FANDOM

Otrucie
Wyzwanie z Otruciem
Otrucie (ang. Poisoning) – bezkrwawy sposób pozbycia się rywalek.

Wymogi otrucia

Aby otruć rywalkę potrzebny jest drugi poziom chemii oraz trucizna znajdująca się w jednej z gablot w pracowni naukowej.

Rozgrywka

Na obecną chwilę można otruć tylko Kokonę Harukę. W środę, podczas przerwy na lunch Kokona udaje się na dziedziniec, aby zjeść bentō. Tuż przed zjedzeniem posiłku, postawi je na ławce i podejdzie ona do najbliższego drzewa i zza niego będzie obserwowała Senpai'a, jednocześnie mówiąc swój monolog. Wtedy Yandere-chan ma czas na dodanie trucizny. Kiedy Kokona wróci na miejsce i zacznie jeść zatrute bentō, po krótkiej chwili zacznie kaszleć i upadnie na ziemię, dusząc się. Następnie umiera.

Gdy dzień w szkole się skończy widać informacje, że ofiara została zabrana do szpitalu, po czym lekarze stwierdzają jej zgon.

Dźwięki

Ostatnie jęki ofiary
Event2 Line5

Ciekawostki

  • Otrucie zostało dodane w aktualizacji z 1 czerwca 2015 roku.
    • W majowych aktualizacjach z 2015 roku, mających na celu poprawę błędów, YandereDev stopniowo dodawał ten sposób.
  • YandereDev wspomniał, że w przyszłości będzie można otruć ucznia nie śmiertelnie, ale aby odwrócić uwagę pielęgniarki i zdobyć szansę na wykradnięcie środka uspokajającego.
  • Kiedyś otrucie odbywało się na dachu, przez co uczniowie widzieli zwłoki Kokony, a Senpai miał cytat taki jak pupilek nauczyciela, a Kaho Kanon miała inny cytat podczas dzwonienia.
  • Kaszel Kokony został nagrany przez Hayden Daviau-Hunt.
  • Gdy Kokona kaszle w Titan Mode i upuści bentō, będzie ono większe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki