FANDOM

Riku Soma
Riku Soma
Nowy portret Riku
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 3-2
Klub Teatralny
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Dusza Towarzystwa
Miłość Kokona Haruka
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Fioletowy
Kolor oczu Fioletowy

Riku Somauczeń Akademi High School.

Wygląd

Ma fioletowe włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jego włosy są poczochrane, a jego grzywka jest oklapła. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

Riku jest duszą towarzystwa. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły. Następnego dnia, podobnie jak samotnik, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Według jego informacji, Riku pochodzi z majętnej rodziny jednak stara się to ukrywać prawdopodobnie dlatego, aby nie być inaczej traktowanym przez innych uczniów. Jednakże wszelkie próby ukrycia swojego pochodzenia nie wychodzą mu zbyt dobrze, ze względu na jego nieco „inteligentny” sposób wypowiadania się.

Zadanie

ZadRS 15-2-17
Riku chce zdjęcie kotka znajdującego się na terenie szkoły. Aby wykonać to zadanie należy, udać się na lewy bok budynku szkoły, zrobić zdjęcie kotkowi, po czym zapisać i udać się z powrotem do Riku.

Relacje

Kokona Haruka

Chłopak jest w niej zakochany. Często obserwuje ją z ukrycia po szkole, kiedy ta uczęszcza na zajęcia w klubie kulinarnym. Jednak nie ma wystarczająco dużo odwagi, aby samemu wyznać Kokonie swoje uczucia. Jeśli wykonamy zadanie, które nam poleci, wtedy odblokujemy możliwość pomocy zeswatania go z Kokoną.

Ciekawostki

  • Podczas swatania można zmieniać jego wygląd.
  • Jego „żeńska odpowiedniczka” to Kokona Haruka.
  • Jonah Scott użyczył głosu Riku.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku był w klubie kulinarnym.