Study Points
Punkty nauki (ang. Study Points) – służą do tego, aby podwyższyć każdą z umiejętności, które pozwolą na szybsze i efektowniejsze zabicie rywalek naszej protagonistki.

Zdobywa się je poprzez przychodzenie na lekcje. W ciągu jednej lekcji możemy zdobyć 5 punktów, jeśli przyjdziemy do klasy o czasie lub 10 punktów nauki, jeżeli dodatkowo nosimy specjalne majtki. Gra jest tak złożona, że jeżeli Yandere-chan będzie uczęszczać na lekcje każdego dnia przez następne 10 tygodni, to ostatniego dnia będzie posiadać najwyższy poziom ze wszystkich przedmiotów.

Od aktualizacji z 15 kwietnia 2016, jeśli Yandere-chan dołączy do klubu gier, to będzie mogła zagrać raz dziennie w jedną z edukacyjnych gier, która szybciej podniesie jej poziom przedmiotu.

Przedmioty

Na tą chwilę dostępne są punkty z pięciu przedmiotów. Prawdopodobnie w przyszłości będzie ich więcej:

  • Biologia,
  • Chemia,
  • Język,
  • Wychowanie fizyczne,
  • Psychologia.

Spóźnienie i punkty nauki

Jeżeli spóźnimy się do klasy, to dostaniemy uwagę od Nauczyciela oraz mniejszą liczbę punktów.

bez specjalnych majtek/ze specjalnymi majtkami
  • Brak spóźnienia - 5/10 punktów.
  • Spóźnienie pierwszego stopnia - 4 punkty/9 punktów.
Proszę, spróbuj dotrzeć do klasy na czas. Zajmij swoje miejsce.

— nauczyciel gdy spóźnimy się w godzinach 8:31 AM - 10:00 AM.

.
  • Spóźnienie drugiego stopnia - 3 punkty/8 punktów.
Jeżeli będziesz się spóźniać na lekcje, będę musiała Cię oznaczyć jako nieobecna. A to wpłynie na twoje oceny.

— nauczyciel gdy spóźnimy się w godzinach 10:00 AM - 11:00 AM.

  • Spóźnienie trzeciego stopnia - 2 punkty/7 punktów.
W ogóle nie dbasz o swoją edukację.

— nauczyciel gdy spóźnimy się w godzinach 11:00 AM - 12:00 PM.

  • Spóźnienie czwartego stopnia - 1 punkt/6 punktów.
Po co w ogóle przychodzisz do szkoły?

— nauczyciel gdy spóźnimy się w godzinach 12:00 PM - 1:00 PM.

Nagrody

Biologia

Skupienie się na biologii pozwoli Ci na poznanie słabości ludzkiego ciała, odkryciu nowych umiejętności i umożliwi Ci zabijanie Twoich ofiar bardziej efektywnie, skutkując mniejszą ilością krwi.

— Podsumowanie biologii.

  • Ranga druga

Możesz uśpić rywalkę za pomocą strzykawki i środka uspokajającego, które znajdują się w pokoju pielęgniarki. Po zaatakowaniu ofiary w magazynu znajdującym się tuż obok klubu kulinarnego, nie zostanie ona zabita, lecz uśpiona. Więcej informacji tu.

  • Ranga trzecia

Jak na razie - nic.

  • Ranga czwarta

Jak na razie - nic.

  • Ranga piąta

Jak na razie - nic.

Chemia

Skupienie się na chemii pozwoli Ci na skonstruowanie broni chemicznej.

— Podsumowanie chemii.

WAŻNE: YandereDev nie spędza czasu na planowaniu i wymyślaniu chemicznych broni, które można dodać do gry. Bycie zdolnym do stworzenia broni chemicznej, może się zmienić w przyszłości.

  • Ranga druga

Możesz zlokalizować truciznę w pracowni naukowej, aby później móc dodać ją do jedzenia rywalki, aby ją otruć. Więcej informacji tu.

  • Ranga trzecia

Jak na razie - nic.

  • Ranga czwarta

Jak na razie - nic.

  • Ranga piąta

Jak na razie - nic.

Język

Skupienie się na języku pozwoli Ci na pisanie fałszywych listów miłosnych, fałszywych listów samobójczych i podawanie się za innych uczniów.

— Podsumowanie języka.

  • Ranga druga

Możesz napisać fałszywy list samobójczy i umieścić go przy butach rywalki po zepchnięciu jej z dachu.

  • Ranga trzecia

Jak na razie - nic.

  • Ranga czwarta

Jak na razie - nic.

  • Ranga piąta

Jak na razie - nic.

Wychowanie Fizyczne

Skupienie się na wychowaniu fizycznym zwiększy Twoją prędkość podczas biegu, pozwoli Ci na szybkim zakończeniu konfrontacji fizycznej i pozwoli Ci na bieganie podczas noszenia zwłok.

— Podsumowanie wychowania fizycznego.

  • Ranga druga

Uzyskujesz drugi poziom siły i możliwość podnoszenia zwłok i biegania z nimi. Możesz także walczyć z nauczycielami oraz podnieść wiadro wypełnione ciężarkami, aby zrzucić je na rywalkę.

  • Ranga trzecia

Uzyskujesz trzeci poziom siły i zwiększenie szybkość podczas biegu.

  • Ranga czwarta

Uzyskujesz czwarty poziom siły i zwiększenie szybkość podczas biegu.

  • Ranga piąta

Uzyskujesz maksymalny poziom siły i maksymalną szybkość podczas biegu.

Psychologia

Skupienie się na psychologii podniesie Twój wskaźnik reputacji, zmniejszy straty podczas obniżenia reputacji i wzmocni skutki twojego plotkowania.

— Podsumowanie psychologii.

  • Ranga pierwsza

Teraz kiedy uzyskałeś rangę pierwszą w psychologii, możesz... cóż, szczerze psychologia na tą chwilę nie robi nic. Gra nie jest jeszcze gotowa.

  • Ranga druga

Jak na razie - nic.

  • Ranga trzecia

Jak na razie - nic.

  • Ranga czwarta

Jak na razie - nic.

  • Ranga piąta

Jak na razie - nic.

Więcej z Fandomu