FANDOM

Ogród
Klub ogrodniczy 1 lipiec
Ogród (ang. Garden) – lokacja znajdująca się na terenie szkoły, w Yandere Simulator.

Wygląd

Obecnie w grze są dwa ogrody.

Ogród

Pierwszy leży po zachodniej stronie szkoły. Po bokach ogrodu rosną kwiaty a na środku znajdują się krzaki, tworzące okrąg. Na przeciwko wejścia znajduje się szopa. Na północ od szopy znajduje się szklarnia, a na południe znajduje się działka z 9 miejscami na zakopanie zwłok. Z przodu o szopę oparte są siekiera oraz łopata, z tyłu można znaleźć starą siekierę, natomiast w środku piłę tarczową, trutkę na szczury oraz wybielacz. Cały ogród jest otoczony żywopłotem. W północno-zachodnim rogu znajduje się rębak, kanister z benzyną oraz wiadro.

Labirynt

Drugi stoi po wschodniej stronie szkoły, pomiędzy fontanną, a szatnią. Cały ogród to labirynt, z jednym wyjściem. Labirynt jest stworzony z żywopłotu. Można w nim znaleźć tomy mangi „Yokai Story”, a w przyszłości będzie można znaleźć tam również breloczek od telefonu Osany. W przyszłości uczniowie będą mieli prywatne konwersacje w labiryncie.[1]

Rozgrywka

Zachodni ogród jest miejscem, w którym znajduje się klub ogrodniczy. Można do niego dołączyć po rozmowie z jego przewodniczącą, Uekiyą Engeiką. Szopa, która znajduje się w ogrodzie, jest zamknięta na kłódkę, a żeby móc ją otworzyć, trzeba wykraść klucze od Uekiyi lub dołączyć do klubu.[2]

Za pomocą rębaka można pozbyć się ciała ofiary.

Zakopanie

W ogrodzie znajduje się działka, w której można pozbyć się zwłok. By to zrobić, należy najpierw zabić ucznia, a następnie, mając w ręce łopatę, nacisnąć klawisz E. Yandere-chan wykopie dziurę w ziemi, do której należy włożyć ciało. Następnie należy zakopać ciało (także trzymając łopatę), naciskając ponownie klawisz E.

Ciekawostki

  • Obydwa ogrody zostały dodane w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Ogrody pierwszy raz zostały ukazane w filmiku „December 15th Progress Update”.
  • Członkinie klubu ogrodniczego, zajmujące się ogrodem, zostały w pełni dodane w aktualizacji z 1 lipca 2018 roku.

Przypisy

  1. https://docs.google.com/document/d/1IXbfSuJexGEFLRxcUdv_pTQTpC6iEhTqPYcsHTIA48k/edit
  2. https://youtu.be/gJCV0Qc8NTs