Strzykawka
Strzykawka Ikona
Strzykawka (ang. Syringe) – jedna z dostępnych broni w Yandere Simulator.

Rozgrywka

Strzykawkę można znaleźć na biurku w pokoju pielęgniarki. W przyszłości będzie schowana w szafce zamkniętej na klucz.

Chodzenie ze strzykawką jest traktowane, jako podejrzane przez uczniów. Kiedy zauważą Yandere-chan z nią w ręku, zostaną jej odjęte punkty reputacji. Strzykawkę można schować w ekwipunku.

Porwanie

Osobny artykuł: Porwanie.

Strzykawka będzie potrzebna do porwania uczennicy. Należy mieć wtedy drugi poziom Biologii, strzykawkę i środek usypiający. Potem należy zaprowadzić uczennicę do magazynu ze skrzynką na instrumenty. Kiedy ofiara będzie na miejscu, należy zamknąć drzwi i zaatakować ją, a ta zostanie uśpiona. Jeśli nie zostanie wykonany, któryś z podanych punktów, uczennica umrze.

Animacje

Animacje zabijania nożem różnią się, w zależności od stanu psychiki Yandere-chan.

  • Wysoki stan psychiki: Dźgnięcie w prawą stronę głowy.
  • Średni stan psychiki: Ofiara próbuje się bronić, po czym jest dźgnięta w prawe ramię i prawą stronę głowy.
  • Niski stan psychiki: Ofiara zostaje powalona na ziemię zostaje wielokrotnie dźgnięta w głowę
  • Zabójstwo z ukrycia: Gracz zasłania usta studenta, po czym dźga go w głowę.

Cytaty

Co ty robisz, nosisz strzykawkę? To dziwne...

— Kiedy uczeń zauważy Yandere-chan ze strzykawką

Ciekawostki

  • Przed aktualizacją z 2 kwietnia 2015 roku, strzykawka znajdowała się po prawej stronie bramy.
  • Od aktualizacji z 15 listopada do aktualizacji z 1 grudnia 2016 roku, strzykawka lewitowała.
  • W aktualizacji z 16 grudnia 2016 roku strzykawka zyskała nowy wygląd.

Więcej z Fandomu