FANDOM

Saki Miyu
Saki Miyu
Portret Saki z inną fryzurą
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 3-1
Klub Kulinarny
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Dusza Towarzystwa
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Cyjanowy
Kolor oczu Cyjanowy

Saki Miyu (jap. 望結 先) – uczennica Akademi High School.

Wygląd

Saki ma cyjanowe włosy związane gumkami w kolorze cyjanowym i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jej włosy są uczesane w dwa długie kucyki po obu stronach głowy oraz fioletową chustę. W plikach gry biust Saki to 1,7. Na prawej ręce Saki ma cyjanową bransoletkę przyjaźni. Nosi również cyjanowe majtki i cyjanowe zakolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

SMPdZ

Saki pozująca do zdjęcia.

Saki jest duszą towarzystwa. Oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, ucieknie na dziedziniec i zadzwoni po policję. Jeśli Yandere-chan do niej podejdzie, wtedy to Saki głośno krzyknie, przez co wszyscy obecni uczniowie zwrócą na nią uwagę. Gdy znowu Ayano kogoś zabije na jej oczach, to Saki skuli się ze strachu. Jeśli protagonistka ukryje dowody zbrodni, to Saki nie będzie chciała z nią rozmawiać przez następne dni i będzie plotkować o niej, co spowoduje spadek reputacji o 10 punktów na dzień dla Ayano. Wtedy również będzie reagować jak złośliwe osoby, na próbę zrobienia jej zdjęcia. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która zatrzyma morderczynię. Gdy zobaczy zwłoki, to zrobi to samo co w przypadku ujrzenia morderstwa, prócz niechęci do Yandere-chan. Zapozuje, jeśli gracz spróbuje zrobić jej zdjęcie.

Według Druelbozo, Saki jako najlepsza przyjaciółka Kokony, jest z nią blisko, ale nie jest w niej zakochana i gdy zauważy jej śmierć to będzie próbować obezwładnić mordercę. Gdyby miała się w kimś zakochać, prawdopodobnie był by to Sora Sosuke.

Informacje

Uwielbia słodycze, cukierki i desery. Nigdy nie tyje, bez względu na to, jak niezdrowo się odżywia. Przyjaciółka Kokony Haruki i jej najbliższa powierniczka. Prawdopodobnie Kokona omawia z nią prywatne sprawy.

— Informacje o Saki, po wysłaniu jej zdjęcia do Info-chan.

Tematy konwersacji

Lubiane

Nielubiane

  • Samotność

Zadanie

ZadSM 8-3-17
Saki prosi Ayano o odnalezienie jej cyjanowego biustonosza, który pojawia się po przyjęciu zadania. Biustonosz znaleźć można pod murem szkoły, za bieżnią. Powód znajdowania się biustonosza w dość dziwnym miejscu został wyjaśniony podczas rozmowy z Kokoną w domu Ayano. Saki miała go sprzedać, ale spanikowała i nie zrobiła tego, przez co wrzuciła go na teren szkoły.

Rutyna

Saki idzie do szkoły, zmienia obuwie i kieruje się na dziedziniec, aby porozmawiać ze swoimi przyjaciółkami. O 8:00 idzie do swojej klasy na lekcje.

W poniedziałek o 13:00 Saki, wraz z Kokoną, idzie na dach, aby porozmawiać o zachowaniu Kokony. W inne dni tygodnia, podczas przerwy obiadowej Saki rozmawia z przyjaciółkami w kafeterii. Około 13:23 wraca do swojej klasy i uczy się do 15:30, po czym sprząta swoją klasę do 16:00. Następnie idzie na zajęcia kulinarne, które kończą się o 17:15, a później do swojej szafki, zmienia buty i wychodzi z terenu szkoły.

Relacje

Kokona Haruka

Według Info-chan, Saki jest najlepszą przyjaciółką Kokony, gdyż to właśnie jej dziewczyna powierza większość swoich problemów i sekretów. Większość, gdyż podczas rozmowy na temat swojego ojca, Kokona unikała udzielenia odpowiedzi i prosiła Saki, aby po prostu zapomniała o całej sprawie i przestała o to wypytywać. Gdy Yandere-chan opublikuje post na Kaobooku szkoły, dotyczący jej płatnych randek ze starszymi mężczyznami, Saki będzie zszokowana tą wiadomością i początkowo nie będzie mogła w to uwierzyć.

YandereDev wyjaśnił, że Saki będzie wspierać Kokonę jeśli jej reputacja zacznie spadać, jednak będzie posiadać coś na wzór „limitu” do określonej utraty punktów reputacji. Po przekroczeniu go, Saki zacznie unikać swojej najlepszej przyjaciółki, aby jej reputacja również nie uległa uszczerbkowi.[1]

Jeśli Kokona zostałaby rywalką, to w ukończonej grze Saki zostałaby jej podwładną.[2] Jednakże, Saki i Kokona nigdy nie będą w związku.[3]

Dziewczyny poraz pierwszy spotkały się gdy były dziećmi, w szkole podstawowej.[4]

Ciekawostki

  • Aktualna osoba, która dubbinguje Saki to MOM0KI.
  • Niektórzy sądzą, że jej design mógł być oparty na wyglądzie japońskiego Vocaloida - Hatsune Miku.
  • Przed aktualizacją z 15 kwietnia 2015 roku nazywała się Azu Naka.
  • Jej „męski odpowiednik” to Sora Sosuke.
  • Przed aktualizacją z 1 listopada 2015 roku, Saki była jedynym NPC, który umiał zabijać.
  • Przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku Saki należała do klubu komputerowego, a potem do kółka teatralnego, do aktualizacji z 2 grudnia 2015 roku.
  • Jeśli gracz kliknie K gdy ma włączone menu debugowania, wtedy dzień się zresetuje, a Saki pojawi się jako niewolnik.
    • Wcześniej należało wcisnąć M, żeby to się stało.
  • Przed aktualizacją z 8 lutego 2016 roku (Cosmetic Update), miała ten sam model fryzury co Witness-chan.
  • Bransoletka przyjaźni została dodana w aktualizacji z 16 stycznia 2017 roku, a pończochy oraz inny kolor majtek zostały dodane w aktualizacji z 2 lutego 2017 roku.
  • Kiedyś po przyciśnięciu K będąc w sypialnii lub piwnicy to dzień resetował się, a w piwnicy pojawiała się Saki. Obecnie pojawia się Mai Waifu.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/664712518468632576
  4. https://redd.it/96j4ok