FANDOM

Osana Najimi
Osana Najimi
Portret Osany
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Przyjaciółka Senpai'a z dzieciństwa
Klasa 2-1
Klub Brak
Wiek 17 lat
Osobowość Tsundere
Miłość Senpai
Siła Zdolna do samoobrony (bardzo słaba)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Pomarańczowy
Kolor oczu Pomarańczowy

Osana Najimiuczennica Akademi High School, pierwsza i najłatwiejsza do wyeliminowania rywalka Yandere-chan oraz najlepsza przyjaciółka Senpai'a z dzieciństwa. W piątek 6 kwietnia wyznaje mu miłość, przez co gracz dostaje zakończenie „Złamane Serce”. Będzie przewodnikiem na początku gry.

Jej oryginalny model nie był aktywny, ponieważ YandereDev chciał dać jej charakterystyczne cechy, które czyniłyby ją wyjątkową, ale nie było to kompatybilne z wszystkimi animacjami, które zostały wykonane dla szkieletów dziewcząt. Nie mogła być prawidłowo zrealizowana, chyba, że takielarz postaci wykonałby dla niej platformę do sterowania, a animator użyłby jej tworząc pełen zestaw animacji specjalnie dla niej lub YandereDev dał jej ten sam model postaci i animacji, jak wszystkim innym uczennicom. Wadą dania jej modelu postaci jak u innych uczennic jest to, że będzie wyglądała jak klon Yandere-chan, różniący się jedynie kolorem oczu, włosami i zakolanówkami.

Wygląd

Osana Najimi z bliska pod drzewem

„Rival-chan”, poprzedni model Osany.

Oryginalny model

Oryginalny model Osany to tak zwana „Satomi Makise” zakupiona przez YandereDeva na Asset Store, razem z modelami Yandere-chan, Senpai'a i Info-chan, Sakyu i Inkyu Basu. Jej włosy wtedy były krótkie i złote (w starym intrze, przez Yandere-chan została nazwana „blondynką”). Oczy również miała takiego samego koloru. Jej fryzura była spięta w dwa kucyki różowymi gumkami w białe kropki i założoną fioletową opaskę. Na nogach nosiła białe getry i ubierała się w domyślny żeński mundurek. Model ten obecnie stoi przy drzewie na dziedzińcu i przez YandereDeva jest nazywany „Rival-chan”.

Obecny wygląd

Osana Najimi model

Aktualny model Osany.

YandereDev uznał, że oryginalny model Osany nie wyglądał dostatecznie jak „Tsundere”, więc postanowił ją nieco zmienić. Teraz, Osana ma dłuższe i ciemniejsze włosy, tak jak i oczy. Są spięte w długie kucyki, a jej zakolanówki i majtki mają ten sam wzorek co gumki. Nosi również czerwoną opaskę z kokardą, po lewej stronie głowy i ubiera się w domyślny żeński mundurek.

Męski odpowiednik

W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany męski odpowiednik Osany - Osano Najimi. Miał on krótkie pomarańczowe włosy z jasnożółtymi końcówkami, a z tyłu miał długi i bardzo cienki kucyk spięty małą różową gumką w białe kropki. Miał pomarańczowe oczy i również różowy podkoszulek w białe kropki. Na jego lewej ręce można dostrzec różową bransoletkę, a po lewej stronie jego spodni, przy kieszeni, są zawieszone dwa różowe paski. Nosi domyślny męski mundurek.

Opis

Osana i Senpai są bliskimi przyjaciółmi od wczesnego dzieciństwa. Od zawsze mieszkali obok siebie i chodzili razem do szkoły.

Pomimo ich bliskości, Osana jest bardzo niemiła i surowa w stosunku do Senpai'a. Zawsze łatwiej się irytuje i szybciej się wścieka, gdy ten jest w pobliżu. Powodem tego zachowania jest fakt, że Osana ma głębokie miłosne uczucia względem niego, jednak boi się mu to wyznać.

Nie chce, aby wiedział o jej prawdziwych uczuciach, więc jest dla niego wredna przy każdej możliwej okazji. Jednakże, jej prawdziwym pragnieniem jest wyznanie mu swoich uczuć pod drzewem wiśni, za szkołą...i jeśli nic jej nie powstrzyma, ten dzień nadejdzie bardzo szybko.

Osobowość

Osana jest Tsundere i również taką osobowość ma na oficjalnej stronie gry. Słowo Tsundere powstało z połączenia słów Tsun, co oznacza bycie zniesmaczonym i Dere, co oznacza okazywanie pozytywnych uczuć, takich jak miłość. Osoby "Tsundere" najczęściej pod wpływem miłości (ale zdarza się również, że są takie od zawsze), są wrogie i zimne wobec innych. To mało prawdopodobne, aby Senpai wiedział o jej uczuciach względem niego, ponieważ wielokrotnie go obraża, a on wydaje się być nieświadomy. Niezależnie od chamstwa Osany i ignorancji Senpai'a, Osana jest nadal bardzo ostrożna. W oryginalnym intrze jest pokazana, jak idzie z Senpai'em do szkoły.

Osana może nie być dobrą przyjaciółką Senpai'a, biorąc pod uwagę, że jeśli wyeliminujemy ją w pokojowy sposób, a zamordujemy siostrę Senpai'a, Hanako, ona nie przyjdzie, by go pocieszyć.

Rozgrywka

Poniedziałkowe wydarzenie

Rano Osana poprosi Senpai'a, aby spotkali się razem na dachu podczas przerwy na lunch, gdyż Osana przygotowała dla nich bento.

Bento będzie znajdować się w klasie 2-1. Można będzie dodać do nich trutki na szczury wraz z trucizną powodującą wymioty znajdująca się w pokoju pielęgniarki, aby spowodować wymioty u Osany lub u Senpai'a. Wtedy ich relacje ulegną niewielkiemu pogorszeniu. Pojawi się też szansa na utopienie Osany w toalecie, kiedy ta będzie wymiotować lecz to nie będzie takie proste, ponieważ w toalecie będą znajdować się osoby, które będą mogły to zauważyć.

Można będzie także dodać do bento Osany śmiercionośną truciznę, co z powoduje, że Osana umrze natychmiast po zjedzeniu jednego kęsa. Jednakże, wtedy Senpai będzie świadkiem jej śmierci, co spowoduje, że jego psychika ulegnie dużemu uszczerbkowi.

Specyficzny sposób eliminacji

Na początku filmiku „The Future of Yandere Simulator's Character Models”, YandereDev zaprezentował specyficzną metodę eliminacji Osany.

Wiadomo, iż trzeba będzie odkręcić zabezpieczenie wentylatora, za pomocą śrubokrętu, gdy Osana stoi w pobliżu. Potem trzeba będzie kliknąć jakiś klawisz, aby Ayano wzięła kucyk Osany i włożyła go do wentylatora. To spowoduje ucięcie tego kucyka, a na koniec głowy Osany.

Nie wiadomo jednak czy to wszystkie kroki do spełnienia tej metody eliminacji, ponieważ YandereDev nie powiedział, że to wszystko oraz nie jest to zaimplementowane do gry.

Metoda ta jest dla Osany specyficzna ponieważ, tylko ona ma na tyle długie włosy, że można je włożyć do wentylatora.

Zadanie

Osobny artykuł: Zadania.
Task Osany
Osana zgubiła breloczek od telefonu w kształcie głowy kota w labiryncie, znajdującym się na terenie szkoły. Aby wykonać to zadanie, należy udać się do labiryntu i wziąć breloczek znajdujący się niedaleko od pierwszego tomu mangi „Historia Yokai”.

Relacje

Taro Yamada

Taro i Osana są sąsiadami, dlatego znają się niemalże od zawsze. Już jako dzieci chodzili razem do szkoły. Osana, Taro i Hanako często bawili się razem, gdy byli młodsi. Osana jest zakochana w Taro, jednak pomimo tego często na niego krzyczy i go obraża, ponieważ nie chce, aby ten dowiedział się o jej prawdziwych uczuciach względem niego. Mimo tak złego traktowania Senpai'a, jeśli Osana umrze, to Senpai przeżyje to bardzo dotkliwie. Jeśli nie uda nam się jej powstrzymać, wyzna mu swoją miłość w piątek pod drzewem wiśni co on, ze względu na wieloletnią przyjaźń, odwzajemni.

Ayano Aishi

Osana Najimi jest celem Yandere-chan, ponieważ stoi jej na drodze do serca Senpai'a. Zważywszy na to, że Osana nie jest jeszcze w pełni wdrożona do gry, to nie wiemy jakie odczucia posiada względem Ayano. Wiemy natomiast, że Yandere-chan nienawidzi Osany ze względu na to, że jest ona zakochana w jej Senpai'u oraz, że będzie próbowała się jej pozbyć na różne sposoby od zabicia jej, po zeswatania z jej wielbicielem.

Nowy męski charakter

YandereDev zapowiedział, że w historii Osany pojawi się nowy męski charakter. Prawdopodobnie będzie to ojciec lub wielbiciel Osany, a według niektórych teorii - poprzedni przewodniczący klubu sztuki walki.

Nowy żeński charakter

YandereDev zapowiedział, że w historii Osany pojawi się nowy żeński charakter. Prawdopodobnie będzie to matka lub przyjaciółka Osany.

Musume Ronshaku

W przyszłości, Musume będzie miała coś wspólnego z Osaną.[1][2] Wiadomo, iż nie będą przyjaciółkami, ani nie będą wrogami.[3]

Info-chan

Info-chan z nieznanej nam jeszcze przyczyny szczerze nienawidzi Osany i pragnie jej śmierci.

Hanako Yamada

Hanako jest młodszą siostrą Senpai'a i tym samym również przyjaciółką z dzieciństwa Osany. One również znają się od urodzenia, ale ostatnio nie rozmawiały ze sobą z powodu przeprowadzki Hanako. Mimo tego, że Osana jest zakochana w Senpai'u, a Hanako chce mieć go tylko dla siebie ich relacje będą bardzo dobre. Możliwe nawet, że Osana byłaby jedyną dziewczyną, której Hanako dobrowolnie pozwoliłaby na związek z Senpai'em.

Wielbiciel

By móc użyć metody zeswatania, Osana będzie miała cichego wielbiciela, który będzie się w niej podkochiwał, dzięki czemu będzie można ich połączyć w parę, aby Osana nie wyznała już miłości Senpai'owi. Jedyne co dotychczas o nim wiadomo to to, że prawdopodobnie będzie miał żółte włosy z grzywką, która będzie zasłaniała mu oczy.

Budo Masuta

Budo będzie miał coś wspólnego z Osaną.[4] Prawdopodobnie to on będzie jej wielbicielem.

Ciekawostki

  • Jej imię i nazwisko w języku japońskim, oznaczają dosłownie z jeden z typów romansu, który często spotyka się w literaturze bądź w filmach, czyli „przyjaciel z dzieciństwa” (jap. 幼なじみ wym. osananajimi).
  • Jej aktualną dawczynią głosu jest Brittany Lauda. To ta sama osoba, która użyczyła głosu Audrey w grze Huniepop.
  • Aktualny wygląd Osany jest tak naprawdę jej trzecią wersją, pierwszą jest oczywiście Rival-chan, zaś drugą Tsundere-chan z Kuudere Simulator.
  • Jej wygląd oraz osobowość zostały częściowo zaczerpnięte z postaci Asuki Langley Soryu z anime Neon Genesis Evangelion.
  • Przez grę Yandere Clicker dużo osób myli ją z siostrą Senpai'a. Przez to też część osób (w tym YandereDev) nazywa ją Imouto.
  • Dużo osób myli Rival-chan, czyli stary model Osany, z Osaną.
  • W finalnej wersji gry możliwe jest, że Osana będzie żartować z Senpai'a, jak to stoi on całymi dniami pod drzewem wiśni.
  • W pewnym momencie YandereDev zastanawiał się, czy nie podzielić jej na dwa charaktery - obie przyjaciółki z dzieciństwa, lecz jedna miła (z wyglądem Rival-chan), a druga tsundere (znana nam dobrze Osana). Nie byłyby one jednak siostrami, gdyż wtedy zniknięcie/śmierć jednej mogłoby wstrząsnąć drugą na tyle mocno, iż nie obchodziłaby już ją miłość.
  • Używa tego samego ruchu biodrami co Kyoshi Taiso i Yandere-chan w Easter Eggu „Bad Time Mode”.
    • Animacja nazywa się „TsunInde”.
  • YandereDev w jednym ze swoich filmów na YouTube wyjawił, że Osana prawdopodobnie będzie donosić Senpai'owi o naszych zbrodniach.
  • Istnieje modyfikacja do pobrania, w którym w grze znajduje się Osana. Dziewczyna non-stop podąża za Senpai'em, dlatego trudno ją zabić.
  • W finalnej grze jej tydzień będzie się rozgrywał dokładnie od 3 do 7 kwietnia.
  • Przed aktualizacją z 3 stycznia po wejściu w pliki gry i zmienieniu frazy „Reserved” na „Osana Najimi”, to Osana pojawi się w grze.
  • W finalnej grze, po zabiciu i Osany i Hanako, to Senpai straci całą psychikę (śmierć Osany to -40% psychiki Senpai'a, a śmierć Hanako -60% psychiki).
  • Po zrobieniu zdjęcia Osanie w zmyśle Yandere, jej włosy nie posiadają konturu.
  • Aby wiedzieć co Osana mówi przez telefon, trzeba stać przy Kokonie i przycisnąć Esc.
  • Prawdopodobnie będzie mieć urodziny 1 stycznia.
  • W filmiku "Yandere Simulator: Male Introduction Video" został pokazany jej męski odpowiednik. Miał on na imię Osano Najimi, a głos mu podkładał Matt Shipman. W prawdzie był to tylko żart ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będzie miała Osana jeśli będziemy grać Yandere-kunem.
  • Jest drugą oficjalną rywalką, której zdjęcie profilowe zostało ujawnione.
  • Początkowo miała być ona w tym samym wieku co Senpai i chodzić do 3 klasy, ale YandereDev uznał, że większość rywalek powinna być w tym samym wieku co Yandere-chan.
  • Osana, jako najprostsza rywalka, nie będzie posiadać hasła do telefonu, lecz następne rywalki będą takowe posiadały.[5]

Przypisy

  1. https://youtu.be/2DVCF7WvLAE
  2. https://youtu.be/s5Vmuwg8k30
  3. https://redd.it/75p03p
  4. https://yanderedev.wordpress.com/2017/03/28/march-28th-bug-fixing-build/
  5. https://redd.it/767tqe

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Osana Najimi

  • Jaką modyfikacje trzeba pobrać aby dodać Osane?

    4 wiadomości
    • Istnieje Taka modefikacja ja j nawet sama prbowalam Tutaj jest link do pobra...
    • Jest jeszcze modyfikacja o nazwie Kgftbz pose mod ( pisałam z pamięci :P) Kiedy włożysz pliki modu wciśnij x w grze i wybierz Edit Spec...
  • Osana i Budo? O nie.

    39 wiadomości
    • Mam teorię w której Osana x Budo miałoby prawo istnieć ale boję się, że połowa fandomu odwiedzi mnie w nocy :__: Myślę, że móg...
    • Jestem za shipem Osana x Budo! nie będę bić! ;D Ale nadal Osoro x Osana najbardziej mi się podoba x_x