FANDOM

Nauczyciele
Nauczyciele (ang. Teachers) – postacie w grze, które uczą Yandere-chan i innych uczniów. Aktualnie wszyscy nauczyciele w grze to kobiety, jednak w przyszłości się to zmieni.

Rozgrywka

NaAnPZ.png

Nauczycielka pilnująca ciała ucznia.

Gdy uczeń z osobowością pupilek nauczyciela będzie świadkiem zbrodni lub zobaczy ciało, szybko pobiegnie do swojej wychowawczyni i powie jej, co się stało. Razem pobiegną na miejsce, które zostało wskazane przez ucznia. Jeśli ciało nadal tam jest, nauczycielka wezwie policję.  Będzie ona pilnowała zwłok, co uniemożliwi graczowi pozbycie się ich. Jeśli Yandere-chan zdąży ukryć ciało przed przybyciem nauczycielki, ta pomyśli, że to tylko zwykły żart i powróci do swojej rutyny. Jeżeli podczas pilnowania, nauczycielka zauważy naszą postać robiącą "podejrzane" rzeczy (trzymanie zakrwawionej broni, chodzenie w mundurku pokrytym krwią lub w stanie obłędu), zacznie ją gonić, a kiedy ją złapie gra się zakończy.

Jeśli Ayano wejdzie do klasy nie swojej nauczycielki, a jej klasa ma akurat lekcje, nauczycielka poprosi ją o opuszczenie sali. Jeśli gracz nie wyjdzie z klasy po kilku minutach, nauczycielka straci cierpliwość i nakrzyczy na dziewczynę, po czym następuje Game Over. 

Kiedy spóźnimy się na lekcję, dostaniemy mniej punktów nauki do wykorzystania, a nauczycielka upomni nas, że mamy przychodzić na lekcje punktualnie.

Jeśli wejdziemy do klasy z ograniczoną poczytalnością, ubrudzonym mundurkiem, czy bronią, nauczycielka nie będzie nas gonić, tylko od razu wyrzuci ze szkoły. Jeśli zabijemy nauczycieli wygenerują się nowi nauczyciele.

Obecnie każda nauczycielka posiada osobowość „Rygorystyczna”. W przyszłych aktualizacjach prawdopodobnie się to zmieni, ale na razie prawie wszystkie nauczycielki [oprócz fryzury, imienia i nazwiska] są takie same.

Od aktualizacji z 16 sierpnia 2016 możemy walczyć i zabijać nauczycieli. Aby to zrobić potrzeba mieć Sprawność Fizyczną na co najmniej drugim poziomie. Kiedy zaatakujemy nauczycielkę, będziemy z nią walczyć tak jak z członkami klubu sztuk walk. Jeśli uda nam się zabić nauczycielkę to następnego dnia, na jej miejsce pojawi się nowa z losową fryzurą, rozmiarem biustu, kolorem włosów oraz imieniem i nazwiskiem.

Imiona nauczycielek

Każda nauczycielka posiada swoje imię i nazwisko. Oto one:

Ciekawostki

  • Nauczycielki zostały dodane do gry w aktualizacji 3 maja 2015.
  • YandereDev napisał, że nazwiska nauczycielek są wzorowane na najlepszych nauczycielkach z Japonii w 2012 roku.
  • Jeśli w szkole będzie panować bardzo niska atmosfera, uczniowie gdy zauważą krew, niezależnie od osobowości od razu będą biec do nauczyciela [1].
  • YandereDev ujawnił, że jeden z nauczycieli będzie miał "mroczny sekret" [2].
  • W aktualnej wersji gry, dawcą głosu wszystkich nauczycielek jest Rachael Messer.
  • Nauczycielki w starszych wersjach posiadały taką samą fryzurę jak protagonistka - Ayano Aishi.
  • Zostały one przeszkolone w razie wypadku powtórki z wydarzeń 1989 roku.
  • Nauczyciel nie da rady cię złapać, kiedy przeteleportujesz się do swojej klasy i będziesz stać na ławce.
  • Od 2 lutego wszystkie nauczycielki mają swój odrębny model włosów.
  • Gdy pozbędziemy się swojej wychowawczyni, (np. poprzez obniżenie jej reputacji do -100, co spowoduje, że nie przyjdzie do pracy) a spóźnimy się na lekcję, to "tablica" zwróci nam uwagę.
  • Jeśli włączymy Easter Egg "Cyborg Mode" nauczyciele będą zachowywać się jak uczniowie (będzie można z nimi normalnie rozmawiać, zabić ich normalną bronią, a nawet porwać).
  • Od 29 czerwca każda nauczycielka na przerwach chodzi do pokoju nauczycielskiego.
  • Od aktualizacji 19 sierpnia 2016 istnieje możliwość walki z nauczycielami, a także możliwość zabicia ich.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/643233971237601280

Więcej z Fandomu

Losowa wiki