FANDOM

Shiori Risa
Shiori Risa
Shiori Risa nowy portret
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Nauczycielka
Klasa 2-2
Klub Wydział Szkolny
Wiek Dorosła
Osobowość Rygorystyczna
Miłość Nieznany Senpai
Siła Zdolna do samoobrony (intensywne szkolenia samoobrony)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnobrązowy
Kolor oczu Ciemnobrązowy

Shiori Risanauczycielka klasy 2-2. Jest aktualnie jedną z postaci, która może wyrzucić Yandere-chan ze szkoły.

Wygląd

Shiori posiada proste, ciemnobrązowe włosy, które spina w wysoką kitkę, oraz oczy o tym samym kolorze. Ma czarne, owalne okulary. Nosi brązową koszulę i szary płaszcz, a do tego czarne spodnie i czarno-szare szpilki.

Osobowość

Tak jak wszystkie nauczycielki, posiada osobowość rygorystyczną. Jeśli przyłapie protagonistkę robiącą coś podejrzanego, oznacza to natychmiastowe wydalenie ze szkoły. Jeśli zobaczy bohaterkę mordującą ucznia, zaatakuje ją, chcąc ją zatrzymać. Gdy chcemy zrobić jej zdjęcie, będzie patrzeć na nas podejrzliwie.

Klasa

Ciekawostki

  • Wygląd Shiori Risy jest oparty na postaci Aiko z gry HuniePop.
  • Jej imię to złożenie 44 i 45 najpopularniejszego japońskiego imienia żeńskiego w 2012.
  • Od aktualizacji 29 czerwca 2016 na przerwach przebywa w pokoju nauczycielskim.
  • Na jej biurku znajduje się karteczka z napisem „Wyślij pieniądze do brata”, co ujawniło, że ma rodzeństwo. Są tam również karteczki z napisem „Porozmawiaj z Senpai'em” i „Upiecz ciasto dla Senpai'a”. Wywołało to fale spekulacji, według których to Shiori miała by być zapowiadaną przez YandereDeva nauczycielką rywalką. Jak się okazało to nie ona, gdyż jest nią Mida Rana, ale również nie miałoby to sensu, gdyż słowo „Senpai” oznacza osobę starszą albo o wyższym stanowisku, więc nie mógł by być to Senpai Ayano. Zatem, prawdopodobnie, Shiori ma własnego Senpai'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki