FANDOM

Sakyu Basu
Sakyu Basu
Portret Sakyu
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 3-2
Klub Brak
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Motyl społeczny
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Fioletowy
Kolor oczu Nieznany (nosi żółte soczewki kontaktowe)

Sakyu Basuuczennica Akademi High School.

Wygląd

Oryginalny model Sakyu i Inkyu to tak zwane "Succubus Twins" zakupione przez YandereDeva na Asset Store, razem z modelami Yandere-chan, Senpai'a, Info-chan i Osany Najimi. Zostały też przerobione przez niego tak, aby wyglądały jak normalne uczennice. Sakyu ma długie fioletowe włosy i żółte oczy (gdyż nosi soczewki kontaktowe). Ma również, czerwone cienie do powiek i ciemnoróżową szminkę. Na jej brodzie moźna zauważyć mały pieprzyk. Na lewej ręce Sakyu ma złoty pierścionek z trzema różowymi kryształami.

W plikach gry biust Sakyu to 1,5, Nosi białe majtki i białe podkolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz go dostosuje.

Osobowość

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pozująca Sakyu.

Sakyu jest motylem społecznym. Oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, ucieknie do rogu dziedzińca i zadzwoni po policje. Jeśli przyjdziemy w to miejsce Sakyu głośno krzyknie przez co wszyscy obecni uczniowie zwrócą na nas uwagę. Gdy znowu kogoś zabijemy przy niej, Sakyu się skuli ze strachu. Jak uda nam się schować zwłoki przed przyjazdem policji, następnego dnia, podobnie jak samotnik i pupilek nauczyciela, nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie zła na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że jak przyjdziemy w miejsce w które uciekła już nie będzie krzyczała i następnego będzie można z nią porozmawiać. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma. Z kolei jeśli zobaczy, że mordujemy jej siostrę - Inkyu, zaatakuje nas. Jeśli będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, ucieszy się i zapozuje nam. Jeśli zabijemy po cichu Inkyu, następnego i każdego kolejnego dnia będzie siedziała skulona przy barierkach lub siatkach.

Według jej opisu, Sakyu bardzo lubi spędzać czas ze swoją młodszą siostrą, Inkyu.

Według YandereDeva, Sakyu razem z Inkyu swoim zachowaniem będą przypominały "Manzai". Jest to japońska nazwa na duet komików, z których jeden jest nazywany "Tsukkomi" (pl. mądry i poważny), a drugi "Boke" (pl. głupi i niezdarny), z czego Sakyu będzie "Tsukkomi".

Rutyna

O 7:05 AM, Sakyu przybywa do szkoły, szesnasta w linii od lewej strony bramy szkoły. Idzie do swojej szafki o 7:10. AM O 7:15 AM, wraz ze swoją siostrą, Inkyu Basu, idzie na dach. Wtedy również szpieguje je Oka Ruto

Siostry Basu jedzące obiad

Siostry Basu jedzące lunch

O 8:00 AM, Sakyu idzie do klasy 3-2. Lekcje zaczyna o 8:30 AM, a potem, o 1:10 PM, idzie na dach by zjeść lunch ze swoją siostrą. Wtedy zdejmie swój pierścionek z palca, a nasza postać ma szansę go ukraść, żeby wrobić Kokonę w kradzież i ją wydalić ze szkoły. 

Sakyu wraca do klasy o 1:30 PM i kończy lekcje o 3:30 PM. Wtedy idzie do swojej szafki i stoi tam do 3:30 PM, potem wraca do domu.

W przyszłości siostry będą również rozmawiać o zgonach, zniknięciach uczniów, szkolnej atmosferze, zasadach szkolnych oraz także o „tajemnej” wiedzy dotyczącej szkoły.

Jedząc lunch Sakyu zdejmuje pierścień.

Relacje

Inkyu Basu

Jest siostrą Sakyu. Według Info-chan, bardzo lubi z nią spędzać czas. W przyszłości Inkyu będzie się pytała swojej siostry odnośnie wiedzy o szkole i aktualnych plotkach.

Oka Ruto

Oka szpieguje siostry Basu, szukając dowodu na to, że są nadnaturalnymi postaciami. Prawdopodobnie ona i jej siostra nie zdają sprawy z tego, że są codziennie obserwowane.

Inni

Inni uznają ją za sukkuba.

Ciekawostki

  • Sakyu została dodana w aktualizacji 15 listopada 2015.
  • Sakyu posiada ten sam model twarzy i fryzury co Demon Pożądania, a jej imię i nazwisko oznacza „Sukkub” przez co możemy założyć, że ma coś wspólnego z tym demonem.
  • Nosi kolorowe szkła kontaktowe. YandereDev wspomniał o tym w jej informacjach, aby gracze nie twierdzili, że jest koto-podobnym stworem w ciele człowieka[1]. Prawdopodobnie obie siostry noszą soczewki, aby nikt nie zauważył prawdziwego wyglądu ich oczu.
  • Postać ta została stworzona na podstawie Draculi-chan - antagonistki minigry „Yanvania: Senpai of the Night”.
  • Posiada ten sam model włosów co Dracula-chan, Himedere-chan i Demon Pożądania.
  • Jej imię i nazwisko to słowo „Succubus” w zapisane w japońskiej katakanie, Sakyubasu (サキュバス).
  • Modele Sakyu i Inkyu Basu można kupić na Asset Store pod nazwą Succubus Twins.
  • Prawdopodobnie siostry Basu nie będą należeć do żadnego klubu[2].
  • Od aktualizacji 7 maja 2016 roku, Sakyu posiada swój głos w kwestii pierścionka.
    • Sam cytat został dodany w aktualizacji z 1 maja 2016 roku
  • W informacjach ma zapisane, że Inkyu jest jej młodszą siostrą, choć od aktualizacji z 15 listopada 2016 roku chodzą do tej samej klasy.
    • Przed tą aktualizacją, Sakyu siedziała obok Kokony.
      • Kiedy Kokona miała niską reputację, Sakyu wkładała do jej torby karteczki, zapewne z obraźliwymi słowami dla Kokony.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/667130151843397636

Więcej z Fandomu

Losowa wiki