FANDOM

Plotkowanie
Wyzwanie z Plotkowania.png
GossipOption.png
Plotkowanie (ang. Gossip) – interakcja pozwalająca na obniżanie reputacji uczniów.

Jak plotkować?

Kiedy Yandere-chan rozmawia z uczniem, pojawia się możliwość plotkowania na temat innych uczniów. Po wybraniu wyboru tej opcji, pojawi się lista „Informacje o uczniach”. Wybieramy ucznia o którym chcemy plotkować. Kiedy Ayano plotkuje, uczniowi (jak zarówno i Yandere-chan) spada jeden punkt reputacji. Obecnie można plotkować jedynie o Kokonie, ale w przyszłości będzie można rozpowiadać plotki również o innych uczniach.

Zastosowanie

Na początku rozgrywki, plotki Yandere-chan nie będą zbyt „silne” i będzie robiło szkody bardziej na reputacji bohaterki niż na reputacji rywalki. Plotki będą silniejsze, jeśli Yandere-chan będzie nosiła „Skąpe Seksi Majteczki”, poprosi Info-chan o „mroczny sekret” rywalki, będzie miała dobrą reputację, wysoki poziom uwodzenia czy też będzie plotkowała z przyjacielem.

Post Ayano 20-12-16.png

Post Ayano w internecie i reakcje na niego.

Można również plotkować przez internet. Jeśli okaże się, że to, co Yandere-chan napisała jest kłamstwem, uczniowie będą się nabijać z głównej bohaterki. Jeśli natomiast napiszesz prawdę, uczniowie ci uwierzą, a reputacja rywalki się obniży.

Skutki plotek

Samotna Kokona.png
Jeśli uczeń posiada -50 reputacji, będzie spędzał przerwy na dachu samotnie. ponieważ nikt nie będzie chciał z nim rozmawiać.

Gdy natomiast posiada -100 Senpai nigdy nie zaakceptuje jego uczuć, ale nadal można obniżyć reputację rywala. Również na jego ławce pojawią się obraźliwe napisy.  Ale gdy będzie miał -150 przestanie w ogóle przychodzić do szkoły albo ostatecznie popełni samobójstwo.

Cytaty

Dowiedziałam się o czymś na temat pewnego ucznia...

— Początek plotek

O mój Boże! To brzmi strasznie!

— Uczeń który usłyszał plotkę

Ciekawostki

  • Nawet jeśli uczniowie życzą śmierci znienawidzonej dziewczyny, to i tak będą straszliwie przerażeni na widok jej zwłok[1].
  • Gdy gracz napisze na stronie szkoły nieprawdziwą plotkę na temat ucznia (bądź prawdziwą na temat innego ucznia niż Kokona), pojawi się komentarz od Saki Miyu. W komentarzu będzie napisane, żeby Ayano nie pisała fałszywych informacji w internecie.
    • Komentarz pojawi się nawet, jeżeli Saki Miyu będzie martwa, bądź porwana.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/653099595971432448

Więcej z Fandomu

Losowa wiki