FANDOM

Tata Yandere-chan
Tata Yandere-chan
YanChanDad.PNG
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Ojciec (Fabularny)
Uczeń (1980)
Klasa Prawdopodobnie, któraś z trzecich (1980)
Klub Brak (1980)
Wiek 46 lat (Fabularny)
18 lat (1980)
Osobowość Prawdopodobnie Przyjazny i Taktowny (1980)
Miłość Ryoba Aishi (udawana)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnoszary

Tata Yandere-chan – mąż Ryoby i ojciec Ayano. Jego prawdziwe imię jest nieznane, lecz YandereDev już je wybrał, ale nie udostępni go na Twitterze, a jedynie w grze[1]. W latach 80-tych był uczniem Akademi High School. Wraz ze swoją żoną wyjechał do Ameryki na 10 tygodni, w celu odnalezienia dziennikarza.

Wygląd

O jego wyglądzie praktycznie nic nie wiadomo, oprócz tego, że będzie wyglądał jak dorosła wersja Senpai'a. Jednak na zdjęciu widać, że ma ciemnoszare włosy i prawdopodobnie oczy. Na co dzień no nosi białą koszule z czarnym krawatem i ciemnobrązowe spodnie.

Historia

Był senpai'em mamy Yandere-chan w czasach, gdy jeszcze chodzili do liceum. Ryoba zabiła dziewczynę nożem w damskiej łazience, na drugim piętrze. Nie jest to wprost powiedziane, jednak można się domyślić, że zrobiła to z zazdrości o niego.

Ma pracę związaną z fabułą gry, YandereDev planuje umieścić wskazówki co do niego.

Relacje

Ryoba Aishi

Ryoba bardzo kocha swojego męża, jednak on nie odwzajemnia jej uczuć. Prawdopodobnie jest z nią, aby go nie zabiła przez złamane serce. Słyszał o niej w telewizji, gdy dziennikarz oskarżył ją o zabójstwo. Uśpiła go i przetrzymywała w swojej piwnicy, i zmusiła do tego, aby z nią był. Następnie wyszła za niego. Mają razem córkę, Ayano. Pomimo upływu lat, nadal boi się swojej żony i często musi uważać na to, co mówi.

Ayano Aishi

Ojciec podejrzewa swoją córkę o bycie yandere, tak jak jej matka. Nie zna prawdziwej natury swojej córki, w przeciwieństwie do swojej żony. Pomimo tego, że czuje się w jej towarzystwie nieswojo, to szczerze kocha swoją córkę i bardzo się o nią martwi. Nic bardziej nie uczyniłoby go szczęśliwszym niż wiadomość, że Yandere-chan nie jest taka jak Ryoba.

Ciekawostki

  • Kiedy Ayano rozmawia z Kokoną w jej domu, można zauważyć zdjęcie, na którym jest Ryoba ze swoim mężem, jednak jego twarz jest niewidoczna.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/667467847505829888

Więcej z Fandomu

Losowa wiki