FANDOM

Muja Kina
StudentUnknown Na tej stronie znajdują się informacje które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze gdy będziesz czytał.
Muja Kina
6-full
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Szkolna pielęgniarka
Klub Wydział szkolny
Wiek Dorosła
Osobowość Niemądra i niezdarna
Miłość Senpai
Siła Zdolna do samoobrony (dokładna siła nieznana)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Różowy
Kolor oczu Różowy (na arcie fioletowe)

Muja Kina – przyszła i szósta w kolejności rywalka Yandere-chan. Będzie zastępczynią szkolnej pielęgniarki i pojawi się, gdy ta uda się na urlop.

Wygląd

Oryginalny szkic Zastępcy Pielęgniarki

Oryginalny wygląd Muji, autorstwa Aea

Oryginalny model

Oryginalny model Muji został zaprojektowany przez Druelbozo. Posiada różowe włosy, sięgające biustu i dwa zakręcone kosmyki. Jej oczy są koloru różowego (choć na arcie są fioletowe), a na głowie nosi czepek pielęgniarski. Ubiera się w biały przykrótki żeński fartuch pielęgniarski z dużym dekoltem. Ma różowe pończochy zapięte na białych paskach i białe buty na niskim obcasie.

Oryginalny wygląd

Oryginalny wygląd Muji został zaprojektowany przez Aea. Początkowo Muja miała mieć włosy spięte w kucyk, jej fartuch miał długie rękawy, a pod nim nosiła ubrania. Była to bluzka w pionowe paski z dużym dekoltem, na którego środku, było serduszko. Na biodrach miała pasek z klamrą w kształcie serduszka i nosiła taką samą spódnice jak obecnie Mida Rana. Na szyi zaś, miała dusik i naszyjnik w kształcie serduszka.

Męski odpowiednik

W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany męski odpowiednik Muji - Mujo Kina. Posiadał on krótszą fryzurę od Muji, bo sięgającą ramion i nie nosił czepka, gdyż jest on przeznaczony wyłącznie dla żeńskich pielęgniarek. Ubierał się męski fartuch pielęgniarski.

Opis

Muja jest młodą pielęgniarką, która nie pragnie niczego innego jak opiekowania się innymi ludźmi... pomimo tego, że najczęściej kończy powodując jeszcze więcej problemów niż na początku z powodu jej nieco głupiej i niezdarnej natury.

Muja będzie pracować jako zastępczyni szkolnej pielęgniarki, której nie będzie szóstego tygodnia rozgrywki. Bardzo szybko zbuduje z Senpai'em więź w momencie, gdy ten koniecznie będzie potrzebował kogoś, kto zajmie się jego zdrowiem.

Jej inteligencja nie jest jej mocną stroną, ale jest bardzo słodką i troskliwą osobą i bardzo łatwo jest stwierdzić, że każdy uczeń mógłby żywić do niej uczucia - włączając w to Senpai'a...

Osobowość

Na oficjalnej stronie gry Muja ma osobowość "Niemądra i niezdarna". YandereDev wyobraża ją sobie, w przeciwieństwie do Midy Rany, jako czystą i niewinną kobietę, a jej atrakcyjny wygląd jest niezamierzony z jej strony.

Co ciekawe, pierwotnie miała mieć osobowość heroiczną, co oznaczało, że gdyby była sama i byłaby świadkiem jak Ayano kogoś zabiła, zaatakowała by ją. Z kolei gdyby ją zaatakowano, zaczęła by z nami walczyć. Obecnie nie wiadomo dokładnie jak silna jest, jednak zważywszy na to, że jest dorosła, można wywnioskować, że w razie ataku, będzie się broniła.

Relacje

Senpai

Senpai będzie chory przez cały tydzień, co skutkuje tym, że będzie raz dziennie odwiedzał pielęgniarkę. A ze względu na to, że Senpai'a pociągają seksowne pielęgniarki, ich relacje będą się poprawiały z dnia na dzień.

Wielbiciel

Protagonistka będzie mieć możliwość zeswatania jej z nieznanym uczniem. Możliwe, że także z członkiem wydziału szkolnego.

Ciekawostki

  • Jej imię i nazwisko w języku japońskim oznaczają dosłownie „niewinna” lub „czysta” (jap. 無邪気な wym. mujakina).
  • Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M Bennett, czyli ta sama dawczyni, która podkłada głos Asu i Hanako. Co ciekawe, właśnie Asu, Muja i Hanako były pierwszymi zaprojektowanymi przez Aea rywalkami.
  • Muja Kina, podobnie jak Genka Kunahito nie zareaguje ani na zabójstwo, ani na zwłoki/części ciała ucznia, ponieważ nie jest jeszcze kompletną postacią.
  • Jeśli nie zostanie zabita, tylko wyeliminowania w bardziej pokojowy sposób (np. poprzez swatanie), to zniknie po upływie swojego tygodnia.
  • Pomimo tego, że wciąż jest niedokończoną postacią, znajduje się w pokoju pielęgniarki i jest otoczona czerwoną obwódką w zmyśle Yandere.
  • Gdy wędruje po pokoju pielęgniarki, jej nos jest inny niż wszystkich postaci.
  • Prawdopodobnie będzie mieć urodziny 6 czerwca.
  • Nie będzie posiadać wskaźnika reputacji, jednakże coś na jego wzór, czyli „wskaźnik wyniku pracy”, który będzie się zmniejszał poprzez inne metody niż za pomocą plotek.[1]
  • W filmiku "Yandere Simulator: Male Introduction Video" został pokazany jej męski odpowiednik. Miał on na imię Mujo Kina, a głos mu podkładał Steve Nunez. W prawdzie był to tylko żart ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będzie miała Muja jeśli będziemy grać Yandere-kunem.
  • Jest cała różowa, ponieważ jest to kolor mocno kobiecy i delikatny[2].
  • Inteligencja nie jest jej mocną stroną[3].
  • Nie będzie ona pedofilem, ponieważ Senpai będzie miał dokładnie osiemnaście lat[4].
  • Aktualnie dzieli model z Rival-chan.

Przypisy

  1. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/62gkns/teachers_low_reputation_subject/
  2. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/6enzpf/how_did_you_decide_the_color_schemes_of_the_rivals/
  3. https://yanderesimulator.com/characters/
  4. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/5633dr/elimination_thought/d8fwzsx/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki