FANDOM

Zanim zaczniesz edytować lub czytać strony na Wiki, prosimy, byś zapoznał(a) się z niniejszym regulaminem. Zajmie ci to zaledwie kilka minut, a z pewnością oszczędzi zbędnej pracy oraz licznych nieprzyjemności i nieporozumień między tobą a innymi użytkownikami! Pamiętaj również, że nawet jeżeli nie przeczytasz regulaminu, musisz go przestrzegać!

AKTUALIZACJA REGULAMINU: 11 GRUDNIA ROKU 2016

I. O Regulaminie

  1. Dotyczy on zarówno użytkowników zalogowanych, jak i niezalogowanych.
  2. Administrator w każdej chwili ma prawo zmienić treść tego regulaminu.
  3. Regulamin nie jest jedynym zbiorem praw tu panujących. Obowiązuje również Terms of Use (ToU) Wikii, zasady kultury osobistej oraz amerykańskie prawo.

II. Administracja i Użytkownicy

  1. Administracja dzieli się na Moderatorów czatu, Zwykłych Administratorów oraz Biurokratów.
  2. Przestrzegamy zasad netykiety obowiązującej na łamach całego internetu, w tym nie przeklinamy, nie spamujemy, nie grozimy innym użytkownikom, nie obrażamy i staramy się zachować kulturę.
  3. Strony użytkownika są jego własnością i nikt nie powinien ich edytować bez jego zgody. Dozwolone są jedynie poprawki ortograficzne, techniczne lub interpunkcyjne.
  4. Do obowiązków administracji należy pilnowanie porządku, dbanie o jakość artykułów, pomoc użytkownikom, cofanie wandalizmów oraz karanie użytkowników według regulaminu.

III. Artykuły

  1. Artykuły na Yandere Simulator Wiki muszą być związane z jej tematyką. Wszelkie informacje na niej zawarte nie mogą być zmyślone, fikcyjne, bezsensowne lub nieprawdziwe.
  2. Kategorycznie zabronione jest bezmyślne usuwanie poprawnej treści artykułów.
  3. Na wiki obowiązuje zakaz posługiwania się wulgaryzmami zarówno w artykułach, jak i w komentarzach.
  4. Każdy artykuł powinien zostać dodany do przynajmniej jednej kategorii.
  5. Zabronione jest tworzenie nowej kategorii bez zgody administracji.
  6. Nie wolno zmieniać nazw stron bez zgody administratora, lub moderatora.
  7. Nabijanie licznika poprzez dokonywanie edycji nic nie znaczących (np.dopisywanie zbędnych znaków) będzie surowo karane ze względu na to, że wiki nie służy do pokazywania innym swojej wyższości, lecz możliwości dzielenia się wiedzą.
  8. Artykuły, które nie posiadają treści, są za krótkie, niepotrzebne, pozbawione sensu i bez jakości zostaną usunięte.

IV. Pliki

  1. Przesyłane pliki powinny być związane z tematyką wiki i występować w artykułach. Dozwolone jest przesyłanie innych plików, jednak w umiarze.
  2. Pliki powinny mieć odpowiednią polską nazwę i licencję. W przeciwnym razie mogą zostać usunięte.
  3. Staraj się nie dublować grafik: przesyłając plik na wikię, upewnij się, czy nie ma już przesłanej jego kopii (np. o innych rozmiarach, lepszej jakości).

V. Forum, Blogi i inne

  1. Blogi utworzone przez użytkowników, które nie posiadają treści, są za krótkie, niepotrzebne, pozbawione sensu i bez jakości mogą zostać usunięte bez powiadomienia.
  2. Na swoim blogu można polecać inne strony i dodawać do nich linki. Zabronione jest jednak tworzenie notek zawierających tylko i wyłącznie reklamę.
  3. Blogi nie służą do zadawania jakichkolwiek pytań. Do tego celu stworzone są specjalne działy na forum: "Pytania o YS" oraz "Pytania i odpowiedzi".
  4. Wątki, które nie uzyskały odpowiedzi przez co najmniej 30 dni zostają natychmiastowo zamknięte.
  5. Kategorycznie zabrania się umieszczania pytań w subforum "Aktualizacje do gry". Jedyne, co powinno się w nim znajdować to wpisy przetłumaczone z bloga YandereDev'a.

VI. Czat

  1. Czatu może używać każdy zarejestrowany użytkownik Wiki.
  2. Zakazuje się atakowania innych osób.
  3. Wysyłanie nadmierniej ilości wiadomości jest uznawane za spam, co grozi banem.
    • Nadużywanie CapsLock'a jest również uznawane za spam.

VII. Fanon

  1. Fanon musi być umieszczony na Blogu Użytkownika. Każdy artykuł z fanowską postacią zostanie usunięty.
  2. Każda strona fanonu powinna posiadać na górze odpowiedni szablon: {{Nagłówek fanonu YS}}.
  3. Za twórczość fanowską uznaje się prace plastyczne lub pisemne, nawiązujące do tematyki gry.
  4. Rozdziały opowiadania mają znajdować się w jednym blogu. Nie tworzymy nowego wpisu za każdym razem, gdy chcemy dodać nowy.

Regulamin został stworzony na wzór DDZPPF Wiki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki