FANDOM

Samorząd Uczniowski
Nowy pokój rady studentów
Samorząd Uczniowski (ang. Student Council) – jedno z pomieszczeń oraz klub w Akademi High School.

Wygląd

Klub znajduje się pomiędzy biblioteką, a pokojem socjologii oraz nad pokojem nauczycielskim i pod pracownią komputerową. Na środku pokoju stoi pięć stołów ułożonych na kształt podkowy i pięć rozkładanych krzeseł. W pokoju znajdują się także półki, a obok nich nierozłożone krzesełka i kilka pudeł. Na ścianach wiszą tablice. Na jednym ze stolików stoi laptop, który włączy się i pojawi się w nim Megami Saikou, czyli przewodnicząca samorządu. Po wygłoszeniu monologu przewodniczącej, laptop wyłączy się i nigdy więcej nie zostanie uruchomiony.

Członkowie

  • Megami Saikou (przewodnicząca, aktualnie nie występuje w grze).

Zastosowanie

Na chwilę obecną pokój nie ma żadnego zastosowania, ale w przyszłości będą tu organizowane spotkania samorządu uczniowskiego. Również w przyszłości, protagonistka będzie mogła dołączyć do samorządu. Nie wiadomo czy samorząd będzie oferować jakieś dodatkowe „przywileje”. Prawdopodobnie jedynym powodem, aby dołączyć do tego klubu, będzie coś związanego z eliminacją przewodniczącej.

Ciekawostki

  • Izba została dodana już w aktualizacji z 16 czerwca 2015 roku, ale została umeblowana dopiero w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • W trybie 1980 samorząd będzie posiadać innych członków oraz innego przewodniczącego.
  • Krzesło, które jest oparte o biblioteczkę, z południowej strony izby, wchodzi trochę w ścianę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki