FANDOM

Sale Lekcyjne
Yanderedump.png Na tej stronie zostało dokonane morderstwo, jednak nie zostało dokończone a ofiara czołga się w kierunku Komisariatu Policji. Jeśli możesz, dokończ je.
Klasa 2-1 15-2-17.png
Sale Lekcyjne (ang. Classrooms) – miejsca, do których uczniowie udają się na lekcje. Każda sala ma swojego nauczyciela. Uczniowie dokładnie o 8:00 AM udają się do swoich sal, jednak lekcje zaczynają się dopiero o 8:30 AM, a kończą o 3:30 PM. Pomiędzy nimi jest przerwa na lunch trwająca od 1:00 PM do 1:30 PM.

Yandere-chan również posiada swoją klasę - 2-1, do której chodzi razem z Koharu Hinatą, Hayato Haruki, Miną Rai, Chojo Tekina i Osaną Najimi.

Większość uczniów zostanie dodana w przyszłych wersjach gry. Sale lekcyjne w większości nie różnią się od siebie wyglądem.

Zajęcia

  • Biologia
  • Chemia
  • Język
  • Wychowanie fizyczne
  • Psychologia

Punkty nauki

Osobny artykuł: Punkty nauki.

Podczas lekcji, Ayano musi poświęcić swoje punkty nauki. Maksymalnie można dostać jedynie 5, chyba że założy „Staromodne Majtki” z bonusem nauki, dzięki którym może dostać aż 10 punktów nauki, jeśli przyjdzie do klasy o czasie. Jeśli Yan-chan się spóźni, będzie miała mniej punktów nauki do wykorzystania. W żaden jednak sposób nie wpłynie to na wydane punkty. Nie można także wykorzystać mniej punktów niż mamy dostępne.

Ciekawostki

  • Naciśnięcie przycisku \ i kliknięcie 7 podczas zajęć/przerw, a także przed nimi i po nich, przeniesie Cię do klasy. To funkcja debugowana i nie będzie jej w finalnej wersji gry. 
  • Jeśli chcesz dostać więcej punktów nauki, trzeba najpierw pójść do klasy, a następnie wcisnąć \. To funkcja debugowana i nie będzie jej w ostatecznej wersji gry.
  • Innym sposobem by trafić bez problemu do klasy jest naciśnięcie klawisza T, pojawi się wtedy fioletowy ślad za którym możemy podążać. Pod koniec dnia wyprowadza nas on ze szkoły.
  • Na lekcji, po naciśnięciu P, wypełni nam się cały pasek w wychowaniu fizycznym.
  • W klasie 3-2, czyli w klasie Kokony Haruki znajduje się tylko jedna torba, która należy właśnie do niej. Do torby możemy włożyć skradziony przez Ayano pierścionek i tym samym wrobić rywalkę w kradzież.
  • W aktualizacji z 1 października 2014 roku istniały klasy 1-3, 2-3 i 3-3. Zostały usunięte z nieznanych powodów.
  • W klasie 3-2, można położyć prezent na ławce Senpai'a.
    • Gdy usiądzie do ławki, nie zwróci uwagi na prezent.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki