FANDOM

Shin Higaku
Shin Higaku
Portret Shin Higaku
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 3-1
Klub Okultystyczny
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Tchórz
Miłość ?????
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnogranatowy
Kolor oczu Ciemnofioletowy

Shin Higakuuczeń Akademi High School.

Wygląd

Shin ma krótkie, lekko rozczochrane ciemnogranatowe włosy i ciemnofioletowe oczy z wyraźnymi cieniami pod nimi. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny uniform, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Nosi czarną obrożę na szyi z zawieszką w kształcie pięciokąta, ze znajdującym się w środku wizerunkiem księżyca, oznaczającą przynależność do klubu okultystycznego.

Osobowość

Shin jest tchórzem. Jeśli będzie sam i będzie świadkiem morderstwa, będzie błagać by Ayano oszczędziła jego życie, w zamian za milczenie, po czym ucieknie ze szkoły. Następnego dnia zaś nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie się bał, że Ayano jego też skrzywdzi. Jednak, jeśli będzie świadkiem, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z osób która nas zatrzyma. Można z tego wywnioskować, że jest tchórzem tylko w pojedynkę, ale, jeśli wie, że ma przewagę liczebną, bez wahania nas zaatakuje. Gdyby jednak zauważył samo ciało, zachowa się jak samotnik, ucieknie ze szkoły i zadzwoni na policje. Jak będziemy chcieli zrobić jemu zdjęcie, to zakryje twarz rękoma.

Według jego informacji, Shin jest zaufaną osobą dla Oki, ponieważ pod jej nieobecność pozwala mu zarządzać klubem. W finalnej grze, jeśli przez pierwsze trzy tygodnie, w których Oka ma być nieobecna, będziemy chcieli zapisać się do klubu okultystycznego, trzeba będzie z nim porozmawiać.

Ciekawostki

  • Shin został dodany w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Na początku miał się nazywać Cho Shizen.
  • Jego imię w języku japońskim oznacza dosłownie „Okultyzm”.
  • Shin i Oka Ruto są jedynymi członkami klubu, którzy nie mają w żaden sposób zasłoniętego prawego oka.
  • Jeśli klub, do którego chodzi, zostanie zamknięty, to jego twarz będzie pogodniejsza (będzie wyglądać jak przeciętny model twarzy mężczyzny w grze). Prawdopodobnie jest to błąd gry.
  • Podobnie jak inni członkowie klubu, idąc do szkoły nie trzyma w ręce telefonu.
  • Jest jedną z postaci (Budo Masuta, Riku Soma, Ryuto Ippongo, Pippi Osu, Mai Waifu), która ma miłość inną niż Senpai.
    • ID jego miłości w plikach gry jest oznaczone jako „99”.
  • Tak samo jak Oka uważa, że siostry Basu są nadprzyrodzonymi istotami, jednak nie ma wystarczająco odwagi, aby je szpiegować jak to robi liderka jego klubu[1].
  • W demo gry będzie liderem klubu[2].

Przypisy

  1. http://es.yandere-simulator.wikia.com/wiki/Shin_Higaku
  2. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/6c69bo/a_small_question_for_yandev/dhsokhy/?utm_content=permalink&utm_medium=user&utm_source=reddit&utm_name=frontpage