FANDOM

Pippi Osu
Pippi Osu
Portret Pippi z 18-3-2017.png
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 3-2
Klub Gier
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Samotnik
Miłość Ryuto Ippongo
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czarny z różową grzywką
Kolor oczu Zielony

Pippi Osuuczennica Akademi High School oraz pierwsza postać będąca Easter Egg'em w Yandere Simulator.

Wygląd

Pippi ma krótkie, czarne włosy z różową grzywką i zielone oczy. W plikach gry biust Pippi to 1,0, Nosi białe majtki i białe podkolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

Pippi pozująca do zdjęcia.png

Pippi chowająca swą twarz rękoma, gdy Ayano chce zrobić jej zdjęcie.

Pippi jest samotnikiem. Oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły i zadzwoni po policję. Następnego dnia podobnie jak pupilek nauczyciela i motyl społeczny. nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie zła na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nią porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma. Jeśli będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, zakryje twarz rękoma.

Według jej informacji, Pippi może zauważyć morderstwo jedynie w pracowni komputerowej, gdyż właściwie na każdej przerwie spędza czas siedząc przed komputerem i grając. Można przez to wnioskować, że mało spędza czas z innymi uczniami, oprócz innych członków klubu gier. Jest także zakochana w Ryuto Ippongo, chociaż nie zdaje sobie sprawy z jego uczuć względem niej. Przez to, gdy zobaczy Yandere-chan mordującą Ryuto lub trzymającą jego zwłoki, zaatakuje ją.

Rutyna

Pippi przychodzi do szkoły o 7:00 AM. Potem zmienia buty przy swojej szafce, a następnie idzie do pracowni komputerowej, aby pograć na komputerze. O 8:00 AM, idzie w kierunku swojej klasy. O godzinie 1:00 AM idzie ponownie grać do pracowni komputerowej. O około 1:22 PM, wraca do swojej klasy i zostaje tam do 3:30 PM, po czym udaje się do pracowni komputerowej.

Zadanie

Osobny artykuł: Zadania.
ZadPO 15-2-17.png
Pippi może dać zadanie Yandere-chan, w którym mówi o tym, że gra Yanvania psuje się jej po pokonaniu pierwszego bossa. Prosi protagonistkę, aby wzięła jej płytę do domu, zagrała w grę i następnego dnia powiedziała czy u niej dzieje się to samo.

Ciekawostki

  • Została dodana w aktualizacji z 25 maja 2015 roku.
  • Jej wygląd oraz nazwa zostały zaczerpnięte z maskotki gry Osu!
  • Głosu Pippi użycza Samantha Chan.
  • Pomimo tego, że Pippi i Ryuto są zakochani w sobie ze wzajemnością, to gracz nie będzie mógł ich zeswatać. Opcja bycia swatką będzie dostępna tylko na rywalkach.
  • Pippi jest pierwszą postacią, która posiada dwukolorowe włosy.
  • Jest pierwszą dziewczyną w grze, która posiada miłość inną niż Senpai.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki