FANDOM

Rozczłonkowanie (ang. Dismemberment) – jeden z bardziej krwawych sposobów eliminacji rywalek w Yandere Simulator.

Rozgrywka

Aktualizacja z 1 sierpnia 2014 roku

Rozczłonkowanie (stare)
Rozczłonkowanie zostało po raz pierwszy pokazane w filmiku YandereDeva, „Yandere Simulator Dismemberment and Guitar Cases”. Zostało to zaprezentowane jako mechanika gry pozwalająca nosić zwłoki uczniów na terenie szkoły, bez bycia zauważonym przez innych uczniów, czy nauczycieli.

Po zabiciu ucznia ostrą bronią, dostępna była opcja pocięcia zwłok na części i noszeniu ich pojedynczo. Rozczłonkowanie nie posiadało wtedy animacji i po wybraniu opcji poćwiartowania ekran stał się chwilowo czarny, a potem pojawiło się poćwiartowane ciało. Po tej czynności nasz stan psychiki spadał. Kiedy rozczłonkowaliśmy ucznia, mieliśmy opcję by schować jego części ciała do futerału na gitarę. Następnie można było założyć go na plecy i zanieść go do pieca, a potem wrzucić do niego części ciała.

Rozczłonkowanie było jednym z dwóch sposobów pozbycia się rywalki w tej aktualizacji. Mimo to zostało usunięte, ponieważ przysparzało zbyt wielu błędów i wymagało poprawy wizualnej. Zostało przywrócone dwa lata później.

Aktualizacja z 15 lutego 2016 roku

Piłą tarczową można rozczłonkować ciało ucznia. By to zrobić, należy najpierw zabić ucznia, a potem, mając w ręce piłę, nacisnąć klawisz E. Yandere-chan rozetnie ciało na sześć części: prawa ręka, lewa ręka, prawa noga, lewa noga, tułów i głowa. Psychika Ayano spadnie.

Jeśli dołączymy do klubu muzycznego, będziemy mieć możliwość noszenia futerału na wiolonczelę i wkładania tam pociętych części ciała oraz broni których nie można schować (np. katana, piła). Dzięki temu będziemy mieć możliwość przenoszenia z jednego miejsca na drugie całego, pociętego ciała.

Części ciała można również ukryć i przenosić w koszu na śmieci. Jednak w koszu można przenosić po jednej części ciała, przez co wyrzucanie ich do pieca jest czasochłonne.

Po aktywacji trybu cyborga, Ayano ma dostęp do miecza energii, który rozczłonkowuje podczas ataku.

W przyszłości, uczniowie będą reagować na części ciała, tak samo jak na zwłoki. Jeśli je zobaczą, krzykną i będą się zachowywać odpowiednio do ich osobowości[1].

Demoniczny Rytuał

Osobny artykuł: Demoniczny Rytuał

Aby przywołać demona należy zabić 5 osób nożem rytualnym oraz przeciągnąć ich ciała do koła w dywanie. Później trzeba rozczłonkować ich ciała. Po tym zobaczymy biały tekst, a koło Yandere-chan będą pojawiały się wielkie, białe ręce z czerwonymi pazurami. Uwaga - Wszystkie ręce muszą być w środku koła! Inaczej przywoływanie demona nie zadziała.

Kiedy demon zostanie przywołany, dotykanie innych pazurami będzie działać tak samo jak rozczłonkowanie ciał za pomocą piły tarczowej czy miecza energii.

Ciekawostki

  • Nauczyciele i heroiczni uczniowie mogą unieszkodliwić Yandere-chan podczas rozczłonkowywania.
  • Jeśli rozczłonkujemy nauczycielkę będzie miała na sobie domyślny mundurek.
  • Istniał błąd, przez który pierścionek Sakyu Basu stawał się częścią jej głowy po rozczłonkowaniu. Został on jednak naprawiony w aktualizacji z 8 lipca 2016 roku.
  • Jeżeli rozczłonkujemy osobę z bransoletką przyjaźni, podczas noszenia jej głowy bransoletka będzie latać na wysokości kolan protagonistki.

Przypisy

  1. https://yanderesimulator.com/about/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki