FANDOM

Pomieszczenie audiowizualne
Pomieszczenie audiowizualne 18-10-17
Tabliczka pokoju audiowizualnego 25-7-16
Pomieszczenie audiowizualne (ang. Audiovisual Room) – jedno ze szkolnych pomieszczeń.

Wygląd

Podłoga pomieszczenia jest wyłożona granatowymi płytami. W pomieszczeniu znajdują się czarne biurka, na których są laptopy firmy SAIKOU z szarą obudową, przy których są czarne krzesła. Na suficie są zamieszczone cztery małe, czarne telewizory oraz czarny projektor, zwrócony w stronę tablicy interaktywnej, która znajduje się pośrodku ściany, za którą są schody. Okna są zasłonięte czarnymi zasłonami. Przed ścianą, za którą znajdują się schody, znajdują się dwie, białe, mobilne tablice. Przed ścianą, za którą jest pracownia komputerowa, znajduje się mała, szara szafka z książkami, na której znajduje się radio.

Rozgrywka

Za południową ścianą pomieszczenia audiowizualnego znajduje się pracownia komputerowa, a po północnej schody.

W pomieszczeniu tym znajduje się radio, którego można używać do rozpraszania osób płci pięknej.

Historia

1 października 2014 Dodano drzwi do pomieszczenia audiowizualnego.
1 grudnia 2014 Z powodu nowego modelu szkoły usunięto pomieszczenie audiowizualne.
16 czerwca 2015 Ponownie dodano pomieszczenie audiowizualne.
29 czerwca 2016 Do pomieszczenia audiowizualnego przeniesiono radio.

Ciekawostki

  • Książki znajdujące się w pomieszczeniu audiowizualnym są tymi samymi, co znajdują się w pokoju nauczycielskim.