FANDOM

Shiori Risa
Shiori Risa
Shiori Risa nowy portret
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Nauczycielka
Klasa 2-2
Klub Wydział Szkolny
Wiek Dorosła
Osobowość Rygorystyczna
Miłość Brak
Siła Zdolna do samoobrony (intensywne szkolenia samoobrony)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnobrązowy
Kolor oczu Ciemnobrązowy

Shiori Risa (jap. 栞 理沙) – wychowawczyni klasy 2-2 oraz jedna z postaci, które mogą wyrzucić Yandere-chan ze szkoły.

Wygląd

Shiori posiada proste, ciemnobrązowe włosy, które spina w wysoką kitkę oraz oczy o tym samym kolorze. Nosi białą koszulkę oraz ciemnoszarą marynarkę, spodnie, szpilki i okulary.

Osobowość

Tak jak wszystkie nauczycielki, posiada osobowość rygorystyczną. Jeśli przyłapie protagonistkę robiącą coś podejrzanego, natychmiast wydali ją ze szkoły. Jeżeli zobaczy bohaterkę mordującą ucznia, zaatakuje ją, chcąc ją zatrzymać. Gdy spróbujemy zrobić jej zdjęcie, będzie patrzeć na nas podejrzliwie.

Rutyna

Gdy Ayano przychodzi do szkoły, to Shiori jest już w środku. Przebywa w pokoju nauczycielskim i sprawdza testy. O 8:15 idzie do swojej klasy. Wraca do pokoju nauczycielskiego o 13:00, by ponownie sprawdzać testy, a o 13:23 z powrotem kieruje się do swojej sali. O 15:30 udaje się do pokoju nauczycielskiego, by dalej sprawdzać testy. Pod koniec dnia zaczyna przeszukiwać szkołę, by powiedzieć uczniom, aby poszli już do domu.

Klasa

Osobny artykuł: Sale lekcyjne

Ciekawostki

  • Wygląd Shiori Risy jest oparty na postaci Aiko z gry HuniePop.
  • Jej imię to złożenie 44 i 45 najpopularniejszego japońskiego imienia żeńskiego w 2012 roku.
  • Na jej biurku znajduje się karteczka z napisem „Wyślij pieniądze do brata”, co ujawniło, że ma rodzeństwo. Są tam również karteczki z napisem „Porozmawiaj z Senpai'em” i „Upiecz ciasto dla Senpai'a”. Wywołało to fale spekulacji, według których to Shiori miała by być zapowiadaną przez YandereDeva nauczycielką-rywalką. Jak się okazało to nie ona, gdyż jest nią Mida Rana, ale również nie miałoby to sensu, gdyż słowo „Senpai” oznacza osobę starszą albo o wyższym stanowisku, więc nie mógł by być to Senpai Ayano. Zatem, prawdopodobnie, Shiori ma własnego Senpai'a.[1]

Przypisy

  1. http://pl.yandere-simulator.wikia.com/wiki/Plik:Nauczycielskiekarteczki2.png