FANDOM

Nie mylić z nożem!
Nóż rytualny
Nóż Rytualny w Czaszce.png
Nóż rytualny (ang. Ritual Knife) – broń w Yandere Simulator.

Rozgrywka

W grze nóż rytualny można znaleźć w czaszce znajdującej się w klubie okultystycznym i służy do wykonywania różnych rzeczy poza zabójstwami, np. odprawiania rytuałów.

Chodzenie z nożem rytualnym jest traktowane podejrzliwie przez uczniów i za zauważenie Yandere-chan z nim w ręku, zostaną nam odjęte punkty reputacji. Nóż rytualny można schować w ekwipunku.

W przyszłości, jeśli uczeń zauważy Yandere-chan z nożem rytualnym w ręce, kiedy nie będzie członkiem klubu okultystycznego, zostanie nazwana złodziejką i broń zostanie jej odebrana.

Demoniczny rytuał

Osobny artykuł: Demoniczny Rytuał.

Za pomocą noża rytualnego możemy odprawiać rytuały. Należy zabić nim dowolnego ucznia, a następnie włożyć nóż do czaszki, która znajduje się na stoliku w klubie. Wokół Yandere-chan pokaże się fioletowa mgła i zostanie ona teleportowa do innego wymiaru, gdzie znajdują się trzy demony: Demon Pożądania, Demon Bólu i Ognisty Demon.

Nóż rytualny można podgrzać do 1000°C za pomocą palników. Takim nożem można podpalić uczniów oraz nauczycieli, po tym jak się go włoży do czaszki w klubie okultystycznym. Gdy 5 zwęglonych zwłok znajdzie się pośrodku klubu okultystycznego, Ayano otrzyma moce Ognistego Demona.

Animacje

Animacje zabijania są zależne od stanu psychiki Yandere-chan[1].

  • Wysoki stan psychiki: dźgnięcie w prawą stronę głowy.
  • Średni stan psychiki: ofiara próbuje się bronić, po czym jest dźgnięta w prawe ramię i prawą stronę głowy.
  • Niski stan psychiki: Ofiara zostaje powalona na ziemię zostaje wielokrotnie dźgnięta w głowę.
  • Zabójstwo z ukrycia: Ayano zasłania usta ucznia, po czym dźga go w głowę.

Cytaty

Co to za dziwny rodzaj noża? Co zamierzasz z tym zrobić?!

— Uczeń, gdy zauważy Yandere-chan z nożem rytualnym w ręku.

Ciekawostki

SatanicKnife1.png

Warianty koloru rękojeści noża rytualnego.

SatanicKnife2.png

Więcej wariantów kolorów noża rytualnego.

  • Nóż rytualny został dodany w aktualizacji z 21 lutego 2016 roku.
  • Reakcja uczniów na trzymanie w ręku noża rytualnego została dodana w aktualizacji z 16 marca 2016 roku.
  • Na Deviantarcie Druelbozo dostępne jest więcej wariantów kolorów do noża rytualnego. Zostały stworzone po to, by YandereDev miał większy wybór, który nóż wziąć do gry[2].
  • Za każdym razem, gdy zabijemy ucznia tym nożem, broń wypuści dym i zabrzmi głęboki, brzdękający dźwięk.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/641341454904791040
  2. http://comments.deviantart.com/1/592303485/4065683345

Więcej z Fandomu

Losowa wiki