FANDOM

Psychika wygląd.png

Yandere-chan w stanie wyraźnego obłędu.

Psychika (ang. Sanity) – jeden z najważniejszych elementów gry. Określa ona jak bardzo ujawnia się prawdziwa natura Yandere-chan.

Jeśli nauczyciele lub Senpai zauważą Yandere-chan obłąkaną, skutkuje to natychmiastowym zakończeniem gry. Przebywając w takim stanie wśród reszty uczniów, obniży się jej reputacja. W przyszłych wersjach, niektórzy uczniowie, ze specyficznymi osobowościami, będą podejrzewać Ayano o zabójstwo

Jeśli nie pozbędziemy się zwłok i Yandere-chan wróci do domu w stanie widocznego obłędu, stanie się ona głównym podejrzanym, co może skutkować końcem gry. 

Kardiograf i psychika

SanityHigh-0.png

Kardiograf kiedy Yandere-chan posiada powyżej 80% psychiki.

SanityLow-0.png

Kardiograf kiedy Yandere-chan posiada 20% psychiki.

Kardiograf mierzy tętno, które odzwierciedla stan psychiki. Znajduje się on w lewym dolnym rogu ekranu gry. Kiedy Yan-chan ma wysoką poczytalność, ekran jest jasnoróżowy ze wzrostem tętna pojawiającego się ok. raz na sekundę.

Im bardziej wzrasta obłąkanie u dziewczyny, tym bardziej przyśpiesza jej tętno oraz kardiograf staje się bardziej czerwony.

Jeśli protagonistka jest kompletnie niepoczytalna, kardiograf zmieni kolor na czerwony, a wzrost tętna będzie się dynamicznie zmieniał, świadcząc o jego przyśpieszeniu.

Psychika 80%

Psychika Yandere-chan osiągnie 80% po porwaniu, zabiciu lub rozczłonkowaniu zwłok jednej osoby. Wtedy jej tętno przyśpiesza, a głowa zaczyna lekko drgać. Jej twarz staje się nieco przyciemniona.
Mar162016 Sanity83.png
Sanity2.png

Psychika 60%

Psychika Yan-chan osiągnie 60% po zabiciu lub rozczłonkowaniu zwłok dwóch osób. Wtedy dziewczyna porusza się z lekko zgiętymi łokciami, a cień pokrywający jej twarz staje się ciemniejszy. Jej źrenice znacznie matowieją.
Mar162016 Sanity66.png
Sanity3.png

Psychika 40%

Psychika Ayano osiągnie 40% po zabiciu lub rozczłonkowaniu zwłok trzech osób. Jej twarz staje się już znacząco ciemniejsza. Muzyka w tle zaczyna się zniekształcać.
Mar162016 Sanity50.png
Jan15th50Sanity.png

Psychika 20%

Psychika Yandere-chan osiągnie 20% po zabiciu lub rozczłonkowaniu zwłok czterech osób. Kardiograf zmienia kolor na czerwony. Protagonistka zaczyna się garbić, a cień na jej oczach staje się jeszcze bardziej ciemniejszy, przez co źrenice Yandere-chan stają się już prawie niewidoczne.
Mar162016 Sanity33.png
Jan15th33Sanity.png

Psychika 0%

Psychika Yandere-chan osiągnie 0% po zabiciu lub rozczłonkowaniu zwłok pięciu osób. Tętno ekstremalnie przyśpiesza, źrenice są kompletnie niewidoczne, a twarz protagonistki staje się bardzo przyciemniona. Również ekran gry się zmienia, staje się szary, rozmazany i zauważalnie drga.
Mar162016 Sanity0.png
Insane.png

Sposoby na podwyższenie psychiki

Istnieje kilka sposobów na podwyższenie psychiki:

  • Śmianie się tak długo, dopóki tętno i twarz protagonistki nie wrócą do normy.
  • Robienie zdjęć Senpai'owi i ich oglądanie lub przebywanie niezauważonym w jego aurze.
  • Dołączenie do klubu okultystycznego, który sprawi, że poczytalność Yandere-chan będzie spadać o 50% wolniej i stanie się mniej zauważalna dla innych uczniów.
  • Majtki „małe stringi”, sprawiają, że psychika będzie spadać o 50% wolniej.
  • Odczekanie, aż Ayano się uspokoi, co można przyspieszyć dzięki telefonowi, bądź używając klawisza +.
  • Pomodlenie się do Mr. Jazzy Feet o „odpuszczenie grzechów”.
  • Jest także manga o nazwie Yokai Story, której części są porozrzucane w labiryncie. Czytając tę mangę Yandere-chan podwyższa poziom swojego odrętwienia. Ta umiejętność pozwoli jej na zabicie większej ilości osób, tracąc przy tym mniej psychiki. Można także uzyskać poziomy tej umiejętności, dzięki graniu w gry, będąc członkiem klubu gier.

Jeśli Yandere-chan założy specjalne majtki mając obojętność na najwyższym poziomie i należąc przy tym do klubu okultystycznego, wtedy potrzeba będzie 30 morderstw, aby osiągnęła pełną niepoczytalność.

Psychika Senpai'a

Senpai również posiada ukrytą psychikę, która w przyszłości będzie mieć istotny wpływ na zakończenie gry lub jego codzienną rutynę podczas rozgrywki. Jeśli Hanako Yamada zostanie zabita, to Senpai przeżyje to bardzo dotkliwie. Podobnie stanie się w przypadku śmierci Osany Najimi. Efekty psychiki Senpai'a będą zależeć od budżetu wolontariuszy.

Yandere-chan zupełnie nie obchodzi psychika Senpai'a; fakt, że jej ukochany może się nabawić przez nią chorób psychicznych jest dla niej całkowicie normalny, gdyż jest gotowa na wszystko, aby tylko pozbyć się rywalek.

Dźwięki

Śmiech #1

Laughter1.ogg

Śmiech #2

Laughter2.ogg

Śmiech #3

Laughter3.ogg

Śmiech #4

Laughter4.ogg

Ciekawostki

  • Psychika została dodana w aktualizacji z 15 stycznia 2015 roku.
  • W przyszłości Yandere-chan, aby podwyższyć swoją psychikę będzie mogła namalować portret Senpai'a, będąc w klubie artystycznym.
  • W przyszłości udanie się do biura doradcy, także pomoże przywrócić psychikę do normy.
  • Jeśli Ayano będzie próbowała wrobić w morderstwo innego ucznia, a sama będzie miała niską psychikę to policja aresztuje zarówno ucznia jak i Yandere-chan.
  • Animacje zabijania kataną, zależne od psychiki zostały zaprezentowane po raz pierwszy w filmiku zatytułowanym „May 1st Build Delayed”.
  • Animacje zabijania, zależne od psychiki zostały stworzone przez Samuela Chenga.
  • MH Psycha.png
    Możliwe, że w przyszłości kardiograf będzie widoczny pod porą dnia, w prawym górnym rogu oraz będzie posiadał na początku serce[1].

Przypisy

  1. https://youtu.be/QlrXMgi8Fqo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki