FANDOM

Policjant
Policjant
Image-0
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Policjant
Wiek Dorosły
Siła Zdolny do samoobrony (siła nieznana)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Szary

Policjant – jeden z NPC w grze. To on będzie aresztować Yandere-chan, gdy ta kogoś zabije. Gdy któryś z uczniów lub nauczycieli zadzwoni na policję, mamy dokładnie 5 minut (przy użyciu jednej z usług Info-chan dodatkowe 5) na pozbycie się dowodów zbrodni.  

Wygląd

Policjant ubiera mundur służbowy, składający się z granatowego uniformu i białej czapki. Ma czarne włosy i szare oczy. YandereDev napisał, że wygląd policjanta może zostać zmieniony w przyszłości, ponieważ sam model postaci jest aktualnie jedynie testem w grze.

Zakończenia

Będzie istniało wiele sposobów, aby dostać zakończenie z policjantem:

  • Policja przyjeżdża, ponieważ Yandere-chan kogoś zabiła - protagonistka zostaje aresztowana.
  • Policja przyjeżdża, dowody zbrodni nie zostały usunięte - Yandere-chan zostaje aresztowana.
  • Policja przyjeżdża, dowody zbrodni zostały usunięte, ale Yandere-chan ma niską poczytalność - wtedy Ayano zostaje zabrana na komisariat ze względu na jej zachowanie, a tam gdy już zezna wszystko, zostaje aresztowana.
  • Policja przyjeżdża, zwłoki zostały usunięte, jednak Yandere-chan wciąż ma na sobie zakrwawiony mundurek - Yandere-chan zostanie aresztowana.
  • Policja przyjeżdża, zwłoki nie zostały usunięte, Yandere-chan ma nadal broń, jednak ubrania zostały spalone - policjant będzie musiał wykonać raport biologiczny, aby dowiedzieć się jakie jest narzędzie zbrodni, a następnie odszuka Yandere-chan i ją aresztuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki