FANDOM

Supana Churu
Supana Churu
Supana Churu (z opaską klubu).jpeg
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 2-2
Klub Okultystyczny
Wiek Prawdopodobnie 17 lat
Osobowość Tchórz
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnogranatowy
Kolor oczu Ciemnofioletowy

Supana Churuuczennica Akademi High School.

Wygląd

Supana ma ciemnogranatowe włosy i ciemnofioletowe oczy. Jej twarz jest zacieniowana, a jej włosy są uczesane w dwa kucyki po obu stronach głowy i spięte gumkami z dużymi białymi czaszkami. Na prawym oku ma opaskę medyczną, a na szyi czarną obroże członka klubu okultystycznego. W plikach gry biust Supany to 1,0, Nosi białe majtki i białe podkolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

RSuChnRjZ.png

Reakcja Supany na robienie jej zdjęcia.

Supana jest tchórzem. Jeśli będzie sama i będzie świadkiem morderstwa, będzie błagać by Ayano oszczędziła jej życie, w zamian za milczenie, po czym ucieknie ze szkoły. Następnego dnia zaś nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie się bała, że Ayano ją też skrzywdzi. Jednak, jeśli będzie świadkiem, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z osób która nas zatrzyma. Można z tego wywnioskować, że jest tchórzem tylko w pojedynkę, ale, jeśli wie, że ma przewagę liczebną, bez wahania nas zaatakuje. Gdyby jednak zauważyła samo ciało, zachowa się jak samotnik, ucieknie ze szkoły i zadzwoni na policje. Jak będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, to zakryje twarz rękoma.

Według jej informacji, Supana twierdzi, że nosi medyczną opaskę, gdyż ma problemy ze wzrokiem, jednak ze względu na to, że nie chce podawać więcej szczegółów na ten temat, uczniowie uważają, że dziewczyna kłamie.

Ciekawostki

  • Została dodana w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Jej wygląd, jest parodią wyglądu Marie z gry Skullgirls.[1]
  • Jej imię i nazwisko (jap. スパナチュル wym. Supanachuru) dosłownie oznacza „supernaturalny”.
  • Druelbozo wspomniał, że w przyszłości jej klipsy będą potrafiły zmieniać ekspresję.
  • Model jej włosów został pierwszy raz ukazany w filmie „December 15th Update Progress”.

Przypisy

  1. http://comments.deviantart.com/1/576384146/4013211753

Więcej z Fandomu

Losowa wiki