FANDOM

Kiedy spróbujemy zagadać do Yui Rio po morderstwie
Osobowości (ang. Personas) w Yandere Simulator określają, w jaki sposób uczniowie reagują, np. gdy zobaczą skierowany w ich stronę aparat lub gdy będą świadkiem morderstwa. Aktualnie w grze dostępne jest 7 osobowości.

Osobowości

Samotnik

Uczniowie z tą osobowością spędzają czas samotnie na przerwach. Można ich łatwo zabić, ze względu na to, że zazwyczaj nie ma w ich pobliżu ludzi, więc nie ma kto im pomóc. Uczniowie z tą osobowością uciekają ze szkoły i wzywają policję, gdy znajdują ciało lub są świadkami morderstwa. 

Heroiczny

Tę osobowość posiadają prawie wszyscy uczniowie z klubu sztuki walki. Prawdopodobnie pielęgniarka i jej zastępczyni w przyszłości także będą ją posiadać. Uczniowie z tą osobowością będą nas atakować i próbować powstrzymać od zrobienia krzywdy pozostałym, jeśli nas na tym przyłapią, bądź znajdą dowody na to, że to my jesteśmy sprawcami, tuż po odkryciu ciała (np. chodzenie w zakrwawionym mundurku lub z bronią na wierzchu). Aby wygrać z taką osobą, należy przejść krótką mini-gierkę. Jeśli wygramy to zabijemy tę osobę, poprzez cios bronią w brzuch i paru krotne wbicie jej głębiej po czym zostanie odepchnięta, natomiast jeśli przegramy to ta osoba powali nas na ziemię, a Yandere-chan otrzyma złe zakończenie. Początkowo, ta osobowość miała mieć nazwę „Sprawiedliwy” jednak zrezygnowano z tego pomysłu. 

Motyl Społeczny

Motyle społeczne przybywają w dużej grupie osób z tą samą osobowością i z tego powodu, są trudniejsze do zabicia. Jeśli zobaczą protagonistkę robiącą dziwne rzeczy, to zaczną o niej plotkować z innymi uczniami i przez to, dopóki autor plotek żyje, reputacja Yandere-chan będzie maleć każdego dnia.

Tchórz

Jest przerażony, gdy widzi ciało lub jest świadkiem morderstwa oraz błaga o litość i przysięga, że nie powie nikomu o tym co zobaczył. Jeśli spróbujemy porozmawiać z tą osobą później, to nadal będzie przerażona, mówiąc, że nic nikomu nie powiedziała i poprosi, żeby zostawić ją w spokoju.

Zły

Jeśli uczeń z tą osobowością zobaczy Yandere-chan mordującą kogoś, będzie zachwycony i powie, że to co zrobiła, było piękne. Ponadto obiecuje, że nikomu nie powie o tym zobaczył. Jeśli spróbujemy porozmawiać z tą osobą później, uniknie ona rozmowy, wyjaśniając, że lepiej będzie jeśli nie będą widywane razem - to mogłoby wzbudzić podejrzenia innych, bo mimo wszystko nie chce mieć kłopotów przez Yandere-chan.

Pupilek Nauczyciela

Gdy zobaczy martwe ciało, to natychmiast biegnie poinformować o tym swojego wychowawcę, a gdy zobaczy Yandere-chan mordującą kogoś, to pobiegnie schować się w swojej klasie.

Rygorystyczny

Jest to osobowość wszystkich nauczycieli. Będą strzec ciała dopóki policja nie przyjedzie i będą mogli nas złapać, gdy zrobimy coś „podejrzanego” przy nich.

Planowane osobowości

Czepliwa

Ta osobowość jest zaplanowana wyłącznie dla rywalek. Jeśli zobaczą morderstwo, pobiegną od razu do Senpai'a aby mu o tym powiedzieć.

Szpieg

Tą osobowość będzie posiadać każdy członek klubu fotograficznego. Uczniowie z tą osobowością, gdy staną się świadkami morderstwa, zrobią zdjęcia i wyślą je policji, przez co dostaniemy Game Over. Gdy będzie niska atmosfera w szkole, uczeń będzie ją patrolował, aby móc znaleźć przestępcę.

Chora z miłości

Tą osobowość będzie posiadała w przyszłości Yandere-chan oraz jej matka. Na chwilę obecną wiadomo tylko, że ich słabością będzie bycie obsesyjnym.

Usunięte osobowości

  • Kompleksowy bohater (zastąpiony przez „Heroiczny”),
  • Sprawiedliwy (zastąpiony przez „Heroiczny”),
  • Sadysta (zastąpiony przez „Zły”),
  • Łamliwy (zastąpiony przez „Tchórz”),
  • Motyl społeczny (zastąpiony przez „Rygorystyczny”; został dodany w aktualizacji z 1 lutego 2016 roku, jako osobna osobowość).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki