FANDOM

Pupilek nauczyciela
Kiedy spróbujemy zagadać do Pupilka Nauczyciela po morderstwie.png
Pupilek nauczyciela (ang. Teacher's Pet) – jedna z dostępnych osobowości w grze.

Rozgrywka

Kiedy uczniowie posiadający tą osobowość zauważą morderstwo czy zwłoki, natychmiast pobiegną do swojego wychowawcy, aby go o tym powiadomić. Kiedy to zrobią zaprowadzą nauczyciela do zwłok, a następnie będzie ich z nim pilnował, aż do przyjazdu policji. Jednak gdy nauczyciel został powiadomiony o tym wcześniej przez innego ucznia, świadek będzie siedział przerażony w klasie.

Kiedy uczeń pobiegnie po nauczyciela mamy możliwość przeniesienia zwłok w bezpieczne miejsce. Gdy to zrobimy, nauczyciel uzna to za nieśmieszny żart ze strony ucznia. W przyszłości, kiedy Pupilek pobiegnie drugi raz do nauczyciela ten mu nie uwierzy, bo będzie myślał, że to kolejny słaby żart. 

Aktualnie, gdy spróbujemy zrobić zdjęcie temu uczniowi - ten nie będzie reagował. Wynika to z tego, że YandereDev jeszcze nie zrobił animacji dla płci męskiej w grze.

Posiadacze osobowości „Pupilek Nauczyciela”

Ciekawostki

  • Ta osobowość została dodana w aktualizacji z 3 maja 2015 roku.
  • Aktualnie wszystkie osoby posiadającą ta osobowość to mężczyźni. Nie wiadomo czy to się kiedyś zmieni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki