FANDOM

Pokój Pielęgniarki
Pokój pielęgniarki 15-2-17.png
Tabliczka pokoju pielęgniarki.png
Pokój Pielęgniarki (ang. Infirmary) – pomieszczenie w Akademi High School, w którym pracować będzie pielęgniarka.

Wygląd

Pokój znajduje się na parterze, w zachodnim skrzydle, pomiędzy schodami, a pokojem nauczycielskim. Jego podłoga jest zbita panelami, a ściany mają biało-żółty kolor. Na suficie znajdują się światła i klimatyzator. Znajdują się tam trzy składane łóżka, z białymi zasłonami między nimi, w zachodniej części pokoju. Po środku pokoju znajduje się biały stół z pięcioma czarnymi krzesłami. W północnej części pokoju, znajduje się tablica do badania wzroku, waga oraz miarka wysokości. W północno-wschodniej części, znajduje się szare biurko ze strzykawką i środkiem usypiającym, które możemy wykorzystać do porwania uczennic. We wschodniej części, znajduje się szklana gablotka. W południowej części, znajduje się wielka, brązowa sofa i tablica korkowa ze znakiem mycia rąk. Po pokoju cały czas przemieszca się pielęgniarka, ale to nie przeszkadza w rozgrywce. W jednej z szafek znajduje się lek na przeczyszczenie.

Ciekawostki

  • Pokój pielęgniarki został dodany w aktualizacji z 2 kwietnia 2015 roku.
  • Istnieje błąd, dzięki któremu Yandere-chan może przejść przez wszystkie meble, prócz biurka, w którym znajdują się strzykawka i środek uspokajający. Jest to spowodowane brakiem kolizji w tym pomieszczeniu.
  • W aktualizacji z 12 lipca 2016 roku, nazwa pomieszczenia została zmieniona z „Nurse's Office” na „Infirmary”.
  • Modele z tego pokoju zostały kupione z „Japanese School Infirmary Set”, z Unity Asset Store.
  • W przyszłości meble w pokoju zostaną zmienione[Potrzebne źródło!].
  • Lek na przeczyszczenie został dodany w aktualizacji z 3 stycznia 2017 roku[1].

Przypisy

  1. https://yanderedev.wordpress.com/2017/01/03/january-osana-progress-report-part-2/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki