FANDOM

Shima Shita
Shima Shita
Shima Shita 6 portret
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 1-1
Klub Sztuki walki
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Heroiczna
Miłość Brak
Siła Zdolna do samoobrony (słaba)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Jasnobrązowy
Kolor oczu Jasnobrązowy

Shima Shitauczennica Akademi High School.

Wygląd

Shima ma krótkie, jasnobrązowe włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Nosi na głowie białą bandanę z czarno-czerwonymi znakami, oznaczającą przynależność do klubu sztuki walki. W plikach gry biust Shimy to 1,0, Nosi białe majtki i białe podkolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

Shima jest heroiczna. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, będzie próbowała obezwładnić Ayano. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, obezwładni ją od razu, a jeśli ma, dostaniemy możliwość walki z nią, przy czym wygraną, będzie zabicie Shimy. Jeśli zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jak będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, zdziwi się i będzie przyglądać się nam z zaintrygowaniem, podobnie jak nauczycielki.

Ciekawostki

  • Shima została dodana w aktualizacji z 15 listopada 2015 roku.
  • Jest terminatorką klubu sztuki walki.
  • Przed aktualizacją z 15 lutego 2016 roku, miała ten sam model włosów co Yandere-chan w trybie Cirno oraz nazywała się Shi Ta. YandereDev zmienił jej imię, ponieważ go nie lubił.[1]
    • Shi Ta (した) pochodziła od jukuren shita shokunin (熟練した職人), co oznacza „czeladnika”. Jest to nawiązanie do osoby uczącej się czegoś.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/691468602784874496

Więcej z Fandomu

Losowa wiki