FANDOM

Porażenie Prądem
EletrocutionElimination.png
Porażenie Prądem (ang. Electrocution) – bezkrwawy sposób na pozbycie się rywalki.

Potrzebne narzędzia

Potrzebny jest śrubokręt i wiadro z jakąś cieczą. Śrubokręt znajduje się w klubie naukowym, a wiadro w łazienkach, obok zastępczej przewodniczącej klubu sportowego oraz obok rębaka w zachodnim ogrodzie, wystarczy po prostu nalać do niego wody lub zabić kogoś i wytrzeć mopem kałuże krwi lub udać się do zachodniego ogrodu i tam nalać benzynę z kanistra do wiadra.

Przebieg porażenia prądem

Screenshot (213).png
O 7:30 AM w środę Kokona Haruka idzie do zachodniej łazienki na parterze. Najlepiej, aby Yandere-chan poszła za nią. Gdy Kokona wejdzie do kabiny, trzeba wyłączyć światło i wykręcić śrubki za pomocą śrubokręta z włącznika światła. Następnie należy zabrać wiadro z cieczą i wejść na inne wiadra obok kabiny. Gdy Ayano jest na wiadrach, jest możliwość wylania na Kokonę cieczy. Wtedy ta wybiegnie szybko z kabiny i będzie starała się włączyć światło. Kokona popada ofiarą porażenia prądem, po czym upada na ziemię. Należy następnie schować ciało (nie konieczne) i wyjść z łazienki.

Dźwięki

"Dźwięk" porażenia

ElectricityCrackling.ogg

Ciekawostki

  • Po nie odkręceniu włącznika, ofiara po prostu włączy światło i pobiegnie do szatni.
  • Jeśli Yandere-chan wyleje na swoją ofiarą krew zamiast wody, to uczeń umiera w ten sam sposób, ale z innymi dźwiękami.
    • Również kiedyś był błąd, że jeśli Yan-chan wyleje na kogoś krew w toalecie, to ofiara pobiegnie od razu do szatni, zapominając o włączeniu światła.
  • Gdy prąd porazi Kokonę, dziewczyna upada na ziemię, ma otwarte oczy i oszołomiony wyraz twarzy, a wokół niej unosi się dym.
  • Istniał kiedyś błąd, dzięki któremu można było porazić Kokonę i równocześnie ją podpalić.
  • W przyszłości, aby kogoś porazić prądem, będzie trzeba wylać na tą osobę wodę, wylać wodę w miejsce gdzie ofiara pójdzie i podstawić w tą kałużę jakiś popsuty sprzęt elektryczny[1].

Przypisy

  1. https://www.youtube.com/watch?v=yAC_xjrY6aI

Więcej z Fandomu

Losowa wiki