FANDOM

Nowe Osobowości
Osobowości (ang. Personas) w Yandere Simulator określają, w jaki sposób uczniowie reagują, np. gdy zobaczą skierowany w ich stronę aparat lub gdy będą świadkiem morderstwa. Aktualnie w grze dostępne jest 10 osobowości.

Osobowości

Heroiczny

Tę osobowość posiadają prawie wszyscy uczniowie z klubu sztuki walki. Uczniowie z tą osobowością będą nas atakować i próbować powstrzymać od zrobienia krzywdy pozostałym, jeśli nas na tym przyłapią, bądź znajdą dowody na to, że to my jesteśmy sprawcami, tuż po odkryciu ciała (np. chodzenie w zakrwawionym mundurku lub z bronią na wierzchu). Aby wygrać z taką osobą, należy przejść krótką mini-gierkę. Jeśli wygramy to zabijemy tę osobę, poprzez cios bronią w brzuch i paru krotne wbicie jej głębiej po czym zostanie odepchnięta, natomiast jeśli przegramy to ta osoba powali nas na ziemię, a Yandere-chan otrzyma złe zakończenie. Początkowo, ta osobowość miała mieć nazwę „Sprawiedliwy” jednak zrezygnowano z tego pomysłu.

Kruchy

Osoba z tą osobowością zachowuje się tak samo jak tchórze, lecz po zauważeniu zabójstwa w wykonaniu Ayano, będzie o niej plotkować.

Motyl Społeczny

Motyle społeczne przybywają w dużej grupie osób z tą samą osobowością i z tego powodu, są trudniejsze do zabicia. Jeśli zobaczą protagonistkę robiącą dziwne rzeczy, to zaczną o niej plotkować z innymi uczniami i przez to, dopóki autor plotek żyje, reputacja Yandere-chan będzie maleć każdego dnia.

Niebezpieczny

Tą osobowość posiadają tylko członkowie samorządu uczniowskiego. Gdy uczeń z tą osobowością zobaczy Yandere-chan mordującą bądź trzymającą broń, użyje gazu pieprzowego. Gdy taka osoba zobaczy zwłoki ucznia, pójdzie zawiadomić nauczyciela, tak jak pupilek nauczyciela.

Opiekuńczy

Osobowość tą posiada dziewczyna, która utrudni eliminację Osany. Charakteryzuje ją to, że po zobaczenia morderstwa lub zwłok, zatrzyma Yandere-chan.

Pupilek Nauczyciela

Gdy zobaczy martwe ciało, to natychmiast biegnie poinformować o tym swojego wychowawcę, a gdy zobaczy Yandere-chan mordującą kogoś, to pobiegnie schować się w swojej klasie.

Rygorystyczny

Jest to osobowość wszystkich nauczycieli. Będą strzec ciała dopóki policja nie przyjedzie i będą mogli nas złapać, gdy zrobimy coś „podejrzanego” przy nich.

Samotnik

Uczniowie z tą osobowością spędzają czas samotnie na przerwach. Można ich łatwo zabić, ze względu na to, że zazwyczaj nie ma w ich pobliżu ludzi, więc nie ma kto im pomóc. Uczniowie z tą osobowością uciekają ze szkoły i wzywają policję, gdy znajdują ciało lub są świadkami morderstwa.

Tchórz

Jest przerażony, gdy widzi ciało lub jest świadkiem morderstwa oraz błaga o litość i przysięga, że nie powie nikomu o tym co zobaczył. Jeśli spróbujemy porozmawiać z tą osobą później, to nadal będzie przerażona, mówiąc, że nic nikomu nie powiedziała i poprosi, żeby zostawić ją w spokoju.

Uzależniony od telefonu

Gdy uczeń z tą osobowością zobaczy mordującą Yandere-chan, natychmiast zrobi zdjęcie i wyśle je policji, co daje złe zakończenie. Zachowają się podobnie, gdy zobaczą zwłoki, czyli zrobią zdjęcie i wyślą je na policję, lecz gracz nie otrzymuje zakończenia, lecz po prostu po rzeczywistych minutach przyjedzie policja.

Złośliwy

Kiedy uczeń z tą osobowością ujrzy zabójstwo lub zwłoki, to ucieknie ze szkoły by zadzwonić po policję. Lecz jeśli zauważy morderstwo lub ciało znienawidzonej przez siebie osoby lub osoby z niską reputacją, to pogratuluje on Yandere-chan i obieca, że nikomu nie powie o tym. Potem ucieknie ze szkoły bez dzwonienia po policję. Następnego dnia po ujrzeniu morderstwa, uczeń ten nie będzie chciał rozmawiać z Yandere-chan.

Planowane osobowości

Chora z miłości

Tą osobowość będzie posiadała w przyszłości Yandere-chan oraz jej matka. Na chwilę obecną wiadomo tylko, że ich słabością będzie bycie obsesyjnym.

Czepliwa

Ta osobowość jest zaplanowana wyłącznie dla rywalek. Jeśli zobaczą morderstwo, pobiegną od razu do Senpai'a aby mu o tym powiedzieć.

Detektyw

Tą osobowość będzie posiadać każdy członek klubu fotograficznego. Uczniowie z tą osobowością, gdy staną się świadkami morderstwa, zrobią zdjęcia i wyślą je policji, przez co dostaniemy Game Over. Gdy będzie niska atmosfera w szkole, uczeń będzie ją patrolował, aby móc znaleźć przestępcę.

Usunięte osobowości

  • Kompleksowy bohater (zastąpiony przez „Heroiczny”),
  • Sprawiedliwy (zastąpiony przez „Heroiczny”),
  • Sadysta (zastąpiony przez „Zły”),
  • Łamliwy (zastąpiony przez „Tchórz”),
  • Motyl społeczny (zastąpiony przez „Rygorystyczny”; został dodany w aktualizacji z 1 lutego 2016 roku, jako osobna osobowość).
  • Zły (zastąpiony przez „Złośliwy”).