FANDOM

Szopa
Shed07-14-16
HUD szopy
Szopa (ang. Shed) – lokacja w Yandere Simulator.

Wygląd

Szopa znajduje się pośrodku ogrodu, należącym do klubu ogrodniczego. Jest w całości wykonana z drewna. W jej wnętrzu znajdują się dwie metalowe półki z różnymi chemikaliami oraz przyrządami ogrodniczymi, w tym także piła tarczowa oraz trutka na szczury. Na środku stoi pusty warsztat. O zewnętrzne ściany szopy stoją oparte łopata i siekiera.

Rozgrywka

W szopie oprócz piły, znajduje się także trutka na szczury, którą Yandere-chan będzie mogła w przyszłości dodać do posiłku Senpai'a lub Osany, aby spowodować u nich wymioty. Jednakże, zakradnięcie się do szopy nie jest już taką łatwą czynnością do wykonania ze względu na to, że szopa jest od teraz zamknięta, a klucz posiada przewodnicząca klubu. Aby zdobyć, któryś z powyższych przedmiotów należy ukraść klucz przewodniczącej tak, aby ona sama ani reszta członkiń tego nie zauważyły lub też dołączyć do klubu.

Ciekawostki

  • Szopa wraz z piłami tarczowymi, została pierwszy raz dodana w aktualizacji z 1 stycznia 2016, zaś piły zostały usunięte w aktualizacji z 2 stycznia 2016 roku. Następnie piła została przywrócona ponownie w aktualizacji z 15 lutego 2016.
  • Jeśli Yandere-chan podejdzie do drzwi szopy, trzymając zakrwawioną broń, to drzwi również będą pokryte krwią. Jest to błąd gry.
  • Od aktualizacji z 1 do 15 czerwca 2016 roku, za szopą stało wiadro.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki