FANDOM

Porwanie
Wyzwanie z Porwaniem
Porwanie (ang. Kidnapping) – jeden z brutalniejszych sposobów pozbycia się rywalki

Rozgrywka

Wymagania

Strzykawka z płynem
W ekwipunku trzeba mieć strzykawkę i środek usypiający. Te dwie rzeczy znajdują się w pokoju pielęgniarki. Potrzebny jest również drugi stopień biologii, wysoki poziom uwodzenia lub przyjaźń z osobą, którą chce się porwać. Trzeba pamiętać, żeby nie pominąć żadnego kroku. W innym przypadku uczeń umrze.

Bezpośrednie porwanie

Sala do porywanai ucznia

Magazyn, w którym można porwać ucznia.

Najpierw trzeba poprosić ofiarę o podążanie za Yandere-chan i zaprowadzić ją do północno-zachodniego magazynu na parterze, po czym trzeba zamknąć drzwi i zaatakować ofiarę za pomocą strzykawki. Po tym jak rywalka straci przytomność, trzeba ją włożyć do skrzyni na instrumenty, a następnie iść do domu. Niestety nie będzie można kontrolować Ayano w nocy, podczas porywania uczennicy. Następnego dnia można zauważyć rywalkę przywiązaną do krzesła, w piwnicy.

Torturowanie

Osobny artykuł: Torturowanie.
Porwanie

Ofiara już znajdująca się w piwnicy.

Po porwaniu uczennicy, jest możliwość jej torturowania. Torturowanie jest przydatne, aby zniszczyć zdrowy rozsądek ofiary, który może być wykorzystany do zmuszenia zabójstwa. Ofiara może zabić jedynie rywalkę. Z tego powodu, że żadna główna rywalka nie została jeszcze wprowadzona do gry, niewolnik zabija jedną z testowych rywalek, czyli Kokonę. Można wybierać od 1 godziny tortur do aż 18. 1 godzina zniszczy 2,5% psychiki niewolnicy. 4 godziny (Tylko w nocy!) zniszczy 10% poczytalności. 12 godzin niszczy 25% rozsądku niewolnika. I w końcu 18 godzin niszczy psychikę niewolnicy aż o 45%. Watro torturować kilka razy aż poczytalność osiągnie 0%. Gdy psychika już całkowicie spadnie, oczy ofiary przybiorą kolor szary.

Historia

2 kwietnia 2015 Dodano porwanie.
Uczennice porywa się w magazynie sali gimnastycznej.
Aby porwać uczennice należy posiadać dobrą reputację.
8 października 2015 Od teraz można porwać tylko Saki, ponieważ tylko dla niej można wykonać zadanie.
15 października 2015 Można od teraz torturować porwane uczennice.
1 listopada 2015 Można porwać inne uczennice, z powodu dodania uwodzenia.
15 listopada 2015 Zmieniono lokalizację pokrywania do północno-zachodniej magazynu.
1 czerwca 2016 Dodano możliwość porwania Kokony poprzez zdradzenie jej.
6 czerwca 2016 Dodano listę rzeczy do zrobienia, aby porwać uczennice, po wejściu do magazynu.

Ciekawostki

  • Uczniowie widząc Ayano ciągnącą ciało uśpionej uczennicy, będą reagowali jakby zobaczyli zwłoki.
  • Nie można porywać mężczyzn.
  • YandereDev wyjawił, że będzie można porwać, aż 10 dziewcząt.
    MH Porywanie
  • W przyszłości więzień Ayano będzie musiał być karmiony. Będzie można go też zagłodzić na śmierć.[1][2]
  • Nawet jeśli jedna z „Tęczowej Szóstki” jest porwana, to i tak odpisze na post Ayano w internecie.
  • W filmiku „Announcing a partnership with tinyBuild!” ukazano wersję listy rzeczy do wykonania, aby porwać uczennicę, która ma szansę pojawić się w finalnej grze.
  • Da się porwać nauczycieli, z tego względu, że nie są oni specjalnymi osobami jak np. Info-Chan.
  • Gdy porwie się Mai Waifu, przed torturowaniem jedno jej oko będzie zmieniać kolory.

Przypisy

  1. https://docs.google.com/document/d/1IXbfSuJexGEFLRxcUdv_pTQTpC6iEhTqPYcsHTIA48k/edit?pref=2&pli=1
  2. https://youtu.be/0SWz0S5YV6Y

Więcej z Fandomu

Losowa wiki