FANDOM

Wyzwanie z Porwaniem
Porwanie (ang. Kidnapping) – jeden z brutalniejszych sposobów pozbycia się rywalki

Rozgrywka

Wymagania

SiŚU 21-2-18
W ekwipunku trzeba mieć strzykawkę i środek usypiający. Te dwie rzeczy znajdują się w gabinetu pielęgniarki. Potrzebny jest również drugi stopień biologii, wysoki poziom uwodzenia lub przyjaźń z osobą, którą chce się porwać. Trzeba pamiętać, żeby nie pominąć żadnego kroku. W innym przypadku uczeń umrze.

Bezpośrednie porwanie

Magazyn do porwania 1 lipiec

Magazyn, w którym można porwać ucznia.

Najpierw trzeba poprosić ofiarę o podążanie za Yandere-chan i zaprowadzić ją do północno-zachodniego magazynu na parterze, po czym trzeba zamknąć drzwi i zaatakować ofiarę za pomocą strzykawki. Po tym jak rywalka straci przytomność, trzeba ją włożyć do skrzyni na instrumenty, a następnie iść do domu. Niestety nie będzie można kontrolować Ayano w nocy, podczas porywania uczennicy. Następnego dnia można zauważyć rywalkę przywiązaną do krzesła, w piwnicy.

Torturowanie

Osobny artykuł: Torturowanie.
Porwanie

Ofiara już znajdująca się w piwnicy.

Po porwaniu uczennicy, jest możliwość jej torturowania. Torturowanie jest przydatne, aby zniszczyć zdrowy rozsądek ofiary, który może być wykorzystany do zmuszenia zabójstwa. Ofiara może zabić każdego z tego powodu, że żadna główna rywalka nie została jeszcze wprowadzona do gry. Po przyprowadzeniu niewolnicy do szkoły, gdy damy jej broń mamy możliwość wybrania ofiary. Można wybierać od 1 godziny tortur do aż 18. 1 godzina zniszczy 2,5% psychiki niewolnicy. 4 godziny (Tylko w nocy!) zniszczy 10% poczytalności. 12 godzin niszczy 25% rozsądku niewolnika. I w końcu 18 godzin niszczy psychikę niewolnicy aż o 45%. Watro torturować kilka razy aż poczytalność osiągnie 0%. Gdy psychika już całkowicie spadnie, oczy ofiary przybiorą kolor szary.

Historia

2 kwietnia 2015 Dodano porwanie.

Uczennice porywa się w magazynie sali gimnastycznej.

Aby porwać uczennice należy posiadać dobrą reputację.

8 października 2015 Od teraz można porwać tylko Saki, ponieważ tylko dla niej można wykonać zadanie.
15 października 2015 Można od teraz torturować porwane uczennice.
1 listopada 2015 Można porwać inne uczennice, z powodu dodania uwodzenia.
15 listopada 2015 Zmieniono lokalizację porywania do północno-zachodniego magazynu.
1 czerwca 2016 Dodano możliwość porwania Kokony poprzez zdradzenie jej.
6 czerwca 2016 Dodano listę rzeczy do zrobienia, aby porwać uczennice, po wejściu do magazynu.

Ciekawostki

  • Uczniowie widząc Ayano ciągnącą ciało uśpionej uczennicy, będą reagowali jakby zobaczyli zwłoki.
  • Nie można porywać mężczyzn, ponieważ nie mają odpowiednich animacji. Prawdopodobnie jednak w przyszłości zostanie to zmienione i animacje zostaną dodane (tak jak zostały dodane animacje palenia się mężczyzn razem z opcją oddania się Demonowi Ognia), tym bardziej że po pozbyciu się Megami, Yandere-chan może zechcieć pójść w ślady swojej matki i porwać Senpaia.
  • YandereDev wyjawił, że będzie można porwać aż 10 dziewcząt.
    MH Porywanie
  • W przyszłości więzień Ayano będzie musiał być karmiony. Będzie można go też zagłodzić na śmierć.[1][2]
  • Nawet jeśli jedna z „Tęczowej Szóstki” jest porwana, to i tak odpisze na post Ayano w internecie.
  • W filmiku „Announcing a partnership with tinyBuild!” ukazano wersję listy rzeczy do wykonania, aby porwać uczennicę, która ma szansę pojawić się w finalnej grze.
  • Da się porwać nauczycieli, z tego względu, że nie są oni specjalnymi osobami jak np. Info-Chan.
  • Gdy porwie się Mai Waifu, przed torturowaniem jedno jej oko będzie zmieniać kolory.
  • Gdy porwiemy uczennicę, oraz zabijemy kogoś tego samego dnia, jednak nie posprzątamy wszystkich śladów po morderstwie (np. zostawimy krew na podłodze lub broń bez naszych odcisków palców), po przyjeździe policji odnajdą oni ciało uśpionej uczennicy a porwanie się nie powiedzie.

Przypisy

  1. https://docs.google.com/document/d/1IXbfSuJexGEFLRxcUdv_pTQTpC6iEhTqPYcsHTIA48k/edit?pref=2&pli=1
  2. https://youtu.be/0SWz0S5YV6Y