FANDOM

Pracownia Komputerowa
Nowapracownia
Pracownia Komputerowa (ang. Computer Lab) – jedno z pomieszczeń w Akademi High School.

Wygląd

W pracowni znajdują się 32 czarne biurka, na których znajdują się czarne komputery, a przy nich są krzesła. Przy wschodniej ścianie znajduje się jeszcze jedno czarne biurko, lecz jest bez krzesła, a na nim znajduje się odtwarzacz kaset. Na pierwszych od drzwi biurkach (koło Fałszywej Uczennicy) stoją figurki anime.

Pracownia Komputerowa znajduje się na drugim piętrze, pomiędzy pokojem księgowości, a pomieszczeniem audiowizualnym, nad izbą samorządu uczniowskiego.

Naprzeciwko pracowni komputerowej znajduje się stół, pod którym można się ukryć.

Zastosowanie

W pracowni znajduje się klub gier oraz odtwarzacz do kaset, dzięki któremu można odsłuchać kasety.

Ciekawostki

  • Pracownia została dodana w aktualizacji z 25 maja 2015 roku, wraz z Pippi Osu.
  • Gdy przyciśnie się \, a potem 8, to Yandere-chan przeteleportuje się do pracowni komputerowej, przed odtwarzaczem kaset.
  • Od aktualizacji z 31 marca 2016 roku do aktualizacji z 29 czerwca 2016 roku, obok odtwarzacza kaset, znajdowało się radio.
  • Różowa figurka została dodana w aktualizacji z 19 maja 2017 roku. Jak mówi YandereDev „W szkole jest figurka anime chibi. Dlaczego dodałem ją do gry? To związane z Osaną. Jak mogło być związane z Osaną? Zobaczysz, pewnego dnia w przyszłości...”.[1]
    • W aktualizacji z 1 czerwca 2017 dodano kolejne figurki.

Przypisy

  1. https://yanderedev.wordpress.com/2017/05/19/may-18th-bug-fixing-build/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki