FANDOM

Szafki nowy wygląd.png

Szafki (ang. Lockers) – znajdują się przy wejściu do szkoły. To tutaj uczniowie chowają lub biorą swoje rzeczy na lekcje. Aktualnie NPC zmieniają w nich tylko buty na pantofle szkolne przed rozpoczęciem jak i po zakończeniu zajęć. W szafkach możemy też zostawić fałszywy list pozwalający na oszukanie rywalki i poproszenie jej, aby przyszła na dach. Na chwilę obecną, możemy zostawić list jedynie u Kokony, jednak w przyszłości będzie można prawdopodobnie zostawić go u większości rywalek. Gracz również ma możliwość zmieniania butów przy swojej szafce. Na chwilę obecną nie ma żadnej kary za noszenie butów wyjściowych w szkole, jednak w przyszłości może się to zmienić. Od aktualizacji 29 czerwca 2016 dodano animację, dzięki której uczniowie zmieniają buty.

Lista szafek uczniów

Każdy uczeń w szkole ma swoją szafkę. Szafki mają trzy rzędy: lewy, środkowy i prawy.

Lewa strona

Środkowy rząd

Prawa strona

Ciekawostki

  • W przyszłości będzie istniała szansa na schowanie broni w swojej szafce albo w szafce innego ucznia.
  • Istnieje prawdopodobieństwo, że będzie można schować narkotyki innemu uczniowi aby go wrobić.
  • W aktualizacji 29 czerwca 2016 wygląd szafek został zmieniony.
  • Od aktualizacji 29 czerwca 2016 niektórzy uczniowie (np. Saki Miyu) mają szafki w innych miejscach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki