FANDOM

Ogród
Ogród wygląd
Ogród (ang. Garden) – lokacja znajdująca się na terenie szkoły, w Yandere Simulator.

Wygląd

Obecnie w grze są dwa ogrody.

Ogród

Pierwszy leży na po zachodniej stronie szkoły. Na środku ogrodu rosną kwiaty i stoją cztery drewniane ławki. Na przeciwko wejścia znajduje się szopa. Na północ od szopy znajduje się szklarnia, a na południe znajduje się działka z 9 miejscami na zakopanie zwłok. O szopę oparte są siekiera oraz łopata, natomiast w środku można znaleźć piłę tarczową. Ogród jest też ozdobiony różnymi krzaczkami oraz ogrodzony jest żywopłotem. W północno-zachodnim rogu znajduje się rębak, kanister z benzyną oraz wiadro. Przed ogrodem stoi Fałszywa Uczennica.

Labirynt

Drugi stoi po wschodniej stronie szkoły, pomiędzy fontanną, a szatnią. Cały ogród to labirynt, z jednym wyjściem. Labirynt jest stworzony z żywopłotu. Można w nim znaleźć tomy mangi „Yokai Story”, a w przyszłości również tam będzie można znaleźć breloczek od telefonu Osany.

Rozgrywka

Zachodni ogród jest miejscem znajdowania się klubu ogrodniczego. Można do niego dołączyć po rozmowie z fałszywą uczennicą.

Za pomocą rębaka można pozbyć się ciała ofiary.

W przyszłości członkowie klubu ogrodniczego będą tutaj odbywać swoje zajęcia klubowe, a szopa będzie zamknięta na kłódkę. By móc wejść do szopy trzeba będzie wykraść klucze od przewodniczącej klubu ogrodniczego lub dołączyć do klubu[1].

Zakopanie

Osobny artykuł: Zakopanie.

W ogrodzie znajduje się działka, w której można pozbyć się zwłok. By to zrobić, należy najpierw zabić ucznia, a nastęnie, mając w ręce łopatę, nacisnąć klawisz E. Yandere-chan wykopie dziurę w ziemi, do której należy włożyć ciało. Następnie należy zakopać ciało (także trzymając łopatę), naciskając ponownie klawisz E.

Ciekawostki

  • Obydwa ogrody zostały dodane w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Ogrody pierwszy raz zostały ukazane w filmiku „December 15th Progress Update”.

Przypisy

  1. https://www.youtube.com/watch?v=gJCV0Qc8NTs

Więcej z Fandomu

Losowa wiki