FANDOM

Ryusei Koki
Ryusei Koki
Ryusei Koki w okularach
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 2-2
Klub Brak
Wiek Prawdopodobnie 17 lat
Osobowość Pupilek nauczyciela
Miłość Brak
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Granatowy
Kolor oczu Granatowy

Ryusei Kokiuczeń Akademi High School.

Wygląd

Ryusei ma granatowe włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jego włosy są sterczące tak jak grzywka. Chłopak posiada okulary w niebieskich oprawkach. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

Ryusei jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej nauczycielki i opowie jej o tym co widział, po czym zaprowadzi ją do miejsca zabójstwa. Jeśli uda nam się pozbyć ciała, nauczycielka uzna, że to był tylko żart. Następnego dnia, podobnie jak samotnik i motyl społeczny, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Ciekawostki

  • Ryusei został dodany w aktualizacji z 15 kwietnia 2015 roku.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku był w klubie artystycznym.
  • Wiele ludzi sądzi że design Koki został oparty na designie Kaito - znanego japońskiego Vocaloida.
  • Jego żeńska odpowiedniczka to Mei Mio.