FANDOM

Sypialnia Yandere-chan
Nowa sypialnia Yandere-chan
Sypialnia Yandere-chan – miejsce w grze, gdzie rozpoczyna się rozgrywka.

Przy prawym, „górnym” rogu sypialni, znajduje się tablica korkowa, a tuż obok niej są drzwi, dzięki którym można pójść do szkoły lub zejść do piwnicy. Niedaleko drzwi znajduje się Szafka z majtkami i mangami. W prawym, „dolnym” rogu sypialni znajduje się Ołtarzyk Senpai'a, a na przeciwko niego jest łóżko. Na przeciwko szafki z majtkami jest telewizor oraz konsola SAIKOU Station 4. Za telewizorem jest okno, zasłonięte zielonymi zasłonkami. W lewym, „górnym” rogu sypialni umiejscowione jest biurko, na którym są komputer, głośniki oraz myszka, a przy nim jest krzesło. Nad biurkiem znajduje się wentylacja. Po środku pokoju znajduje się dywan.

Szafka z majtkami i mangami

Szafka z mangami i majtkami 16-10-17
Ayano posiada szafkę, w której znajduje się bielizna oraz mogą się znaleźć mangi.

Z szafką można wchodzić w interakcje rano oraz wieczorem. Rano można zmienić majtki, zaś wieczorem można wybrać opcję, aby Ayano przeczytała mangę, jeśli takową znalazła.

Ołtarzyk Senpai'a

May-15Preview
Yandere-chan stworzyła własny ołtarzyk, w którym znajdują się rzeczy Senpai'a, które wyrzucił, zgubił lub które dziewczyna ukradła z jego domu. Znajduje się w nim aż 11 przedmiotów, m.in:
  • Bokserki,
Klejnot w koronie mojej kolekcji - moja najświętsza własność! Święta bielizna Senpai'a!
  • Zdjęcie,
To jest fotografia mojego ukochanego Senpai'a. Tak bardzo go ubóstwiam!
  • Plaster,
To jest plaster, który Senpai wyrzucił. Odrobina jego przepysznej krwi, wciąż na nim jest!
  • Zużyta guma do żucia,
To jest guma do żucia, którą Senpai wypluł! Była w jego ciepłych, wilgotnych ustach!
  • Ołówek,
To jest ołówek, który żuł Senpai! Jestem taka zazdrosna!
  • Pukiel włosów,
To jest pukiel włosów Senpai'a! Są takie miękkie i puszyste!
  • Guzik od mundurka,
To jest guzik od mundurka Senpai'a! To znak, że będziemy razem na zawsze!
  • Szczoteczka do zębów,
To jest szczoteczka do zębów Senpai'a! Mycie nią zębów to wspaniałe uczucie!
  • Ogryzek jabłka,
To jest jabłko, które zjadł Senpai. Lizanie śladów zębów to świetna zabawa!
  • Puste opakowanie po bentō,
To jest bentō, które zjadł Senpai! Mam nadzieję, że któregoś dnia podzielimy się bentō!
  • Puszka po napoju gazowanym.
To jest puszka po napoju, którą Senpai wypił! Zgniótł ją swoimi silnymi, męskimi dłońmi!

W przyszłości, przedmioty w szafce będą pojawiać raz w tygodniu, prawdopodobnie po udanym wyeliminowaniu rywalki.

Tablica korkowa

Tablica korkowa 16-10-17
Tutaj Yandere-chan może powiesić swoje zdjęcia, które zrobiła telefonem i je zapisała w galerii. Po dodaniu ich na tablicę, będą widoczne w pokoju.

Biurko

Rano, z biurkiem nie można wejść w żadną interakcje. To się zmienia wieczorem, gdy Ayano może skorzystać z internetu.

Telewizor

Telewizor i zasłonki 16-10-17
Z telewizorem można wejść w interakcje, tylko wieczorem. Wtedy można zagrać na nim w gry, za pomocą konsoli SAIKOU Station 4, którą Ayano posiada.

Łóżko

Łóżko Ayano 16-10-17
Rzecz jasna, łóżko służy do spania. Przez to, wchodzić w interakcje z nim można tylko wieczorem.

Muzyka

Muzyka w dzień
HomeDay

Muzyka w nocy
HomeNight