FANDOM

Musume Ronshaku
Musume Ronshaku
Musume Ronshaku Nowy portret
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 3-2
Klub Brak
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Motyl społeczny
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Blond z łososiowym pasemkiem
Kolor oczu Jasnoniebieski

Musume Ronshakuuczennica Akademi High School oraz córka szefa znanej firmy pożyczkowej.

Wygląd

Musume ma długie, kręcone blond włosy z łososiowym pasemkiem, związane w kucyk i spięte po boku niebieską spinką w kształcie motyla. Ma bardzo opaloną skórę. Posiada również trzy niebieskie kolczyki: jeden w prawym uchu i dwa w lewym. Ma jasnoniebieskie oczy. Posiada cień do powiek w tym samym kolorze co oczy, jasnoróżową szminkę i róż w tym samym kolorze. Nosi typowy japoński mundurek szkolny, z tą różnicą, że jej spódniczka jest krótsza od tych, które noszą inne uczennice. Nosi białe getry oraz różowe majtki. Jej rozmiar biustu to 1,5.

Osobowość

RMnRjZ

Reakcja Musume na robienie jej zdjęcia.

Musume jest motylem społecznym. Jeśli spróbujemy jej zrobić zdjęcie, ta zacznie pozować. Gdy zobaczy zwłoki lub będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do kąta dziedzińca i zadzwoni na policję.

Według Info-chan, Musume jest najbardziej krzykliwą dziewczyną w szkole. Jest także rozpieszczana przez swojego ojca, który kupuje jej wszystko, co tylko sobie zażyczy, jeśli będzie o to długo wypłakiwać. Po porwaniu zaś, będzie nerwowa, paranoidalna oraz w szoku do końca swojego życia. Nie będzie również rozmawiać z resztą dziewczyn, lecz będzie siedzieć samotnie na ławce, a jej chód będzie taki jak u zawstydzonej Yandere-chan czy Oki Ruto. Nie będzie również ubiegać się o pomoc, ponieważ będzie mieć amnezję, która jest skutkiem zażycia środka usypiającego.

YandereDev również ujawnił, że Musume obgaduje ludzi za ich plecami, poniża tych, których nie lubi i byłaby w stanie zdradzić swoją najlepszą przyjaciółkę, jeśli dostałaby coś w zamian. Musume nie jest "na tyle zła", aby być delikwentem, jednakże wraz ze wzrostem populacji w szkole, spędza czas z grupą zdecydowanie różniącą się od "Tęczowej Szóstki".

Jeśli Yandere-chanKokona Haruka połączą siły, aby móc porwać Musume, to ta po usłyszeniu jej głosu będzie otwarcie szydzić z Kokony i jej ojca, pomimo bycia związaną i mając zakryte oczy.

Tematy konwersacji

Osobny artykuł: Tematy konwersacji.

Lubiane

Neutralne

  • Samotność

Rutyna

O 7:00 AM, Musume idzie do szkoły, po czym idzie do swojej szafki i zmienia obuwie. Następnie udaje się na dziedziniec, na lewą stronę fontanny i plotkuje z Yui Rio, Koharu Hinatą, Yuną Hiną, Mei Mio, Saki Miyu i Kokoną Haruką. O 8:00 AM, Musume idzie do klasy 3-2. O 8:30 AM rozpoczynają się jej poranne zajęcia, a 1:00 PM, w czasie przerwy na lunch, udaje się za szkołę i stoi w pobliżu delikwentów, gdzie próbuje zapalić papierosa, lecz jej to nie wychodzi. Będzie próbowała zapalić, tylko gdy Ayano wykona zadanie. Musume wraca do klasy około 1:30 PM i kończy swoje popołudniowe zajęcia o 3:30 PM. Następnie sprząta do 4:00PM, po czym idzie do swojej szafki, zmienia swoje buty i wraca do domu.

Zadanie

Osobny artykuł: Zadania.
ZadMuRo 15-2-17
Gdy Musume jest niedaleko delikwentów, to prosi Yandere-chan o papierosy. Należy zakupić je u Info-chan w zrzutach i dać je jej.

Tło

Ojciec Musume prowadzi firmę pożyczkową o nazwie Pożyczki Ronshaku. Wykorzystał również sytuację ojca Kokony, aby pogrążyć go w większych długach.

Kiedy Musume zostanie porwana, jej ojciec uwolni wszystkich swoich klientów od długów, po to aby ją uratować i odzyskać w "jednym kawałku".

Relacje

Osana Najimi

W przyszłości, Musume będzie miała coś wspólnego z Osaną.[2][3] Wiadomo, iż nie będą przyjaciółkami ani nie będą wrogami.[4]

Kizana Sunobu

Będą siebie nawzajem nienawidzić.[5]

Ciekawostki

Sylwetka galko-chan

Pierwotny wygląd Musume pokazany na blogu YandereDeva.

  • Musume została dodana w aktualizacji 1 czerwca 2016.
  • Została po raz pierwszy pokazana na blogu YandereDeva, kiedy wydanie nowej aktualizacji się opóźniało. Jej pierwszy wygląd, ukazany na blogu, był bardzo podobny do postaci Galko-chan, z mangi „Please Tell Me! Galko-chan”.
  • Jest jedyną postacią w grze, która pozuje w zdjęciu w informacjach.
  • Jej imię i nazwisko z języka japońskiego dosłownie oznaczają „Córka Lichwiarza”, czyli osoby, która kieruje firmą pożyczkową.
  • Jest jedną z dziewięciu postaci w grze, której majtki mają inny kolor niż biały.
  • Możliwe, że jej design jest inspirowany subkulturą Ganguro, która była popularna w Japonii w latach 90. ubiegłego wieku.
  • Jest jedną z niewielu dziewczyn w grze, które nie posiadają „męskiego odpowiednika”.
  • Jej spódniczka jest krótsza dokładnie o 2 piksele od domyślnej.
  • Nosi takie same getry jak Rival-chan.
  • Jej zadanie nie pojawia się w liście zadań.
  • W plikach gry można znaleźć zdjęcie Musume na którym ta nie pozuje. Możliwe, że to miało być jej pierwotnie zdjęcie.
  • Wartość zdjęcia majteczek Musume to 5 zdjęć majteczek, nie jedno. Jest to spowodowane tym, że jest wielkie zainteresowanie klientów Info-chan na zdjęcia majtek Musume.

Przypisy

  1. https://youtu.be/oOeowcZlI48
  2. https://youtu.be/2DVCF7WvLAE
  3. https://youtu.be/s5Vmuwg8k30
  4. https://redd.it/75p03p
  5. https://redd.it/79cl6d