FANDOM

Shin Higaku
Shin Higaku
Portret Shin Higaku.png
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 3-1
Klub Okultystyczny
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Pupilek nauczyciela
Miłość ?????
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnogranatowy
Kolor oczu Ciemnofioletowy

Shin Higakuuczeń Akademi High School.

Wygląd

Shin ma krótkie, lekko rozczochrane ciemnogranatowe włosy i ciemnofioletowe oczy z wyraźnymi cieniami pod nimi. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny uniform, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Nosi czarną obrożę na szyi z zawieszką w kształcie pięciokąta, ze znajdującym się w środku wizerunkiem księżyca, oznaczającą przynależność do klubu okultystycznego.

Osobowość

Shin jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej nauczycielki i opowie jej o tym co widział, po czym zaprowadzi ją do miejsca zabójstwa. Jeśli uda nam się pozbyć ciała, nauczycielka uzna, że to był tylko żart. Następnego dnia, podobnie jak samotnik i motyl społeczny, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Według jego informacji, Shin jest zaufaną osobą dla Oki, ponieważ pod jej nieobecność pozwala mu zarządzać klubem. W finalnej grze, jeśli przez pierwsze trzy tygodnie, w których Oka ma być nieobecna, będziemy chcieli zapisać się do klubu okultystycznego, trzeba będzie z nim porozmawiać.

Ciekawostki

  • Shin został dodany w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Na początku miał się nazywać Cho Shizen.
  • Jego imię w języku japońskim oznacza dosłownie „Okultyzm”.
  • Shin i Oka Ruto są jedynymi członkami klubu, którzy nie mają w żaden sposób zasłoniętego prawego oka.
  • Jeśli klub, do którego chodzi, zostanie zamknięty, to jego twarz będzie pogodniejsza (będzie wyglądać jak przeciętny model twarzy mężczyzny w grze). Prawdopodobnie jest to błąd gry.
  • Podobnie jak inni członkowie klubu, idąc do szkoły nie trzyma w ręce telefonu.
  • Jest jedną z postaci (Budo Masuta, Riku Soma, Ryuto Ippongo, Pippi Osu, Mai Waifu), która ma miłość inną niż Senpai.
    • ID jego miłości w plikach gry jest oznaczone jako „99”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki