FANDOM

January3rd2016Cupid
Swatanie (ang. Matchmaking) – jedna z metod eliminacji, w której nie trzeba użyć przemocy. Obecnie można swatać jedynie Riku Somę i Kokonę Harukę, ale prawdopodobne jest, że w finalnej wersji będzie można swatać każdego.

Przebieg swatania

Aby zeswatać Kokonę z Riku, trzeba dla obydwojga wykonać zadanie. Po wykonaniu zadań pojawi się interakcja "Love" (pl. Miłość) oraz trzeba wejść w tą interakcję z Riku. Trzeba się go zapytać czy jest zakochany w Kokonie. Po tym można kupić słuchawki od Info-chan (można wcześniej), które kosztują 1 zdjęcie majtek. Następnie trzeba podejść do Kokony i powiedzieć jej, że ktoś na nią czeka przy fontannie przed szkołą, zaś potem powiedzieć Riku, że Kokona tam jest.

MatchmakingMenu

Menu swatania

Po tym jak Riku i Kokona będą na miejscu to trzeba pokierować Yandere-chan za pobliskie drzewo wiśni, aby się za nim skryć. Po skryciu się gra zmienia swój cały interfejs oraz mamy widok z oczu Riku. Możemy podpowiedzieć Riku czego Kokona nie lubi, co lubi, jaki komplement jest dla niej dobry, jaki typ chłopaka lubi czy też dać jej prezent. Aby zeswatać ich potrzeba wielu spotkań, nie jednego.

Matchmakinginterface (1)

Interfejs swatania

Jeśli uda Ci się wbić maksymalną ilość punktów zakochania przed 5:30PM w piątek, to Kokona zostawi list w szafce Riku, pisząc w nim, że chce z nim się spotkać pod drzewem wiśni za szkołą.

Pomoce

  • Prowadząc Kokonę do różnych pomieszczeń oraz stalkując ją, Yandere-chan dowiaduje się o tym co jej rywalka lubi, bądź czego nie.
  • Kokona przechodząc obok niektórych chłopaków czerwieni się, z tego powodu, że coś jej się w nich podoba.
    • Kokona lubi fioletowe włosy, okulary, ulizane włosy oraz kolczyki.
      • Z tego powodu, że Riku jest bogaty, można mu powiedzieć o tym, dzięki czemu on się zmieni dla Kokony.
        • Pamiętajcie, że nie ma tylko tych czterech opcji, łącznie jest ich 10.
    • Również lubi chłopców, którzy są mądrzy.
      • Aby Riku był mądry, trzeba go zaprowadzić do biblioteki i przysiąść do jednej z książek przy większym stoliku.
        Ifonly

        Ucząca się Ayano i Riku

  • Gdy Yandere-chan nosi różowe majtki szybciej idzie swatanie, podobnie gdy ma większy poziom uwodzenia.
    Majteczki Swatania

    Majtki ułatwiające swatanie

Licznik miłości

W miarę jak licznik miłości będzie rosnąć w górę, interakcje rywalki z adoratorem będą się nieco zmieniać.

She talks a lot

Przykład zmiany interakcji rywalki na różnych „poziomach” licznika miłości.

0% zauroczenia

OHSHE'SGOTDATFACCE

Kokona w 0% zauroczenia

Firry

0% na liczniku miłości

Jeśli uczucie rywalki jest na poziomie 0%, będzie się zachowywać tak jak zwykle.

50% zauroczenia

Whydoiblush-askurdad

Kokona w 50% zauroczenia

50percent2urheart

50% na liczniku miłości

W 50% zauroczenia, na twarzy rywalki pojawi się rumieniec oraz lekki uśmiech.

100% zauroczenia

Thisishowilookwhenilookatuwiki;)

Kokona w 100% zauroczenia

Dermatologistshatehim

100% na liczniku miłości

W 100% zauroczenia, na twarzy rywalki będzie widniał wyrazisty rumieniec oraz uśmiech.

Prezenty

Prezent jest sposobem na zwiększenie zauroczenia u rywalki. Prezenty dla rywalki można znaleźć na terenie szkoły.

Róże

Mnożniki

Mnożniki sprawiają, że rywalka szybciej zakochuje się w jej adoratorze. 1x mnożnik daje mu jeden punkt za pozytywną interakcję, a 5x - pięć punktów. Nie jest możliwe, by zeswatać kogoś z mnożnikiem mniejszym niż 5x. Jest kilka rodzajów mnożników:

  • 1x - najniższy mnożnik, dostaje się go np: za sam kolor włosów adoratora (u Riku jest to fioletowy).
  • 5x - wyższy mnożnik, dostaje się go za idealny dla rywalki wygląd adoratora (u Riku są to fioletowe i przylizane włosy, kolczyk i okulary).
  • 6x - adorator ma wszystko, co powyżej + gracz założy majteczki ułatwiające swatanie.
  • 11x - najwyższy mnożnik. Można go dostać, gdy adorator ma to co powyżej + gracz posiada najwyższy poziom uwodzenia.

Spotkanie pod drzewem wiśni

Jeżeli wskaźnik zauroczenia rywalki przed godziną 5:30 wyniesie 100%, zostawi ona liścik w szafce swojego adoratora. Następnie pobiegnie ona pod Drzewo Wiśni i będzie tam na niego czekać. Gdy adorator odczyta list natychmiast tam pobiegnie. Jeżeli będziemy stać w pobliżu niego, będziemy mogli ujrzeć scenkę w której rywalka wyznaje miłość swojej nowej miłości.

Ciekawostki

  • Swatanie zostało dodane 22 września 2016 roku[1].
  • W przyszłości będzie można zeswatać Pippi Osu oraz Ryuto Ippongo.
    • Dodano dla nich zadania, lecz po ich wykonaniu interakcja „Love” jest nieaktywna.
  • Jest drugą metodą eliminacji, w której nie trzeba pozbywać się konkurencji bez przemocy.
    • Pierwszą taką metodą eliminacji jest wydalenie.
  • Jeżeli większość rywalek zostanie „pokonanych” przez zeswatanie, Senpai pomyśli, że nie jest atrakcyjny jak inni chłopcy[2] oraz, że żadna dziewczyna nigdy go nie pokocha[3].
  • Jeżeli w przyszłości gracz wybierze Senpai'a kobietę, to rywalki i tak będą kobietami, a zalotnicy - mężczyznami[4].
  • Jeżeli Yandere-chan zabije adoratora rywalki po ich połączeniu, ta druga będzie zbyt smutna, by pokochać inną osobę[5].
  • Nie da się zabić zeswatanych osób od razu po ich wyznaniu miłości.
    • Nie da się ich zabić również gdy będą szli do szkoły, trzymając się za ręce.
  • Jeśli spotkanie pod drzewem wiśni odbyło się w piątek, to aby ujrzeć parę trzymającą się za ręce trzeba zresetować dzień (~), bądź zmienić dzień za pomocą menu debugowania klikając od 1 do 4.

Przypisy

  1. https://yanderedev.wordpress.com/2016/09/22/the-matchmaking-update/
  2. https://twitter.com/YandereDev/status/659051894845804548
  3. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/4c2j52/to_yandev_can_we_complete_the_game_without/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki