FANDOM

Rywalki
Regrrggrre-0

Rywalki (ang. Rivals) – główne antagonistki w grze. Wszystkie (Z wyjątkiem Hanako oraz prawdopodobnie Megami) są zakochane w Taro Yamadzie. Pierwsze pięć z nich wierzy w mit o drzewie zakochanych i zdecyduje się wyznać mu miłość w piątek po szkole. Senpai zawsze zaakceptuje miłość rywalki jeśli jej nie wyeliminujemy, na co będziemy mieli tylko tydzień. Każda kolejna rywalka będzie trudniejsza od poprzedniej.

Testowe rywalki

To rywalki, które istnieją, bądź istniały w grze na potrzeby testów i prawdopodobnie nie pojawią się w finalnej wersji gry.

Rival-chan

Rival-chan
Osana Najimi z bliska pod drzewem
Informacje Biologiczne
Klub Brak
Osobowość Brak
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Tak zwana „Rival-chan”, jest modelem zakupionym przez YandereDeva na Asset Store, pod nazwą „Satomi Makise” i pierwsza wersją Osany Najimi. Pojawiła się w trzeciej części starego intra, a w grze jest tylko na potrzeby testowania czerwonej obwódki w Zmyśle Yandere, dlatego też nie można jej zabić, ani nie posiada rutyny. Przez cały czas stoi nieruchomo pod jednym z drzew na dziedzińcu, jednak, kiedy się przed nią stanie i wciśnie spację, będzie wykonywać różne pozy. Po zaimplementowaniu Osany, prawdopodobnie zostanie usunięta z gry.

Victim-chan

Victim-chan
Victim-chan
Informacje Biologiczne
Klub Ogrodniczy
Osobowość Samotnik
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Tak zwana „Victim-chan”, jest modelem wykonanym przez YandereDeva tylko na potrzeby testowania animacji zabijania. Razem z „Witness-chan” pojawiła się w „How To Get Away With Murder In Yandere Simulator”, gdzie została też pokazana jej poniedziałkowa rutyna. Najpierw po przyjściu do szkoły szła porozmawiać z Senpai'em, a potem z Witness-chan, po czym prawdopodobnie, szły razem na lekcje. Została usunięta z gry, ponieważ istniała tylko w celu pokazania funkcji rozgrywki w jednym filmie i nie była ona całkowicie wymodelowaną postacią.

Kokona Haruka

Kokona Haruka
Nowy portret Kokony
Informacje Biologiczne
Klub Teatralny
Osobowość Dusza Towarzystwa
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Kokona Haruka jest testową rywalką wybraną przez YandereDeva do testowania metod eliminacji. Miał on dylemat, co zrobić z faktem, że Kokona jest bardzo podobna do trzeciej, oficjalnej rywalki - Kizany Sunobu i nawet planował ją usunąć, ale ostatecznie pozostanie w finalnej grze. Po zaimplementowaniu Osany, najprawdopodobniej zostanie normalnym NPC.

Rywalki trybu fabularnego

Rywalki te pojawią się w finalnej wersji gry. Każda z nich będzie posiadać swój „tydzień”. Planowane jest 10 rywalek. Każda kolejna rywalka będzie trudniejsza do wyeliminowania od poprzedniej.

Osana Najimi

Osana Najimi
3pOsNa
Informacje Biologiczne
Klub Żaden
Osobowość Tsundere
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Osana będzie naszą pierwszą rywalką w grze. Jest przyjaciółką z dzieciństwa Senpai'a. Pojawi się w grze już w pierwszym tygodniu. Jej osobowość to "Tsundere". Tsundere to ktoś, kto pod wpływem miłości staje się dokuczliwy wobec obiektu swoich westchnień, żeby ten nie odkrył co do niego naprawdę czuje. Wierzy w mit o drzewie wiśni i jeśli jej nie wyeliminujemy to wyzna Senpai'owi w piątek pod nim swoją miłość. Jej aktualną dawczynią głosu jest Brittany Lauda.

Amai Odayaka

Amai Odayaka
2-full
Informacje Biologiczne
Klub Kulinarny
Osobowość Słodka i Delikatna
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Amai będzie naszą drugą rywalką w grze. Jest przewodniczącą klubu kulinarnego. Pojawi się w grze dopiero w drugim tygodniu, ponieważ zachorowała od zjedzenia zepsutej muffinki. W tym czasie żeby zapisać się do klubu trzeba będzie pogadać z jej zastępcą. Osobowość Amai to "Słodka i Delikatna". Będzie ona ciepłą, łagodną i życzliwą dziewczyną. Również ma być przedstawiona jako Onee-chan (jap. お姉ちゃん, pl. Starsza siostra). Wierzy w mit o drzewie wiśni, i jeśli jej nie wyeliminujemy, wyzna Senpai'owi w piątek pod nim swoją miłość. Jej aktualną dawczynią głosu jest Kimberley Anne Campbell.

Kizana Sunobu

Kizana Sunobu
Portret Kizany
Informacje Biologiczne
Klub Teatralny
Osobowość Arogancka i Egoistyczna
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Kizana będzie naszą trzecią rywalką w grze. Jest przewodniczącą kółka teatralnego. Pojawi się w grze dopiero w trzecim tygodniu, ponieważ złamała nogę podczas jednego ze swoich przedstawień. W tym czasie żeby zapisać się do klubu trzeba będzie pogadać z jej zastępcą. Osobowość Kizany to "Arogancka i Egoistyczna". Będzie ona wzniosłą, zadufaną i zarozumiałą osobą. Również początkowo miała być Himedere, ale YandereDev z tego zrezygnował, ponieważ wtedy nie mogłaby być rywalką. Możliwe że zamiast tego będzie Kamidere. Wierzy w mit o drzewie wiśni, i jeśli jej nie wyeliminujemy, wyzna Senpai'owi w piątek pod nim swoją miłość. Jej aktualną dawczynią głosu jest Katelyn Barr.

Oka Ruto

Oka Ruto
Tz-1
Informacje Biologiczne
Klub Okultystyczny
Osobowość Tchórz (w przyszłości Dziwna i Mroczna)
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Oka będzie naszą czwartą rywalką w grze. Jest przewodniczącą klubu okultystycznego. Pojawi się w grze dopiero w czwartym tygodniu, nie jest wiadome dlaczego, jednak będzie to miało coś wspólnego z jej mrocznym sekretem. W tym czasie żeby zapisać się do klubu trzeba będzie pogadać z jej zastępcą (obecnie jest nim Shin Higaku). Osobowość Oki to "Dziwna i Mroczna", jednak obecnie jest ona tchórzem. Jest też strachliwa, bojaźliwa i nieprzystosowana społecznie. Możliwe, że jest Dandere. Wierzy w mit o drzewie wiśni, i jeśli jej nie wyeliminujemy, wyzna Senpai'owi w piątek pod nim swoją miłość. Jej aktualną dawczynią głosu jest Cait Myers (MOM0KI).

Asu Rito

Asu Rito
5-full
Informacje Biologiczne
Klub Sportowy
Osobowość Energiczna i Konkurencyjna
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Asu będzie naszą piątą rywalką w grze. Jest przewodniczącą klubu sportowego. Pojawi się w grze dopiero w piątym tygodniu, ponieważ trenowała do olimpiady. W tym czasie, żeby zapisać się do klubu trzeba będzie porozmawiać z jej zastępcą. Osobowość Asu to "Energiczna i Konkurencyjna". Będzie ona pozytywną i porywczą dziewczyną. Również ma być przedstawiona jako Genki-chan (jap. 元気ちゃん) (pl. Wysportowana dziewczyna). Wierzy w mit o drzewie wiśni, i jeśli jej nie wyeliminujemy, wyzna Senpai'owi w piątek pod nim swoją miłość. Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M Bennett.

Muja Kina

Muja Kina
6-full
Informacje Biologiczne
Klub Wydział szkolny
Osobowość Niemądra i Niezdarna
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Muja będzie naszą szóstą rywalką w grze. Jest zastępczynią szkolnej pielęgniarki. Pojawi się w grze dopiero w szóstym tygodniu, ponieważ jest ona jedynie na zastępstwie. Jej osobowość to "Niemądra i Niezdarna". W przeciwieństwie do Midy, nie bedzie taka na jaką wygląda, będzie czystą i niewinną kobietą, a jej atrakcyjny wygląd jest niezamierzony z jej strony. Ponieważ jest dorosła, nie wierzy w mit o drzewie wiśni, więc nie wyzna Senpai'owi miłości pod nim, tylko prawdopodobnie w swoim gabinecie. Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M Bennett.

Mida Rana

Mida Rana
7-full
Informacje Biologiczne
Klub Wydział szkolny
Osobowość Zmysłowa i Uwodzicielska
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Mida będzie naszą siódmą rywalką w grze. Jest zastępczynią nauczycielki klasy Senpai'a (aktualnie Kaho Kanon). Pojawi się w grze dopiero w siódmym tygodniu, ponieważ jest ona jedynie na zastępstwie. Jej osobowość to "Zmysłowa i Uwodzicielska". W przeciwieństwie do Muji będzie dokładnie taką osobą na jaką wygląda, czyli niegrzeczną i puszczalską kobietą. Jej atrakcyjny wygląd jest jak najbardziej zamierzony z jej strony. Ponieważ jest dorosła, nie wierzy w mit o drzewie wiśni, więc nie wyzna Senpai'owi miłości pod nim, tylko prawdopodobnie w jego klasie (3-2). Jej aktualną dawczynią głosu jest Marissa Lenti.

Osoro Shidesu

Osoro Shidesu
8-full
Informacje Biologiczne
Klub Delikwenci
Osobowość Charakterna i Budząca Grozę
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Osoro będzie naszą ósmą rywalką w grze. Jest przewodniczącą delikwentów. Pojawi się w grze dopiero w ósmym tygodniu, ponieważ została wyrzucona z poprzedniej szkoły. Jej osobowość to "Charakterna i Budząca Grozę". Nie będzie ona zła, ale jest chuliganem. Jest typem Otokoppoi on'na (jap. 男っぽい女) (pl. Męska kobieta). Ma łatwą tendencję do pakowania się w kłopoty, i prawdopodobnie też będzie jedyną rywalką, której przy próbie wyeliminowania za pomocą wydalenia ze szkoły nie będziemy musieli w nic wrabiać, ponieważ prawdopodobnie robi wiele zabronionych rzeczy, więc będzie wystarczyło tylko to udowodnić. Ponieważ nie jest zbyt dziewczęca, nie wierzy w mit o drzewie wiśni, wiec prawdopodobnie wyzna Senpai'owi miłość przy piecu, tam gdzie zwykle przesiadują delikwenci. Jej aktualną dawczynią głosu jest Alexis Silvera.

Hanako Yamada

Hanako Yamada
9-full
Informacje Biologiczne
Klub Nieznany
Osobowość Dziewczęca i Dziecinna
Miłość Senpai (braterska)
Wygląd Zewnętrzny
Hanako będzie naszą dziewiątą rywalką w grze. Jest młodszą siostrą Senpai'a. Pojawi się w grze dopiero w dziewiątym tygodniu, ponieważ podczas wakacji rodzice Taro i Hanako rozwiedli się, przez co jej brat mieszka z jednym z rodziców, a ona z drugim gdzie indziej, więc uczęszczała do innego liceum, jednak po 8 tygodniach, tak stęskniła się za bratem, że ubłagała swoją matkę lub ojca (w zależności z którym mieszka), by mogła uczęszczać do szkoły z nim, co jej się udało. Osobowość Hanako to "Dziewczęca i dziecinna". Będzie ona przylepna, urocza i emocjonalnie uzależniona od brata, z powodu tak długiej rozłąki. Ma być też przedstawiona jako "Happy anime girl" (jap. ハッピーアニメガール, pl. Szczęśliwa dziewczyna z anime). W piątek nie wyzna bratu miłości tylko poprosi go by w najbliższym czasie nie znalazł sobie dziewczyny, więc prawdopodobnie nie zrobi tego pod drzewem wiśni. Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M Bennett.       

Megami Saikou

Megami Saikou
10-full-2
Informacje Biologiczne
Klub Samorząd uczniowski
Osobowość Nietykalna Bogini
Miłość Senpai
Wygląd Zewnętrzny
Megami będzie naszą dziesiątą rywalką w grze. Jest przewodniczącą samorządu uczniowskiego. Pojawi się w grze dopiero w dziesiątym tygodniu, ponieważ jej ojciec zabronił jej chodzić do szkoły, gdyż z nieznanego źródła dowiedział się, że jest w niej ktoś niebezpieczny. Podczas kiedy nie obchodzi go los innych uczniów, a jedynie własnej córki, Megami zależy także na bezpieczeństwu pozostałych w szkole, więc decyduje się wbrew jego zakazowi do niej wrócić. Jej osobowość to "Nietykalna Bogini". Będzie ona ściśle zdyscyplinowaną osobą. Prawdopodobnie nie jest zakochana w Senpai'u, i nie wyzna mu miłości w piątek, ale będzie próbowała nie dopuścić, by Yandere-chan to zrobiła, ze względu że z nieznanej przyczyny wie, że ktoś śledzi Senpai'a. Jej aktualną dawczynią głosu jest Amanda Lee.

Rywalki trybu 1980

Osobny artykuł: Tryby#Tryb 1980.

Duch Dziewczyny

Duch Dziewczyny
Duch z bliska
Informacje Biologiczne
Klub Nieznany
Osobowość Nieznana
Miłość Tata Yandere-chan
Wygląd Zewnętrzny
Obecnie jest jedyną znaną rywalką tego trybu. Możliwe, że jej śmierć będzie pokazana tylko w intrze do tego trybu, bez możliwości jej eliminacji, aby uniknąć paradoksu czasowego.

Rywalki w DLC

Sylwetki rywalek DLC
YandereDev wspomniał na swoim blogu, że po wydaniu gry, chciałby stworzyć DLC, dodające pakiet dodatkowych "rywalek", które Yandere-chan mogłaby wyeliminować. Te rywalki nie byłyby kanoniczne i działałyby inaczej niż te kanoniczne. Z kolei w filmiku „The Curious Case of Kokona Haruka", zostały pokazane sylwetki postaci, na których YandereDev, prawdopodobnie ma zamiar wzorować rywalki:
  • Na arcie dziewczyny "Shrine Maiden", autorstwa Sensiblebunnyadopts, będzie wzorowana rywalka będąca istotą zmiennokształtną, czyli nadprzyrodzonym stworzeniem, tak jak sukkub, czy duch dziewczyny z łazienki, ale z wyglądem normalnej uczennicy. Byłaby czarownicą lub nadnaturalną postacią, która mogłaby zmieniać swój wygląd. Podszywałaby się pod innych uczniów i udawała, że jest nieszkodliwym NPC, aby w najmniej oczekiwanym momencie wejść w drogę Ayano. Mogłaby też przybrać postać samego Senpai'a, by zbliżyć się do Yandere-chan i ją zabić, zanim zrobi to protagonistka.
  • Na = Officer_Byrde.png arcie Maggey Byrde, z gry "Ace Attorney" będzie wzorowana rywalka będąca młodą policjantką, czyli policjantką, która zakochuje się w Senpai'u, gdy bada przestępstwa w szkole. Prowadzi śledztwo w sprawie morderstw w szkole Yandere-chan. Poznaje Senpai'a, rozwija uczucia do niego i jest przy nim w szkole, aby chronić go przed mordercą. W przeciwieństwie do innych rywalek, będzie aktywnie szukać mordercy i próbować połączyć ze sobą dowody.
  • Na arcie, Aishy, jako maga bojowego, z gry "Elsword", autorstwa Altaurie, będzie wzorowana rywalka będąca magiczną dziewczyną, czyli niezwykłą istotą, która chce ocalić świat przed Yandere-chan, zmieniając Senpai'a w magicznego chłopca, za pomocą swojego "pocałunku prawdziwej miłości".
  • Na arcie Kururi i Mairu Orihara, z anime „Durarara!!", autorstwa Zero-chan, będą wzorowane rywalki będące bliźniaczkami, czyli siostrami, które chcą się dzielić Senpai'em. Obie zakochane są w Senpai'u i bez problemu zgadzają się "podzielić" nim. Dwie rywalki naraz, od razu zmienią dynamikę rozgrywki i dadzą graczowi nowe wyzwanie. Fani spekulują, że ich imiona to "Miyuki" i "Sadako", gdyż na swoim blogu, YandereDev wspomniał rywalki o takich imionach.
  • Na jedynym należącym do YandereDeva arcie, oryginalnego wyglądu Yandere-chan, autorstwa Aea, będzie wzorowana rywalka będąca inną yandere, czyli inną dziewczyną nieodczuwającą emocji, dopóki nie spotkała naszego Senpai'a. Byłaby w stanie zrobić wszystko, co może nasza bohaterka i używałaby takich samych metod, mających na celu wyeliminowanie protagonistki. Chodziłaby po szkole, zbierając broń, zanim zdąży to zrobić Ayano, mordowałaby NPC i próbowała wyznaczyć dowody, aby wrobić swoją rywalkę oraz rozpowszechniać plotki, by zniszczyć jej reputację.

YandereDev właśnie w tym filmiku wspomniał, że Kokona Haruka może zostać rywalką DLC, gdyż była testową rywalką, została uwięziona w paradoksie czasowym, w którym tydzień z jej życia powtarza się bez końca i za każdym razem ginęła na coraz to nowsze sposoby, przez co stała się ekspertem potrafiącym przewidzieć każdy ruch Yandere-chan i chcąc złamać paradoks czasowy, będzie ona próbowała zabić Ayano, podobnie jak Nemesis.

Z kolei w filmiku „The Origin of Midori Gurin”, twórca gry powiedział, że planuje także umieścić Midori Gurin jako rywalkę DLC, która uzbrojona w pełną wiedzę na temat gry w wyniku ciągłego zadawania mu pytań, byłaby prawie nie do powstrzymania.

Rywalki w Halloween DLC

YandereDev także rozważał zrobienie drugiego DLC, którego głównym tematem by było Halloween, jednak nie wiadomo czy z tego przypadkiem nie zrezygnował. To DLC prawdopodobnie dodawałoby dwie dodatkowe rywalki:

  • Sukkub, czyli demon, który pojawił się w Akademii przez to, że jeden z męskich uczniów, był na tyle zdesperowany, aby nie być już prawiczkiem, że zdecydował się ją przyzwać. Sukkub, jednak nie zainteresowała się chłopakiem i przychodzi do szkoły w poszukiwaniu lepszej zdobyczy. Znajduje Senpai'a i natychmiast się w nim zakochuje, w sposób, którego nigdy wcześniej nie znała. Ukrywa skrzydła i ogon używając magii i zaczyna uczęszczać do szkoły jako "uczennica wymiany walut". Utrzymanie tej formy, wymaga od niej zużywania swojej magicznej energii, a jedynym sposobem jej odzyskania jest czerpanie siły życiowej od męskich uczniów. W przeciwieństwie do innych rywalek, nie można jej zabić zwykłą bronią. Aby ją pokonać, Yandere-chan musi odsłonić jej prawdziwe oblicze sukkuba, zmusić ją do wyczerpania magicznej energii uniemożliwiając jej żywienie się męskimi uczniami albo podejść do klubu okultystycznego i wymyślić niekonwencjonalny sposób na śmierć demona.
  • Duch Dziewczyny, czyli duch nawiedzający szkolną toaletę. Ci, którzy znają fabułę Yandere Simulator, mogą wiedzieć o Easter Eggu Ducha. Matka Yandere-chan również była Yandere w liceum i zabiła uczennicę w jednej ze szkolnych łazienek. Gracz może zobaczyć Ducha Dziewczyny, którą zabiła matka Yandere-chan, gdy pójdzie do łazienki i zrobi zdjęcie. Ale co jeśli ten duch będzie chciał się zemścić na matce Yandere-chan, krzywdząc jej córkę? Duch może zdecydować, by przekierować całą swoją moc, aby zyskać fizyczną formę i zacząć romansować z Senpai'em zanim Yandere-chan wyzna mu swoje uczucia. Podobnie jak sukkuba, Yandere-chan nie będzie w stanie „zabić” ducha i będzie musiała wyeliminować ją używając niekonwencjonalnych metod. Po raz kolejny być może klub okultystyczny byłby kluczem do pozbycia się jej.

Ciekawostki

  • W przyszłości, w zależności z jakiego klubu pochodzą, rywalki będą mogły uchronić się przed Yandere-chan na różne sposoby.
  • Zabicie rywalki wcześniej niż to przewidywane pozwoli graczowi przejść do następnego tygodnia.
  • Urodziny każdej rywalki wypadną na inny miesiąc roku.
  • Tylko po śmierci Osany i Hanako Senpai'owi spadnie psychika.
  • Pierwotnie to Info-chan miała być ostatnią rywalką w grze, ale YandereDev zrezygnował z tego pomysłu i stworzył Megami Saikou.
  • Oka, Kizana i Osana, to jedyne oficjalne rywalki, które są dostępne w obecnej wersji gry.
  • Każda rywalka, będzie miała swoje unikalne majtki[1], o unikalnych „mocach”[2], które Ayano będzie mogła nosić po wyeliminowaniu ich.[3]
  • Jeśli rywalki chodziłyby do Hogwartu, większość z nich uczęszczałaby do Gryffindoru.
  • Tylko rywalki będą miały mroczne sekrety. Wyjątkiem może być dziennikarz.
  • * Ciąża może być mrocznym sekretem jednej z rywalek.
  • Jeśli rywalki będą miały rodzeństwo, to nie będzie ono uczęszczało do Akademi High School. Jedynym wyjątkiem od reguły jest Hanako Yamada.
  • Realizacja możliwości ukrycia Yandere-chan jako rywalki jest bardzo trudna, więc nie może być zagwarantowana.
  • YandereDevowi podoba się pomysł włamania się do domu rywalki niszcząc jej pokój, ale będzie to możliwe jedynie wtedy, kiedy dodane zostanie małe miasto.
  • Zamordowanie rywalki, która jest także liderką jakiegoś z klubów nie spowoduje jego zamknięcia; każdy klub posiada jeszcze jedną osobę, która może podjąć te stanowisko, dzięki czemu klub może pozostać otwarty nawet po śmierci lidera.
  • Osobowość każdej rywalki, zostanie przedstawiona poprzez unikalne animacje, których nie będą posiadać inni NPC.
  • W jednym lub dwóch przypadkach gracz będzie mógł użyć byłej rywalki, jako „narzędzie”, aby wyeliminować przyszłą rywalkę. Jednak nie będzie można tego wykorzystać u wszystkich rywalek.
  • Osana, jako najprostsza rywalka, nie będzie posiadać hasła na telefonie, lecz następne rywalki będą takowe posiadały i zanim Yandere-chan ukradnie im telefon, będzie musiała poznać do niego kod.[4]
  • Rywalki zostały zaprojektowane na bazie metod eliminacji (obrócenie przyjaźni przeciwko u Osany, otrucie jedzenia u Amai, zabicie na scenie u Kizany, demoniczne rytuały u Oki, sabotaż wyścigów u Asu, itd.).[5]
  • * Drugą opcją było to, żeby każda z rywalek była typem „Dere”, z czego niektóre zostały wykorzystane (Osana będąca po części Tsundere, Kizana będąca po części Himedere, Oka będąca po części Dandere, Osoro będąca po części Kuudere).
  • * Trzecią opcją było to, żeby każda z rywalek była typową postacią z symulatora randek, z czego niektóre zostały wykorzystane (Osana będąca przyjaciółką z dzieciństwa, Amai będąca słodką i delikatną dziewczyną, Oka będąca mroczną i tajemniczą dziewczyną, Asu będąca energiczną i towarzyską dziewczyną, Megami będąca super popularną idolką szkoły, itd.).
  • * Czwartą opcją było to, żeby każda z rywalek była przewodniczącą klubu, co da im specjalną umiejętność, która sprawia, że ​​są trudne do wyeliminowania, z czego niektóre zostały wykorzystane (Amai będąca przewodniczącą klubu kulinarnego, Kizana będąca przewodniczącą klubu teatralnego, Oka będąca przewodniczącą klubu okultystycznego, Asu będąca przewodniczącą klubu sportowego, Megami będąca przewodniczącą samorządu uczniowskiego, itd.).
  • * Piątą opcją było to, żeby każda z rywalek była koncepcją zakochania, z czego niektóre zostały wykorzystane (Osana reprezentująca nieodwzajemnioną miłość, która była utrzymywana w tajemnicy przez lata, Amai, Kizana, Oka i Asu reprezentują miłość od pierwszego wejrzenia, Muja, Mida i Osoro reprezentują zakazaną miłość, która jest nie mile widziana przez społeczeństwo, itd.).
  • Jeśli rywalki byłyby w pierwszym tygodniu rozrywki, to Senpai by wybrał Osanę, jako swoją dziewczynę.[6]

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/660644067441643520
  4. https://redd.it/767tqe
  5. https://redd.it/8dy1xw
  6. https://redd.it/7v2pd9

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rywalki