FANDOM

Prawdziwe Samobójstwo
Wyzwanie z Samobójstwem.png
Prawdziwe Samobójstwo (ang. Real Suicide) – jeden z krwawych sposobów na pozbycie się rywalek. Ten sposób nie zostawia żadnych dowodów zbrodni przeciwko graczowi, jednak należy do najbardziej skomplikowanych metod eliminacji.

Spowodowanie samobójstwa

Aby spowodować, żeby rywalka popełniła samobójstwo z własnej woli, trzeba rozsiać o niej plotki i zniszczyć jej reputację do -150 punktów.

Mnożniki plotek:

  • Posiadanie dobrej reputacji.
  • Posiadanie dużego poziomu uwodzenia.
  • Założone „skąpe seksowne majtki”.
  • Kupione wideo od Info-chan.
  • Plotkowanie z przyjacielem.

Zniszczona reputacja

Zostawienie białej chryzantemy na ławce ucznia, jest jednym ze sposobów znęcania się nad innymi w Japonii. Ten kwiat jest stawiany na ławce ucznia, który zmarł. Jeśli jednak uczeń wciąż żyje, to ten czyn oznacza, że ktoś życzy mu śmierci. W Yandere Simulator, taki kwiat będzie pojawiał się na ławce rywalki, której reputacja znajdować się będzie w granicach od -50 do -99 (aktualnie jednak obejmuje to tylko Kokonę Harukę). Od -50 do -149 reputacji, gnębiony uczeń przestanie komunikować się z innymi i będzie siedział samotnie na ławce, na dachu ze spuszczoną głową, co daje łatwą okazję na zabicie go bez żadnych świadków. Kiedy rywalka będzie miała -100 reputacji lub mniej, uczniowie napiszą na jej ławce wyzwiska i negatywne komentarze, a Senpai odrzuci jej wyznanie miłości i rywalka zostanie praktycznie wyeliminowana. Jednakże, Yandere-chan może dalej kontynuować niszczenie jej reputacji. Jeśli reputacja rywalki osiągnie -150 punktów, to uczniowie zaczną się nad nią dotkliwiej znęcać. Wtedy już, rywalka przestanie całkowicie przychodzić do szkoły, ponieważ popełni samobójstwo.

Ciekawostki

  • Scenka w której Kokona, stoi nad swoją ławką czytając napisane na jej wyzwiska, po czym powoli pochyla głowę i klasa zaczyna znikać zastępując ją czarnym tłem, a na szyi Kokony pojawia się sznur, prawdopodobnie nie pojawi się w grze.
  • W przyszłości, po popełnieniu przez ucznia samobójstwa z powodu gnębienia, w szkole odbędzie się uroczystość żałobna, która uczci pamięć o nim, tak jak dzieje się to w prawdziwych szkołach.
  • Można ustawić dowolną reputację uczniowi, wystarczy zrobić mu zdjęcie i wysłać Info-chan. Kiedy otworzymy okno z informacjami o nim naciskamy odpowiednio: + lub -.
  • Napisy na ławce Kokony nawiązują do mangi Koe no katachi, gdzie rozmieszczenie napisów i czcionka były takie same.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki