FANDOM

Ryuto Ippongo
Ryuto Ippongo
Ryuto Ippongo 8 portret
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 1-2
Klub Gier
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Uzależniony od telefonu
Miłość Pippi Osu
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnoczerwony
Kolor oczu Ciemnoczerwony

Ryuto Ippongo (jap. 一本五 龍戸) – uczeń Akademi High School oraz trzecia postać będąca Easter Egg'em w Yandere Simulator.

Wygląd

Ryuto ma ciemnoczerwone włosy i oczy tego samego koloru. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny mundurek, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Po wypełnieniu jego zadania, będzie również nosił czerwoną bandanę na głowie.

Osobowość

Poza zdjęcie uzależniony od telefonu ryuto

Ryuto pozujący do zdjęcia.

Ryuto jest uzależniony od telefonu. Oznacza to, że będąc świadkiem morderstwa, zrobi zdjęcie i wyśle je na policję, co skutkuje złym zakończeniem. Gdy ujrzy zwłoki to zrobi to samo jakby zobaczył zabójstwo, lecz gracz nie otrzyma złego zakończenia, jeśli posprząta wszelkie dowody na zbrodnie.

Zapozuje, gdy Ayano będzie chciała mu zrobić zdjęcie.

Według jego informacji, Ryuto jest sekretnie zakochany w Pippi Osu, jednak nie zdaje sobie sprawy z jej uczuć względem niego. Przez to, gdy widzi protagonistkę zabijającą jego miłość, zaatakuje ją. Również z jego profilu wynika, że okłamuje on swoich rodziców, że w szkole się pilnie uczy.

Rutyna

Ryuto przychodzi do szkoły o 7:00 AM. Potem zmienia buty przy swojej szafce, a następnie idzie do pracowni komputerowej, aby pograć na komputerze. O 8:00 AM, idzie w kierunku swojej klasy. O godzinie 1:00 PM idzie ponownie grać do pracowni komputerowej. O około 1:22 PM, wraca do swojej klasy i zostaje tam do 3:30 PM, po czym udaje się do pracowni komputerowej.

Zadanie

Osobny artykuł: Zadania.
ZadRI 15-2-17
Ryuto może dać zadanie Yandere-chan, które polega na odnalezieniu jego czerwonej bandany, która znajduje się naprzeciwko wejścia do szatni.

Ciekawostki

Ryuto w grze Osu!

Ryuto w grze „Osu!”.

  • Ryuto został dodany w aktualizacji z 18 września 2015 roku.
  • Kiedyś posiadał duże czarne brwi, ale zostało to usunięte w aktualizacji z 8 października 2015 roku.
  • Ryutowi głosu użycza Lucas Boggie.[1]
  • Pierwotnie miał osobowość pupilek nauczyciela i uczęszczał do klasy 1-1.
  • Ryuto jest pierwszym chłopakiem w grze, który posiada swoją miłość.
    • Jednak w finalnej grze więcej postaci będzie posiadać swoją miłość.
  • Był wzorowany postacią Ryuta Ippongi z gry Osu! Tatakae! Ouendan.
  • Pomimo tego, że Pippi i Ryuto są zakochani w sobie ze wzajemnością, to gracz nie będzie mógł ich zeswatać. Opcja bycia swatką będzie dostępna tylko na rywalkach.
  • Jeśli podejdziemy do pluszowej alpaki z klubu muzycznego, która znajduje się na stole, wybierzemy opcje „Male Victim” i poprosimy żółwia o ofiarę, to zamiast Midori Gurin pokaże się on.
  • W przyszłości, gdy będzie przebywał blisko Pippi Osu, będzie się rumienił. [2]
  • Jest jedynym uczniem z bandaną, który nie należy do klubu sztuk walk.
  • Jeżeli Pippi zostanie zamordowana, Ryuto popadnie w depresję.[3]

Przypisy

  1. https://youtu.be/LP4r-twWxg4
  2. https://twitter.com/YandereDev/status/652344896573956096