FANDOM

Senpai
Senpai/Taro lub Taeko Yamada
Portret Senpai'a z 18 marca 2017.png
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna (domyślnie)
Pozycja Uczeń
Klasa 3-2
Klub Brak
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Samotnik (w przyszłości przyjazny i taktowny)
Miłość Brak
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnoszary (domyślnie)
Kolor oczu Ciemnoszary (domyślnie)

Taro Yamada/Senpai-kun – miłość Ayano i wszystkich rywalek, oraz deuteragonistą w Yandere Simulator. Jest także uczniem Akademi High School. Jako kobieta może się nazywać Taeko Yamada/Senpai-chan.

Wygląd

Oryginalny model

Oryginalny model Senpai'a to tak zwany "Taichi Hayami" zakupiony przez YandereDeva na Asset Store, razem z modelami Yandere-chan, Info-chan i Osany Najimi. Jedyna różnica polega na tym, że włosy i oczy modelu są czerwone, podczas gdy Senpai'owi zostało to zmienione na ciemnoszary, aby bardziej pasował do Yandere-chan. Jego włosy są lekko poczochrane. Nosi domyślny mundurek szkolny, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Dostosowanie

Przed rozpoczęciem gry, mamy możliwość zaprojektowania Senpai'a ku własnym upodobaniom. Można mu zmienić kolor włosów, oczu i skóry. oraz dostosować mu fryzurę, dodać zarost lub akcesoria.

Źeńska odpowiedniczka

W przyszłości, również będziemy mogli dostosować płeć Senpai'a i tym samym zmienić go w kobietę. W tej wersji, będzie posiadać taką samą grzywkę, ale dłuższe włosy z tyłu. Będzie mieć również domyślny żeński mundurek i białe podkolanówki.

Opis

Japońskie słowo „senpai” oznacza kogoś, kto ma wyższe stanowisko nad kimś. Dla przykładu, jeśli jesteś w pierwszej klasie, to wszyscy drugoklasiści i trzecioklasiści są twoimi „senpai'ami”. Jeśli zaczynasz nową pracę, to każdy współpracownik, który ma dłuższy staż od ciebie jest twoim „senpai'em”.

W Yandere Simulator tytuł „senpai'a” przypisuje się młodemu mężczyźnie (lub młodej kobiecie), który wzbudza namiętność w protagonistce. Gracz otrzymuje opcję wyboru płci Senpai'a na początku gry; może to być „Senpai-kun” lub „Senpai-chan”. Jeśli Senpai jest mężczyzną, to jego imię brzmi Taro Yamada, a jeśli kobietą, jej imię to Taeko Yamada.

Na przestrzeni roku szkolnego, dziesięć różnych dziewcząt zakocha się w Senpai'u. Istnieje mit w szkole, który mówi, że jeśli dziewczyna wyzna swoje uczucia chłopakowi pod drzewem wiśni za szkołą w piątek, to zakochają się w sobie i będą razem na zawsze. Każda dziewczyna, która zakochała się w Senpai'u, planuje mu to wyznać o 6:00 PM w piątek. Właśnie do tego czasu mamy szansę na wyeliminowanie konkurentki.

Historia

Historia Taro Yamady jest aktualnie nieznana, szczególnie, że dopiero niedawno zostało ujawnione jego imię i nazwisko.

W starym intrze jego przyjaciółką z dzieciństwa jest Osana Najimi, z którą zna się od urodzenia. W drodze na ceremonię wbiegła na niego Ayano, przez co razem upadli. Pomógł jej wstać i przeprosił, przez co dziewczyna się w nim zakochuje. Potem spotyka się z wyżej wymienioną Osaną, co powoduje u Yandere-chan zazdrość i smutek. Info-chan nie może wykopać sekretów chłopaka - nie ma mrocznej przeszłości. Senpai ma również młodszą siostrę, która wygląda jak dokładna wersja Taro, tylko w dziewczęcej wersji. Dziewczyna strasznie kocha swojego brata, przez co będzie pragnęła całej jego uwagi, oraz tego, żeby jej brat nigdy nie znalazł dziewczyny, lecz odpuści mu, gdy będzie nią Osaną. Jest również ujawnione, że jego rodzice są po rozwodzie, przez co jego siostra mieszka gdzie indziej.

Osobowość

Na oficjalnej stronie gry ma osobowość "Przyjazny i Taktowny", jednak obecnie w grze jego osobowość to samotnik. Ogółem jeśli zobaczy Yandere-chan mordującą kogoś, gra się zakończy, ale jeśli będzie sam i zobaczy Yandere-chan mordującą w masce, to wtedy ucieknie ze szkoły i zadzwoni po policję. Jeśli zobaczy ją w masce razem z innymi uczniami, może być jedną z osób która nas zatrzyma, co również powoduje pewien błąd, w którym Ayano wykonuje dziwną pozę, będąc w aurze Senpaia.

O osobowości Senpai'a nic nie wiadomo, gdyż chłopak z nikim nie rozmawia i ciągle jest sam. Wydaje się być samotnikiem z wyboru, mimo, że wiele uczennic się w nim kocha. Woli naturę bardziej od ludzi. Mimo, że wydaje się być introwertykiem, nie jest nieśmiały - potrafi skrzyczeć Ayano, jeśli odkryje, że go śledzi lub dziwnie się przy nim zachowuje.

W pierwszym intrze jest przedstawiony jako miły i taktowny. Gdy Yandere-chan biegła do szkoły, potknął się i upadł na nią. Martwił się, czy wszystko w porządku; jest przedstawiony jako przyjacielski. Nie jest zbyt speszony całym zajściem - pokazuje tylko troskę. Potem, spotyka swoją koleżankę z dzieciństwa - Osanę Najimi. Nie przeszkadza mu, gdy jest dla niego wredna i wykonuje jej rozkazy. Nie wiemy natomiast, czy jest popularny, czy nie, jednak wiele uczennic się nim interesuje. Jest też osobą, którą łatwo można manipulować - przyjmie każde miłosne wyznanie rywalki Yandere-chan, co kończy się końcem gry i złamaniem serca głównej bohaterki.

Na początku gry, Senpai będzie się podobał jedynie niepopularnym dziewczynom, ale powoli popularne będą się nim interesować. W drugim intrze, nie jest wspominany przez Yandere-chan i Info-chan. W grze można dowiedzieć się, że dla chłopaka ważna jest także reputacja wybranki, co może sugerować, że ze wszystkimi jest w dobrych kontaktach. Jego osobowość będzie zmieniana z biegiem gry i ludźmi, którzy „znikają” wokół niego.

  • Jeśli rywalki Yandere-chan zeswatamy z innymi chłopcami, może myśleć, że nie jest wystarczająco atrakcyjny.
  • Jeśli przestaną chodzić do szkoły - będzie uważał je za delikwentki.
  • Jeśli dziewczyny zostaną zamordowane po tym, jak zaczęły z nim rozmawiać, będzie myślał, że jest przeklęty.
  • Jeśli Senpai będzie musiał odrzucić każdą dziewczynę, ponieważ nie potrafi się z żadną dogadać, będzie myślał, że nigdy nie znajdzie sobie miłości.

W zależności od naszych wyborów, Senpai może cierpieć na zespół stresu pourazowego, kompleksy, zaburzenia nerwowe lub lęk przed ludźmi.

Taro jest przeciętnym uczniem i dostaje przeciętne oceny.

Relacje

Yandere-chan

Senpai jest jej pierwszą miłością, ale on sam tego nie zauważa. W starej wersji gry spotkali się przed ceremonią rozpoczęcia nowego roku szkolnego. Po ich rozmowie, Ayano znalazła sens swojego istnienia i postanowiła chronić ich miłość przed innymi osobami. Aktualnie nie wiadomo do końca jak Ayano go poznała, ani czemu się w nim zakochała, jednak YandereDev napisał, że czasami bohaterka przechodziła koło szatni chłopców i go podglądała. Taro nie jest blisko z Ayano i nie wie o niej zbyt wiele. Nie zauważa jej w ciągu dnia, dopóki nie stanie koło niego zbyt długo - wystraszy się przez jej dziwne zachowanie i nakrzyczy na nią.

Osana Najimi

Osana jest jego przyjaciółką z dzieciństwa, a także Tsundere. Ten termin oznacza osobę, która początkowo jest bardzo oschła i zachowuje się zimnie w stosunku do wybranej osoby, ale z czasem jest bardziej przyjacielska i miła. Często go krytykuje i chce, by postępował według jej rozkazów, ale jest w nim w skrycie zakochana. Jeśli nic nie zrobimy przez cały tydzień, ujawni chłopakowi swoje uczucia pod drzewem wiśni, a on je zaakceptuje ze względu na wieloletnią przyjaźń.

Kokona Haruka

Jest jego koleżanką z klasy, która także jest w nim zakochana. Mimo tego samego wieku, nadal nazywa go Senpai'em. Taro nie jest świadomy uczuć Kokony i traktuje ją jak zwykłą koleżankę.

Hanako Yamada

Jego młodsza siostra. Bardzo kocha swojego brata, chce całej jego uwagi. Nigdy nie chce go opuścić. Jest bardzo czepliwa i zaborcza - nie chce, by znalazł swoją miłość, ponieważ boi się, że wtedy o niej zapomni. Jest jedną z ostatnich rywalek Yandere-chan. Jeśli zostanie zabita, psychika jej brata drastycznie zmaleje. Gdy nic nie zrobimy w ciągu tygodnia, zmusi brata, by obiecał, że nigdy nie znajdzie dziewczyny.

Info-chan

Nie rozmawiają ze sobą i nie wchodzą sobie w drogę. Nie obchodzi ją, czy zniszczy życie chłopaka, tylko po to, by mieć tematy do jej gazety. Gdy wyślemy jej zdjęcie Senpai'a, napisze, że wie jak bardzo go kochamy, ale nie potrzebuje jego zdjęć.

Muja Kina

Prawdopodobne jest, że Senpai będzie chory i Muja pomoże mu wyzdrowieć. Będzie ją odwiedzał jeden raz dziennie przez cały tydzień. Chłopaka pociągają seksowne pielęgniarki (możliwe, że czytał hentai) i ich relacje przez to mogą wzrosnąć. Muja jest kolejną rywalką Yandere-chan.

Interakcje

Podczas gry, Taro ma możliwość chodzenia - w porównaniu do pierwszych wersji gry, gdzie tylko stał przy drzewie. Jeśli bohaterka stoi przy nim zbyt długo, zacznie powoli stracić cierpliwość. Jeśli tak się stanie Senpai nakrzyczy na bohaterkę, aby go zostawiła, łamiąc jej przy tym serce, co skutkuje Game Over'em (Heart Broken)

Jeśli zobaczy podejrzane rzeczy (takie jak obłęd Yandere-chan, ciągniecie ciała, pobrudzone krwią ubrania i morderstwo) będzie on przerażony, co wywoła natychmiastowy Game Over. Jeśli Yandere-Chan za bardzo się do niego zbliży, jej serce zacznie szybciej bić, a ekran zabarwia się na różowo. Ayano upuszcza to co trzyma w dłoni i nic nie będzie mogła robić oprócz wolnego chodzenia.

Rutyna dnia

Senpai czytajacy.png

Senpai czytający na fontannie.

Senpai wchodzi do szkoły o 7:05 AM, jako pierwszy po lewej stronie. Potem, o 7:10 AM idzie do swojej szafki, aby zmienić obuwie. O 7:15 AM kieruje się w stronę dziedzińca, gdzie samotnie siada przy fontannie i czyta książkę, prawdopodobnie hentai.

O 8:00 AM uda się do swojej klasy 3-2. Zacznie lekcje o 8:30 AM, a w przerwie na lunch, czyli o 1:00 PM uda się do fontanny. Do klasy wróci o 1:30 PM i wyjdzie z niej o 3:30 PM.

Następnie uda się z powrotem do fontanny, również siedząc i czytając książkę. Będzie siedział tam do końca dnia, czyli do 6:00 PM.

Ciekawostki

  • Od aktualizacji z 7 do 24 maja 2015 roku, w pokoju nauczycielskim była książka pt. „How to Hentai without Hentaing”, której autorem był Senpai.
    Senpai's book.png
    • Została jednak usunięta wraz z usunięciem pokoju nauczycielskiego.
    • Została przywrócona, wraz z nowym designem, w aktualizacji z 16 grudnia 2016 roku. Występuje jedynie w trybie misji, ale tylko przy poziomie trudności, gdzie trzeba ukraść dokumenty z sejfu, w którym ta książka się znajduje.
  • Przed aktualizacją z 1 stycznia 2016 był jedynym uczniem, który miał osobowość „Samotnik”.
  • Można dostosować Senpai'a od aktualizacji 1 września 2015 roku.
  • W nadchodzącej aktualizacji, Yandere-chan będzie mogła ukraść ubrania i buty Senpai'a, gdy ten pójdzie na salę gimnastyczną.
  • W stronie internetowej szkoły jest post Senpai'a, w którym znajduje się pytanie „Czy ktoś może wie jak stare są drzewa Sakury?”. Nad tym również znajduje się jego nazwisko; Taro Yamada.
    • Zostało to pierwszy raz przedstawione w filmiku „October Update Preview”.
    • Zostało to dodane w aktualizacji z 8 października 2015 roku.
  • Oglądając informacje o nim, za pomocą przycisków + i - można obniżyć jego reputację (i też innym uczniom) do tego stopnia, że następnego dnia nie przyjdzie do szkoły.
    • Tej opcji nie będzie w finalnej wersji gry.
  • W Easter Eggach: Cirno Mode, Ebola Mode i Bad Time Mode można go zabić.
    • Po zabójstwie Taro, gdy jest wysoko na schodach i spadnie na podłogę, to wtedy można przeciągać jego zwłoki.
    • Jeżeli go zabijemy, kiedy siedzi na fontannie, jest duża szansa, że można będzie przenosić jego zwłoki, pod warunkiem, że upadnie poza strefę, kiedy Ayano pogrąża się w uczuciu.
    • Przed aktualizacją z 15 kwietnia 2016 roku można było go zabić w Easter Egg'u Falcon Mode.
  • Imię i nazwisko Taro Yamada jest japońskim odpowiednikiem Jana Kowalskiego, uznawane za męskie najpopularniejsze przykładowe imię i nazwisko, zaś Taeko Yamada jest odpowiednikiem do Joanny Kowalskiej.
  • Kiedyś występował błąd uniemożliwiający spalenie całego Senpai'a w piecu.
  • Senpai nigdy nie kupił zdjęcia majtek od Info-chan[1].
  • Możliwe, że urodziny Senpai'a będą w ten sam dzień co urodziny Ayano, czyli 1 kwietnia[2][3].
  • Jeśli do gry będzie wprowadzone małe miasto, będzie możliwość włamania się do domu Senpai'a i ukraść jego rzeczy[4].
  • Po rozczłonkowaniu Senpai'a jego oczy będą czerwone i będzie można wejść pod ulicę. Również po tym Ayano nie będzie mogła biec, tylko chodzić.
  • Po śmierci Senpai'a w piątek po szkole, gra zachowa się, jakby Senpai nadal był żywy i dostaniemy zakończenie „Złamane Serce” poprzez niewyeliminowanie rywalek.
  • W starym generatorze miał granatowe bokserki, ale w późniejszych aktualizacjach w nowym generatorze jest kompletnie nagi.
  • Czyta tę samą książkę co Kuu Dere oraz tę, która znajduje się w bibliotece[5].
  • Od aktualizacji z 3 stycznia 2017 roku, można podłożyć prezent na ławkę Senpai'a.
    • Jednak Senpai go nie otworzy, nawet mimo tego, że prezent znajduje się na jego ławce.
  • Od aktualizacji z 17 stycznia 2017 roku, Senpai rusza ustami oraz ciałem po przyłapaniu Ayano.
  • Co dziwne Nauczycielki mają zapisane na kartce żeby spotkać się z Senpai'em. Senpai oznacza kogoś wyższego stanowiska a nauczeciele są starsi od Senpai'a.
  • W jednym z filmików YandereDev wspomniał, iż w finalnej wersji gry, gdy zabijemy Hanako, a Senpai się o tym dowie, prawdopodobnie będzie próbował zabić Ayano.[6]
  • W filmiku Michaeli Laws, podczas rapowej bitwy Taro z Budo można zauważyć jeden z nagłówków znajdujących się w książce Senpai'a. Nagłówek ten to "How to be a normal harem protagonist", co po przetłumaczeniu na język polski oznacza "Jak być normalnym protagonistą haremu".
    • Natomiast w innym momencie, możemy zauważyć, że Taro czyta książkę o tytule "Jak nie zyskać niechcianej uwagi."

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/655605791055974400
  5. https://www.youtube.com/watch?v=kum9-Xjl8kA
  6. https://www.youtube.com/watch?v=6JHLb4s76Us

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Senpai

  • Pytanie, co do akcesorii Senpai'a

    4 wiadomości
    • SweetDaria564 napisała:Aby Senpai miał okulary, trzeba wpisać w akcesoria 2 Dzięki bardzo :D
    • Nie ma za co. Tak to jest, jak się nie ma co robić ze swoim życiem i się łazi po angielskich wiki, tudzież grzebie się w plikach gry :V.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki