FANDOM

Piła tarczowa
Piła tarczowa 8-3-17.png
Piła tarczowa (ang. Circular Saw) – jedna z dostępnych broni w Yandere Simulator.

Rozgrywka

PTwSz 8-3-17.png

Położenie piły.

Piłę tarczową można znaleźć w szopie w zachodnim ogrodzie.

Piła jest przez uczniów traktowana jako podejrzana i kiedy zauważą Yandere-chan z nią w ręku, zostaną jej odjęte punkty reputacji.

Piły nie można użyć podczas walki z heroicznym uczniem lub nauczycielem, wtedy mini-gra zakończy się automatyczną przegraną.

Narzędzia nie można schować do ekwipunku z powodu jego dużych rozmiarów, jednak można je schować do futerału na wiolonczelę lub kosza na śmieci.

Rozczłonkowanie

Osobny artykuł: Rozczłonkowanie.

Piłą można rozczłonkować ciało ucznia. By to zrobić, należy najpierw zabić ucznia, a potem mając w ręce piłę, nacisnąć klawisz E. Yandere-chan rozetnie ciało na sześć części: prawa ręka, lewa ręka, prawa noga, lewa noga, tułów i głowa. Psychika Ayano spadnie.

Animacje

  • Wysoki stan psychiki: ukośne cięcie przez twarz.
  • Średni stan psychiki: zranienie w brzuch i cięcie w głowę.
  • Niski stan psychiki: nacięcie nogi ofiary i przecięcie wzdłuż tułowia.
  • Zabójstwo z ukrycia: dźgnięcie/cięcie w szyję.

Cytaty

Dlaczego nosisz narzędzie elektryczne? To bardzo niebezpieczne!

— Gdy uczeń widzi Ayano z piłą.

Ciekawostki

  • Piła tarczowa została pierwszy raz wprowadzona w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
    • Można wtedy ją było dać niewolnicy.
    • Została ona później usunięta w aktualizacji z 2 lutego 2016 roku, gdyż była niedopracowana.
    • Piłę przywrócono w aktualizacji z 15 lutego 2016 roku.
  • W starszych wersjach gry, kiedy uczeń zauważył Yandere-chan z piłą, mówił to samo co w przypadku trzymania noża. Również animacja zabijania piłą była taka sama.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki