FANDOM

Podpalenie
Podpalenie 2
Podpalenie (ang. Burning) – jeden z bezkrwawych, aczkolwiek najbardziej brutalnych sposobów pozbycia się rywalek.

Rozgrywka

Kokona Haruka

20170117 142805

Paląca się Kokona.

Aby móc podpalić Kokonę potrzebna jest nam benzyna znajdująca się w ogrodzie oraz zapałki od Info-chan, które możemy kupić u niej za 5 zdjęć majteczek, w zrzutach. Następnie materiały musimy położyć w miejscu, w którym zamierzamy dokonać zabójstwa, ponieważ nie można schować ich do ekwipunku.

Aby oblać benzyną Kokonę trzeba wcisnąć klawisz CTRL stojąc naprzeciwko niej w odpowiedniej odległości. Kiedy to zrobimy musimy szybko wziąć pudełko zapałek (by Kokona nie zdążyła pobiec się umyć) i za pomocą klawisza E rzucić zapałkę w stronę przeciwniczki. Spowoduje to zapalenie się jej. Po spaleniu ciało rywalki będzie koloru czarnego.

Uczniowie

Aby móc podpalić uczniów, należy podgrzać nóż rytualny za pomocą palników w klubie naukowym, a następnie włożyć go do czaszki w klubie okultystycznym. Spowoduje to zapalenie się noża. Po wykonaniu tych czynności możemy wyjąć z czaszki nóż i zaatakować kogoś, co spowoduje zapalenie się ofiary. Ta metoda zabójstwa jest o tyle wygodna, że po jej dokonaniu nie ma śladów krwi.

Demoniczny rytuał

Osobny artykuł: Demoniczny Rytuał.

Gdy Ayano ułoży 5 zwęglonych zwłok w pentagramie w klubie okultystycznym, uzyska ona moce Ognistego Demona, dzięki którym będzie mogła miotać ogniem i podpalać wszystkich możliwych do zabicia uczniów (w tym Senpai'a) oraz nauczycieli.

Błędy

  • Gdy jeszcze uczeń się pali, nauczycielka może klęknąć przy nim i zadzwonić na policję.
  • Jeśli Ayano podpali ucznia, kiedy ten za nią podąża, zacznie on biegać w miejscu.
  • Po podpaleniu i zepchnięciudachu Kokony, zawiśnie ona w powietrzu.
  • Po podpaleniu Kokony, gdy ta bierze kąpiel w szatni, będzie mogła dalej normalnie chodzić.
  • Po wygraniu walki z nauczycielką, bądź osobą heroiczną, nie podpalą się oni.

Ciekawostki

  • Podpalenie zostało dodane w aktualizacji z 15 czerwca 2016 roku.
  • Po spaleniu uczniowie zachowują swój kolor tęczówek.
  • Uczniowie po spaleniu i rozczłonkowaniu mają czarne włosy i są pokryci benzyną.
  • Po podpaleniu Kokony, a następnie oblaniu jej wodą, w pewnym sensie przeżyje i każdy będzie reagować na jej widok tak samo jak na widok zwłok.
  • Po podpaleniu Kokony, zaraz po poproszeniu jej, aby się spotkała z Riku, można jeszcze pomóc mu w zdobyciu jej serca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki