FANDOM

Sypialnia Yandere-chan
SY-c 15-2-17
Sypialnia Yandere-chan – miejsce w grze, gdzie rozpoczyna się rozgrywka. Na lewo od sypialni znajduje się tablica korkowa, na której gracz może przypiąć zdjęcia z telefonu. Po prawej stronie znajduje się ołtarzyk Senpai'a i półka, w której można zmienić majtki Yandere-chan, a w nocy czytać mangi. Na telewizorze w nocy można też grać w gry wideo.

Majtki

Szafa z majtkami
Ayano posiada majtki, które posiadają różne właściwości. W starszych wersjach gry zamiast majtek, zmieniało się mundurek.

Ołtarzyk Senpai'a

May-15Preview
Yandere-chan stworzyła własny ołtarzyk, w którym znajdują się rzeczy Senpai'a, które wyrzucił, zgubił lub które dziewczyna ukradła z jego domu. W aktualizacji z 24 lipca 2016 ołtarzyk uległ zmianie. Znajduje się w nim aż 11 przedmiotów, m.in:
  • Bokserki,
Klejnot w koronie mojej kolekcji - moja najświętsza własność! Święta bielizna Senpai'a!
  • Zdjęcie,
To jest fotografia mojego ukochanego Senpai'a. Tak bardzo go ubóstwiam!
  • Plaster,
To jest plaster, który Senpai wyrzucił. Odrobina jego przepysznej krwi, wciąż na nim jest!
  • Zużyta guma do żucia,
To jest guma do żucia, którą Senpai wypluł! Była w jego ciepłych, wilgotnych ustach!
  • Ołówek,
To jest ołówek, który żuł Senpai! Jestem taka zazdrosna!
  • Pukiel włosów,
To jest pukiel włosów Senpai'a! Są takie miękkie i puszyste!
  • Guzik od mundurka,
To jest guzik od mundurka Senpai'a! To znak, że będziemy razem na zawsze!
  • Szczoteczka do zębów,
To jest szczoteczka do zębów Senpai'a! Mycie nią zębów to wspaniałe uczucie!
  • Ogryzek jabłka,
To jest jabłko, które zjadł Senpai. Lizanie śladów zębów to świetna zabawa!
  • Puste opakowanie po bentō,
To jest bentō, które zjadł Senpai! Mam nadzieję, że któregoś dnia podzielimy się bentō!
  • Puszka po napoju gazowanym.
To jest puszka po napoju, którą Senpai wypił! Zgniótł ją swoimi silnymi, męskimi dłońmi!

W przyszłości, przedmioty w szafce będą pojawiać raz w tygodniu, prawdopodobnie po udanym wyeliminowaniu rywalki.

Tablica korkowa

Corkboard
Tutaj Yandere-chan może powiesić swoje zdjęcia, które zrobiła telefonem. Po dodaniu ich na tablicę, będą widoczne w pokoju.

Mangi

AvaiableManga
W nocy, Yandere-chan ma możliwość czytania mang znalezionych na terenie szkoły, które znajdują się w tej samej szafce co bielizna.

Internet

YandereFacebook
Dostęp do internetu mamy jedynie w nocy. Aktualnie jedyną stroną do której można wejść to Portal Społecznościowy podobny do Facebook'a. Możemy tam napisać plotki na temat danego ucznia.

Gry Wideo

NightVideoGames
Przy łóżku można znaleźć telewizor i konsolę do gier. Możemy na niej znaleźć aktualnie jedną grę: Yanvania: Senpai Of The Night. W przyszłości jednak zostanie dodane ich znacznie więcej.

Muzyka

Muzyka w dzień
HomeDay

Muzyka w nocy
HomeNight

Więcej z Fandomu

Losowa wiki