Nemesis
Nemesis
Drugi portret wroga
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja ???
Osobowość ???[1]
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Czerwony

Nemesisuczennica oraz postać pojawiająca się tylko w trybie misji, według życzenia gracza. Jej zadaniem jest polowanie na Yandere-chan i zabicie jej oraz tym samym sabotaż jej misji.

Wygląd

W domyślnym wyglądzie, tj. w opcji, w której nie jest ona zakamuflowana jako jedna z uczennic, Nemesis posiada bardzo bladą skórę. Ma krótkie, czarne, proste włosy ścięte na boba z grzywką opadającą na lewe oko. Jej oczy są krwistoczerwone. Ubrana jest w mundurek numer 5. Jej charakterystycznym znakiem są czarne rękawiczki na dłoniach, które zakrywają jej ręce.

Opis

„Tryb misji” zajmuje miejsce w odseparowanym odstępie czasu głównej gry. W trybie misji grasz jako młoda morderczyni, która na zlecenie zabija dowolnego ucznia w szkole. Jednakże, nie jesteś jedynym zabójcą w szkole...

Nemesis jest postacią, która usiłuje polować na ciebie i zabić cię podczas trybu misji. Niemożliwe jest zabicie jej podczas ataku frontalnego; jeśli chcesz ją zabić, musisz podejść ją od tyłu. Jeśli będziesz biec, usłyszy twoje kroki, więc musisz być bardzo ostrożny i cichy, jeśli chcesz podkraść się do niej. W zależności od trudności poziomu jaką wybrałeś, Nemesis może być niepokonana i może być także zamaskowana jako jedna z uczennic.

Więc, kim jest Nemesis? Czy jest ochroniarzem zatrudnionym, aby chronić ucznia, którego ścigasz? Czy jest członkiem samozwańczej straży, która postawiła sobie za misje powstrzymanie ciebie? Czy jest kolejną morderczynią, która chcę pozbyć się konkurencji? Lub, odnosząc się do jej imienniczki - greckiej bogini kary - czy jest tutaj, aby zemścić się na protagonistce za grzechy z jej przeszłości? Na chwilę obecną, jest to kompletna zagadka...[1]

Osobowość

YandereDev obrazuje ją jako osobę o bardzo ponurej i poważnej twarzy, a jednocześnie nie okazującą zbytnio emocji. W większości sytuacji będzie mieć zabójcze spojrzenie. Lecz gdy będzie kogoś zabijać, to jej mimika zmieni się, ujawniając jej prawdziwą naturę.[2]

Obecnie jej osobowość na oficjalnej stronie gry jest zaznaczona znakami zapytania.

Historia

16 grudnia 2016 Dodano Nemesis do gry.
17 grudnia 2016 Dodano informacje o Nemesis na oficjalnej stronie.
18 grudnia 2016 Usunięto możliwość rozczłonkowania Nemesis.
3 stycznia 2017 Zmieniono fryzurę Nemesis.
Zmieniono wiadomość od Info-chan, po wysłaniu zdjęcia majteczek Nemesis.
17 stycznia 2017 Powtórnie zmieniono fryzurę Nemesis.

Ciekawostki

  • Nemesis na chwilę obecną, jest pierwszą i jedyną postacią w grze, która może zabić Yandere-chan.
  • Nemesis (Nemezys) to w mitologii greckiej, bogini i uosobienie „zemsty bogów”, nieubłaganej sprawiedliwości, sprawiedliwej odpłaty (zemsty).
  • Jest pierwszym NPC-em, który nosi rękawiczki oraz ma dłonie zaciśnięte w pięść.
  • Gdy Nemesis będzie martwa, jej oczy staną się całkowicie białe.
  • Można zatrzymać Nemesis rozmawiając z innym uczniem, bądź Genką czy włączając radio lub biorąc prysznic.
    • Włączenie radia pozwala na łatwe zabicie Nemesis.
  • Nawet jeśli Nemesis zabije Ayano nie będzie ona ubrudzona krwią.
  • Przed aktualizacją z 3 stycznia 2017 roku, po wysłaniu zdjęcia majteczek Nemesis do Info-chan, ta wysyłała pustą wiadomość.[3]
  • Początkowo była przedstawiona jako „Nemesis-chan”.[2] Lecz później przyznał, że jej oficjalną nazwą jest „Nemesis”, gdyż brzmi groźniej.[4]
  • Możliwe, że posiada ceramiczny nóż, aby nie zostać wykryta przez wykrywacze metalu.[5]
  • Szybko lokalizuje Yandere-chan, gdy ta biega.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 https://yanderesimulator.com/characters/#!
  2. 2,0 2,1 https://yanderedev.wordpress.com/2016/11/18/2016-fan-art-contest/
  3. https://youtu.be/iTp3GJ01-6A
  4. https://redd.it/5iwzls
  5. https://redd.it/5kc8zg