FANDOM

Ryuto Ippongo
Ryuto Ippongo
Ryuto Ippongo 8 portret.png
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 3-2
Klub Gier
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Samotnik
Miłość Pippi Osu
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnoczerwony
Kolor oczu Ciemnoczerwony

Ryuto Ippongouczeń Akademi High School oraz trzecia postać będąca Easter Egg'em w Yandere Simulator.

Wygląd

Ryuto ma ciemnoczerwone włosy i oczy tego samego koloru. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny mundurek, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Po wypełnieniu jego zadania, będzie również nosił czerwoną bandanę na głowie.

Osobowość

Ryuto to samotnik, co oznacza, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły i zadzwoni po policję, zaś następnego dnia podobnie jak motyl społeczny i pupilek nauczyciela, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego dnia, będziemy mogli z nim rozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma. Jeśli będziemy chcieli zrobić mu zdjęcie, podobnie jak tchórz, zawstydzi się i zakryje twarz rękoma.

Według jego informacji, Ryuto jest sekretnie zakochany w Pippi Osu, jednak nie zdaje sobie sprawy z jej uczuć względem niego.

Rutyna

Ryuto przychodzi do szkoły o 7:00 AM. Potem zmienia buty przy swojej szafce, a następnie idzie do pracowni komputerowej, aby pograć na komputerze. O 8:00 AM, idzie w kierunku swojej klasy. O godzinie 1:00 PM idzie ponownie grać do pracowni komputerowej. O około 1:22 PM, wraca do swojej klasy i zostaje tam do 3:30 PM, po czym udaje się do pracowni komputerowej.

Zadanie

Osobny artykuł: Zadania.
ZadRI 15-2-17.png
Ryuto może dać zadanie Yandere-chan, które polega na odnalezieniu jego czerwonej bandany, która znajduje się naprzeciwko wejścia do szatni.

Ciekawostki

Ryuto w grze Osu!.png

Ryuto w grze „Osu!”.

  • Ryuto został dodany w aktualizacji z 18 września 2015 roku.
  • Kiedyś posiadał duże czarne brwi, ale zostało to usunięte w aktualizacji z 8 października 2015 roku.
  • Lucas Boggie użycza głosu Ryutowi.
  • Pierwotnie miał osobowość pupilek nauczyciela i uczęszczał do klasy 1-1.
  • Ryuto jest pierwszym chłopakiem w grze, który posiada swoją miłość.
    • Jednak w finalnej grze więcej postaci będzie posiadać swoją miłość.
  • Był wzorowany postacią Ryuta Ippongi z gry Osu! Tatakae! Ouendan.
  • Pomimo tego, że Pippi i Ryuto są zakochani w sobie ze wzajemnością, to gracz nie będzie mógł ich zeswatać. Opcja bycia swatką będzie dostępna tylko na rywalkach.
  • Jeśli zauważy, że Ayano zabiła Pippi, bądź ciągnie jej zwłoki, to Ryuto ją zaatakuje. Spowodowane jest to tym, że jest on zakochany w Pippi.
    • Zostało to dodane w aktualizacji z 24 lipca 2016 roku.
  • Jeśli podejdziemy do pluszowej alpaki z klubu muzycznego, która znajduje się na stole, wybierzemy opcje „Male Victim” i poprosimy żółwia o ofiarę, to zamiast Midori Gurin pokaże się on.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki