FANDOM

Pupilek nauczyciela
Kiedy spróbujemy zagadać do Pupilka Nauczyciela po morderstwie
Pupilek nauczyciela (ang. Teacher's Pet) – jedna z dostępnych osobowości w grze.

Rozgrywka

Kiedy uczniowie posiadający tą osobowość zauważą morderstwo czy zwłoki, natychmiast pobiegną do swojego wychowawcy, aby go o tym powiadomić. Kiedy to zrobią zaprowadzą nauczyciela do zwłok, a następnie będą ich z nim pilnować, aż do przyjazdu policji. Jednak gdy nauczyciel został powiadomiony o tym wcześniej przez innego ucznia, świadek będzie stał przerażony w klasie. Następnego dnia, po tym jak widział mordującą Yandere-chan, nie będzie miał ochoty z nią rozmawiać. Jeśli spróbujemy zrobić zdjęcie osobie z tą osobowością, ta popatrzy podejrzliwie na telefon, jednak jeśli zna prawdziwą naturę protagonistki, niezadowolona zakryje twarz dłonią, jak w przypadku uczniów złośliwych.

Kiedy uczeń pobiegnie po nauczyciela mamy możliwość przeniesienia zwłok w bezpieczne miejsce. Gdy to zrobimy, nauczyciel uzna zgłoszenie za nieśmieszny żart ze strony ucznia i na niego nakrzyczy. Skarcony uczeń będzie przygnębiony a jego chód będzie taki sam jak u dręczonych osób. W przyszłości, kiedy pupilek nauczyciela pobiegnie drugi raz do nauczyciela ten mu nie uwierzy, bo będzie myślał, że to kolejny słaby żart.

Posiadacze osobowości „Pupilek Nauczyciela”

Ciekawostki

  • Ta osobowość została dodana w aktualizacji z 3 maja 2015 roku.