FANDOM

Piwnica
Piwnica 20-12-16
Piwnica (ang. Basement) – miejsce, w którym Yandere-chan może przetrzymywać i torturować porwanych uczniów. Można tam również odnaleźć dwie kasety.

Wygląd

Pierwsza wersja

Pierwsza piwnica

Początkowo piwnica była lepiej oświetlona i zdecydowanie mniejsza. Pomieszczenie było praktycznie puste, nie licząc metalowej rury znajdującej się pośrodku pokoju oraz lampy. Gdy Yandere-chan porywała jakąkolwiek uczennicę, to po zejściu do piwnicy pojawiała się tam licealistka, przykuta do rury.

Druga wersja

Na chwilę obecną piwnica ma pośrodku drewniane krzesło, na którym może siedzieć porwana uczennica, a nad nim wisi lampa, która ledwie oświetla pomieszczenie. Przy prawej ścianie są pudełka, na które można wbiec. Za owymi pudełkami znajduje się kaseta, a na przeciwko niej, w drugim kącie jest druga kaseta. Na przeciwko krzesła znajdują się drewniane półki.

Po porwaniu Musume Ronshaku pojawia się również kamera wideo, znajdująca się na przeciwko krzesła.

Porwanie i Torturowanie

Osobne artykuły: Porwanie, Torturowanie, Zaprzyjaźnienie i Zdrada.
SMwP 8-3-17

Ofiara znajdująca się w piwnicy

Po osiągnięciu drugiego poziomu biologii, posiadaniu strzykawki z usypiaczem oraz po zaprowadzeniu uczennicy do północno-zachodniego magazynu można ją uśpić, atakując ją strzykawką z usypiaczem, gdy drzwi są zamknięte. Po zaatakowaniu trzeba włożyć ofiarę do futerału na instrumenty.

W nocy Yandere-chan przyprowadzi ofiarę do piwnicy i skuje ją do krzesła w piwnicy, wtedy pojawia się możliwość psychicznego torturowania ofiary. Gdy psychika uczennicy spadnie do zera, można ją wziąć do szkoły, aby tamta, za pomocą małej broni, zabiła Kokonę. Jeśli torturowaną była Kokona, to po podaniu jej broni, popełni ona samobójstwo, podobnie jak inna torturowana uczennica, po zabiciu Kokony.

Po porwaniu Musume pojawia się kamera, dzięki której można zrobić wideo, aby wysłać je do jej ojca, dzięki czemu można zaprzyjaźnić się z Kokoną. Potem Kokona przyjdzie do domu Ayano i podczas jej rozmowy, Yan-chan może porwać Kokonę, zdradzając ją.

Dźwięki

Muzyka w dzień
BasementDay

Muzyka w nocy
BasementNight

Ciekawostki

  • Piwnica została dodana w aktualizacji z 2 kwietnia 2015 roku.
    • Jej obecny wygląd oraz kasety zostały dodany w aktualizacji z 8 października 2015 roku.
    • Pudełka zaś zostały dodane w aktualizacji z 1 czerwca 2016 roku.
  • Piwnica jest dźwiękoszczelna, więc nikt nie może usłyszeć odgłosów wydobywających się z niej, nawet jeśliby stanął tuż nad nią.[1]
  • Jeżeli porwiemy ucznia, atmosfera w szkole spadnie o 5%, lecz nikt nie będzie szukał zaginionego ucznia w domu Ayano.[2]
  • W przyszłych wersjach gry będziemy musieli karmić naszych więźniów, ale będziemy też mieli możliwość zagłodzenia ich na śmierć.
  • Ryoba w pierwszej kasecie z piwnicy powiedziała, że piwnicę wybudowała babcia Ayano.
  • W przyszłości piwnica zostanie powiększona oraz zostanie dodane do niej więcej rzeczy.[3]

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/655470259273490432
  3. https://redd.it/74r6wx