FANDOM

Bardzo łatwo byłoby sprawić, aby twoja śmierć wyglądała na samobójstwo. Nigdy więcej nie wchodź mi w drogę.

— Do dziennikarza w tajemniczej kasecie #5.

Dawno się nie widzieliśmy, panie dziennikarzu.

Och, kochanie! W końcu się obudziłeś!
Oglądanie cię podczas snu jest zawsze świetną zabawą, ale staje się to już nieco nudne po sześciu godzinach, wiesz?
Jesteśmy w mojej piwnicy, kochanie! Moja mama musiała się nieźle natrudzić, aby dodać ją do naszego domu!
Tak kochanie. To jest dokładnie to samo krzesło, które zbudowała moja matka dla mojego ojca, żeby go tu trzymać! A teraz ty na nim siedzisz! Czy to nie romantyczne?
Och, nie musisz być formalny, kochanie! Możesz użyć mojego imienia.
Powiedziałam. Użyj mojego imienia. Kochanie.
Powiedz. Moje. Imię.
Achhhhhhhhhh...achhhhh...
Och, kochanie! Tak długo czekałam na to, aby to usłyszeć! Cieszę się, że złapałam to na taśmie!
Ofiarą? Oczywiście, że nie kochanie! Jesteś tym, którego broniłam przez ten cały czas!
To prawda, kochanie! Chciały powstrzymać nas od miłości! Musiałam pozbyć się każdej z nich.
Wiem, kochanie! To jest takie ekscytujące, że możemy po raz pierwszy ze sobą porozmawiać! Nie mogę się doczekać naszych kolejnych pierwszych razów! Nasza pierwsza randka, nasz pierwszy wspólny posiłek, nasz pierwszy pocałunek, nasze pierwsze...*chichocze*
Więc, jak inaczej mam mieć pewność, że nie spróbujesz mi uciec?
Przepraszam, kochanie! Nie mogę cię wypuścić, dopóki nie będę w 100% pewna, że nigdy nie będziesz próbował mnie opuścić! Od dzisiaj, już nigdy nie spuszczę cię z oczu! Będziemy razem...Na zawsze!
Tak!...Och! Wygląda na to, że nadszedł czas, aby zmienić taśmę. Momencik, kochanie! *chichocze*

— Ryoba w pierwszej kasecie o rodzicach Yandere-chan.

ACHH!
Och, przepraszam kochanie. Przestraszyłam cię? *chichocze*
Po tych wszystkich latach, nadal nie jesteś w stanie stwierdzić kiedy stoję za tobą? Myślałam, że do teraz będziesz w stanie stwierdzić, kochanie...
...Czemu jesteś tu na dole, kochanie? Och! Czy to nasze stare taśmy? Te które nagraliśmy w latach 80-tych? *chichocze* Poczułeś trochę nostalgii do tamtych starych, dobrych czasów?
Wiesz, dziś też przeżyłam chwilę nostalgii, kochanie. Spotkałam kogoś, kogo nie widziałam przez dekady!...i mówiąc to, mam na myśli, że to był pierwszy raz, kiedy to on spotkał MNIE.
Jejku! Jesteś zazdrosny, kochanie? Martwisz się, że ten ktoś ukradnie ci twoją ukochaną żonę?
Och, kochanie! To takie romantyczne!
Opowiem ci wszystko w drodze na lotnisko, kochanie!
Tak, kochanie! Pakuj swoje rzeczy! Lecimy do Ameryki!
Nie martw się, kochanie. Zadzwoniłam już do szefa i powiedziałam mu, że wybieramy się na małą wycieczkę. Był BARDZO wyrozumiały!
Nie jestem pewna, kochanie! Wszystko zależy od tego jak szybko uda nam się go dogonić...
Jeśli nasza córka jest taka jak jej matka to nie będzie miała absolutnie żadnych problemów, aby zadbać o siebie. Och, mam nadzieję, że pozna kogoś wyjątkowego! Byłoby bardzo miło, gdyby znalazła chłopaka do czasu naszego powrotu!
Co powiedziałeś, kochanie?
Dość guzdrania się, kochanie! Musimy ruszać!
Nie zawracaj głowy, kochanie!
Wiesz...pewna część mnie ma taką nadzieję! *chichocze*

— Ryoba w dziesiątej kasecie o rodzicach Yandere-chan.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki