FANDOM

Mundurki
Mundurkidamskichuczniów
Mundurki (ang. Uniforms) – stroje noszone przez uczniów w grze.

Dostosowanie strojów

Dostosowywanie mundurków
Istnieje możliwość dostosowania mundurków dla uczniów. Wybór mundurków pojawia się po dostosowywaniu Senpai'a. Aktualnie w grze, znajduje się 12 mundurków - 6 męskich i 6 damskich.

W zależności od budżetu i wolontariuszy możliwe, że ilość dodanych mundurków się zwiększy. Mimo to, jeżeli ich większa ilość będzie wywoływać błędy w grze, mundurków będzie niewiele, ale jeśli nie będzie żadnych problemów, YandereDev z chęcią doda ich jak najwięcej.[1]. Możliwe, że w przyszłości będzie możliwość dostosowywania tekstur do mundurków[2].

Męskie mundurki

Dostępne męskie mundurki:

Damskie mundurki

Dostępne damskie mundurki:

Stroje klubowe

Jeśli gracz dołączy do danego klubu, będzie nosić wyróżniające go akcesoria oraz możliwość przebrania się w klubowy strój, jeśli takowy klub go posiada. Klubowe stroje mogą zostać zaplamione krwią i można je zdjąć w szatni.

Zakrwawione mundurki

Kiedy uczeń zostanie zabity, ubrania Yandere-chan zostaną zaplamione krwią. Jeśli Senpai lub nauczyciel zobaczą ją w zakrwawionym mundurku, dostaniemy zakończenie. W przyszłości, za noszenie zakrwawionego mundurka, Ayano zostanie wysłana do doradczyni. Gdy inni uczniowie zobaczą Yandere-chan w zakrwawionym mundurku, obniży się jej reputacja. Można wtedy przeprosić i wytłumaczyć, że Ayano została oblana czerwoną farbą i tym sposobem zwrócić sobie 5 punktów reputacji. Po nie spaleniu mundurka po morderstwie, to nawet jeśli Yan-chan go wcześniej zdejmie, policja odnajdzie na nim jej DNA i ją zaaresztuje, dając nam zakończenie.

Jedynym sposobem na usunięcie śladów krwi jest udanie się do szatni, zdjęcie ubrań przy szafce, umycie się i założenie czystego mundurka lub stroju kąpielowego, sportowego lub nawet chodzenie nago, gdyż aktualnie punkty reputacji nie są odejmowane za chodzenie nago.

Jeśli gracz wrobi Kokonę, ale Yandere-chan będzie miała na sobie zakrwawiony mundurek, policja zauważy, że krew nie jest jej. Yandere-chan będzie w stanie wytłumaczyć policji, że została ochlapana krwią podczas zabójstwa.

Kiedy torturowana osoba zostanie przyprowadzona do szkoły, dostanie broń i zaatakuje Kokonę, mundurek tej osoby zostanie zakrwawiony.

W przyszłości, znajdować się będzie klasa krawiectwa w pracowni krawieckiej, gdzie uczniowie szyją nowe mundurki, dając nam szansę na nowy mundurek każdego dnia[3].

Ciągnięcie ciał nie sprawi, że mundurek Yandere-chan będzie zakrwawiony. Ale wdepnięcie w kałużę krwi sprawia, że będziemy zostawiać krwawe ślady.

Niezgodności

  • Duch Dziewczyny zawsze nosi potargany domyślny damski mundurek, niezależnie od dostosowywania.
  • Uczniowie pokazani w informacji o uczniach zawsze noszą domyślny mundurek. Tylko w aktualizacji 17 lutego 2016 uczniowie nosili 5. mundurek.
  • Senpai na zdjęciu w telefonie Yandere-chan zawsze nosi domyślny mundurek.
  • Fałszywe uczennice zawsze noszą domyślne, czarno-białe mundurki niezależnie od dostosowywania.
  • Rozczłonkowane zwłoki zawsze będą ubrane w domyślny mundurek nawet, jeśli są to zwłoki nauczyciela.
  • Info-chan, Delikwenci i Megami Saikou aktualnie noszą domyślne mundurki.
  • Członkowie klubu ogrodniczego zawsze mają domyślny mundurek.

Oryginalne mundurki

Pojawiły się jedynie w pierwszym intro, gdy Yandere-chan podchodziła do szafy i gracz miał możliwość wyboru mundurka. Po wybraniu danego mundurka nie było możliwości jego ponownej zmiany chyba, że gracz włączył nową grę lub skorzystał z debugowanych komend.

Zdjęcie Treść
StaryMundurek

Białe seifuku

Ten szkolny mundurek przypomina tradycyjny mundurek „sailor”, który jest noszony w japońskich gimnazjach.
StaryMundurek2

Niebieskie seifuku

To jest niebieska, z długimi rękawami wersja tradycyjnego mundurka „sailor”, noszona przez uczniów japońskich gimnazjów.
StaryMundurek3

Wełniana kamizelka

To jest szkolny mundurek z wełnianą kamizelką.
StaryMundurek

Marynarka

To jest szkolny mundurek z marynarką.
StaryMundurek5

Alternatywna marynarka

Ten mundurek wygląda jakby był wręcz absolutnie perfekcyjny dla dziewczyny, która chce dołączyć do klubu muzycznego.
StaryMundurek6

Jednoczęściowy mundurek

Nowy, eksperymentalny prototyp szkolnego mundurka, wzorowany na jednoczęściowych kostiumach kąpielowych. Uwaga: brak możliwości wykonywania zdjęć majteczek w tym mundurku. Dostępne dopiero po ukończeniu gry.
MrocznyMundurek

Mroczne Seifuku

Czarno-czerwony szkolny mundurek idealny dla ponurych, mrocznych i drażliwych dziewcząt.

Ciekawostki

  • Szatnia, w której można się rozebrać czy zmienić mundurek na strój sportowy czy pływacki doszła w aktualizacji z 12 sierpnia 2015 roku.
    • Przed tą aktualizacją, mundurek leżał obok pieca.
  • Możliwość zmiany mundurka doszła w aktualizacji z 1 września 2015 roku.
  • Podczas kiedy mundurek nr. 1, 2, 3 i 4 były już dodane do modeli w grze, mundurek nr. 5 i 6 zostały wykonane, przez Druelbozo. Co więcej, mundurek nr. 5 został wzorowany na mundurkach z anime School Days, zaś mundurek nr. 6, na oryginalnym projekcie wyglądu protagonistki, wykonanym przez Aea.
  • Przed aktualizacją z 16 czerwca 2015 roku Ayano mogła mieć założone mroczne seifuku, po przejściu przez ducha dziewczyny.
    • Od aktualizacji z 1 grudnia 2014 roku do aktualizacji z 15 marca 2015 roku nie można było go założyć przez brak ducha.
      • Przed aktualizacją z 1 grudnia 2014 roku Ayano mogła mieć ten mundurek poprzez wejście na „szafki”.
  • Od aktualizacji z 31 maja 2015 roku wygląd stroju kąpielowego został zmieniony. Dodano do niego mianowicie logo SaikouCorp.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/651842350566629376
  2. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/47i7f4/is_there_a_way_to_give_everyone_a_custom_uniform/
  3. https://docs.google.com/document/d/1IXbfSuJexGEFLRxcUdv_pTQTpC6iEhTqPYcsHTIA48k/preview?pref=2&pli=1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki