FANDOM

Pokój Nauczycielski
Pokój nauczycielski nowy wygląd
Pokój Nauczycielski (ang. Faculty Room) – jedno z pomieszczeń w Akademi High School.

Wygląd

Na środku pokoju stoi siedem biurek przy których w czasie przerw siedzą nauczyciele. Przy ścianach stoi kilka regałów, zielonych i szarych szafek oraz stoliki i pudła. Na jednej ze ścian wisi tablica z kartkami. Na biurkach leży dużo papierów.

Zastosowanie

Nauczyciele podczas przerw lekcyjnych przybywają tu, podpisując różne dokumenty, a kiedy przerwa się kończy udają się do swoich klas na zajęcia.

Podczas lekcji, do pokoju przychodzi Kyoshi Taiso, która przechadza się wzdłuż pomieszczenia, ćwicząc. Kiedy lekcja się skończy, wraca ona pod bramę szkoły lub zajmuje miejsce przy swoim biurku i robi to samo co reszta nauczycielek.

W pokoju znajduje się też arkusz odpowiedzi, który trzeba ukraść, aby wrobić rywalkę w oszukiwanie na teście. Jeśli spróbujemy go wziąć, będziemy wydawać dźwięki, przez co nauczycielka nas zauważy i zostaniemy wyrzuceni.

Aby sukcesywnie ukraść arkusz, należy poczekać aż nauczycielki udadzą się do swoich klas i poczekać aż nauczycielka w-fu wejdzie do sali. Wtedy możemy wziąć radio z pomieszczenia audiowizualnego i postawić nieco dalej, aby nauczycielce zajęło trochę więcej czasu do dotarcia i wyłączenia sprzętu ale też aby radio było w zasięgu jej słuchu. Zaleca się już stać koło papierów z arkuszem, gdy nauczycielka usłyszy radio, gdyż znalezienie arkuszu w papierach zajmuje większą chwilę czasu.

Ciekawostki

  • Od aktualizacji z 7 do 24 maja 2015 roku w pokoju, na regale, znajdowała się książka pod tytułem „How to Hentai without Hentaing”, która podobno była napisana przez Senpai'a.
    • Została przywrócona w aktualizacji z 16 listopada 2016 roku, ale już znajduje się w gabinecie dyrektora, w safe'ie, który jest dostępny tylko gdy trzeba usunąć dokumenty w trybie misji.
  • Na biurku Shiori Risy znajduje się karteczka z napisem „Speak to Senpai” (pl. „Porozmawiać z Senpai'em”).
  • Na jednym z regałów w pokoju nauczycielskim znajduje się książka o tytule „How to murder for love” (pl. „Jak mordować dla miłości”), a tuż obok niej jest książka pt. „Love War & Senpai” (pl. „Wojna miłości i Senpai”).
  • Na biurku jednej z nauczycielek znajduje się czerwona ksiązka „How to make Senpai love You” (pl. „Jak sprawić by Senpai Cię pokochał”).
  • Jedną z książek, którą można znaleźć w biblioteczce obok południowych drzwi pokoju jest zatytułowana „Okultyzm” (ang. „Occultism”).