FightingbBuda.png
Siła (ang. Strength) – ważna część mechaniki gry. NPC posiadające wysoką siłę, mogą zaatakować Yandere-chan, kiedy ta przy nich kogoś zabije lub kiedy spróbuje ich zaatakować.

Aby się dowiedzieć na jaką siłę ma dana osoba, wystarczy wysłać do Info-chan jej zdjęcie.

Poziomy siły

Niezdolny do samoobrony

Większość uczniów w szkole taką posiada. Są najłatwiejszymi przeciwnikami, ponieważ można ich zabić bez potrzeby dołączania do klubu sztuki walki lub bez posiadania jakichkolwiek punktów nauki z wychowania fizycznego. Wyjątkami są Sakyu i Inkyu Basu, Pippi Osu, Ryuto Ippongo, Kokona Haruka oraz Riku Soma, którzy pomimo tego, że ją posiadają, to gdy będą świadkami jak zabijemy ich bliskich lub ukochanych, to będą z nami walczyć.

Bardzo słaby

Aktualnie Juku Ren i Osana Najimi mają ta siłę. Podczas ataku będą się bronić, jednak bardzo łatwo ich pokonać.

Słaby

Aktualnie jedyną posiadaczką tej siły jest Shima Shita. Podobnie jak Juku i Osana, podczas walki będzie się bronić, jednak i tak łatwo ją pokonać.

Silny

Osobą posiadającą ten poziom jest aktualnie jedynie Sho Kunin. Zdecydowanie trudniej jest go pokonać, jednak wciąż jest łatwiejszy do pokonania niż Budo czy Mina.

Bardzo silny

Jej posiadaczką aktualnie jest jedynie Mina Rai. Pomimo, że jest słabsza od Budo to bardzo trudno ją pokonać.

Mistrz sztuki walki

Jedyną osobą posiadającą ten poziom jest Budo Masuta. Praktycznie niemożliwe jest, aby go pokonać bez dołączenia do jego klubu.

Najsilniejszy uczeń w szkole

Aktualnie nie ma postaci w grze z taką siłą. W przyszłości, będzie ją posiadała Osoro Shidesu

Intensywnie szkolenie w samoobronie

Ze względu na incydent, który odbył się w szkole w roku 1989, każdy pracownik szkoły będzie mieć ukończone szkolenie w samoobronie. Od aktualizacji z 15 sierpnia 2016 można z nimi walczyć, a nawet ich zabić. Aby to zrobić potrzeba mieć sprawność fizyczną na co najmniej drugim poziomie. Kiedy zaatakujemy nauczyciela, będziemy z nim walczyć tak jak z członkami klubu sztuki walki.

Wychowanie fizyczne

Osobny artykuł: Punkty nauki#Wychowanie fizyczne.

Aby mieć większą szansę na pokonanie osób z wysokim poziomem siły, trzeba mieć dużo punktów nauki z wychowania fizycznego.

Klub sztuki walki

Osobny artykuł: Klub sztuki walki.

Gdy Yandere-chan jest w tym klubie, znacznie szybciej i łatwiej zwycięża walki, ponieważ może pokonać silne osoby bez potrzeby grania w mini-grę.

Więcej z Fandomu