FANDOM

Szatnia
WdSz 15-2-17
Szatnia (ang. Locker Room) – jedno z miejsc na terenie szkoły. To tutaj, gdy uczniowie są w wodzie, krwi czy benzynie, idą się umyć i przebrać. Można tutaj też zabijać uczniów, przebrać się po dokonaniu morderstwa i również sfotografować nagich uczniów dla Info-chan[1]. Aktualnie w grze jest tylko damska szatnia, jednak YandereDev zapewnił, że w przyszłości pojawi się też męska.

Pomieszczenia

Korytarz

KwSz 1-3-17
To do niego początkowo wchodzimy. Nie wyróżnia się niczym szczególnym.

Pomieszczenie z szafkami

W tym pomieszczeniu znajdują się szafki, w tym szafka Yandere-chan oraz Kokony. Również znajduje się tu 5 umywalek oraz 5 luster.

Dzięki szafce w szatni można zmienić mundurek szkolny na strój kąpielowy, bądź sportowy, a nawet rozebrać się do naga (miejsca intymne nagich postaci są zasłonięte parą wodną).

W czwartek przychodzi tutaj Kokona, aby się rozebrać, żeby się umyć. Wtedy z jej szafki można ukraść jej telefon, który może posłużyć w wyrzuceniu jej ze szkoły. Przychodzi tutaj także, żeby sie przebrać za każdym razem, gdy oblejemy ją wodą, krwią lub benzyną.

Pomieszczenie z ręcznikami

PzRwSz 1-3-17
Pomieszczenie z ręcznikami znajduje się pomiędzy pomieszczeniem z szafkami, a pomieszczeniem z prysznicami. Znajduje się tu 12 ręczników. Możliwe, że w przyszłości będzie można się nim okryć.

Pomieszczenie z prysznicami

PzPwSz 1-3-17
W tym pomieszczeniu znajduje się 25 pryszniców, wanna oraz naścienne malowidło.

Gdy Yandere-chan jest naga może się umyć pod prysznicem. Ma to większy sens gdy jest zakrwawiona, ponieważ zmywa z siebie krew.

W czwartek rano, Kokona przychodzi tutaj, aby się umyć w wannie. Przychodzi tu także, by sie umyć, gdy zostanie czymś oblana.

Ciekawostki

  • Szatnia została dodana w aktualizacji z 12 sierpnia 2015 roku.
  • W początkowych aktualizacjach, gdy Yandere-chan ukradnie mundurek szkolny uczniowi, ten musiał chodzić po szkole nago, jednakże ani nauczyciele, ani uczniowie nie zwracali na to uwagi.
  • Gdy Ayano chodzi nago nikt nie zwraca na to uwagi przez co nie musi chodzić w jakimś stroju.
  • Chociaż szatnia jest przeznaczona dla dziewcząt, gdy poprosimy jakiegoś chłopaka, żeby szedł za nami on może wejść.
  • W przyszłości prawdopodobnie będziemy mogli utopić rywalkę w wannie w szatni, jednak YandereDev nie ma jeszcze do tego animacji[1].
  • Można wejść do wanny, biegając odpowiednio długo przy rogu wanny. Podobnie można zrobić, aby wyjść z wanny.
  • Przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku, szatnia miała drzwi.
  • Dawniej można było ukraść Kokonie mundurek z szafki. Możliwe, że ta funkcja powróci w przyszłości.
  • Możliwe, że w przyszłości będzie możliwe włożenie strojów klubowych do szafki[2].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 https://youtu.be/xJzHIX1aPvc
  2. https://yanderedev.wordpress.com/2016/01/03/january-3rd-bug-fixing-update/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki